Hey meiden, Daar was ik even. Nino ligt te krijsen, ik weet niet hoe jullie dat doen hoor, deze is onvermoeibaar! Echt teveel energie... Heb wat mooie foto's langs zien komen, Nona en Emma, wat een lekkere kippetjes zijn jullie zeg Ook wat echt mooie foto's voorbij zien komen van kindjes en mama's. DS, dat was dat ding van difrax die kleur afgaf toch? Was het de eerste keer dan dat ze dat hoorden? Verder ben ik alles vergeten wat ik gelezen heb. Ligt er een in mn oor te tetteren. Hopelijk tot zo!
Stelletje tiepmiepen haha haha...... ow ow wat tikken jullie veel.... @maryJane, Gave foto's! @MamavanJordy, Werk ze meis en tot vrijdag @MamaNona, Pfff ben ik weer te laat voor dat plaatje haha haha..... Gave foto! @Wicjuh, Leuke foto!
Hij ligt al vast te pitten weer,was nog erg moe. Heeft nog lekker flesje bv gedronken met paar schepjes poeder en klein beetje water. MJ:Ze zijn nu de vijver aan het laten vol lopen. Zal even een foto maken,hoe het er nu uitziet
Ik heb voor Shania zo'n bijtfiguurtje van NUby en die geeft niet af ..ze heeft er een met een kikkerhoofdje ...troeltje is bezig om haar 1ste tandje te krijgen ...niet normaal toch ... Liefs Rian
ahaaaa....... ik d8 al...... kijk nu blijkt: zelfs ik kan het soms niet meer bijhouden! maar ik brgeep dat je m op moest sturen? ben ff de weg kwijt
fijne vermaanddag ! en tuin is nog puinhoop maar ik zie twee leuke tuinkabouters met pilsje zitten hahaha