Die van Difrax is deze. Die geeft mooi knalroze af. Poppetje is knalrood! En er zit rammelaartje in hoofdje.
ah, ik zie. Succes alvast! Moet morgen naar de kinderarts, waarschijnlijk laatste keer. Neem maar mn lijst vragen mee waar ik op het CB weer niets wijzer van werd haha.
@MamaNona, Waar is de lijst? Daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar hihi? Zou jij misschien de lijst ook op hyves willen zetten, is misschien ook wel leuk? Demi is er volgens mij ook bang voor dat ze haar handjes kwijt raakt haha.... Wij zit ook vaak zo met haar handjes. Trouwens leuke foto! Heel veel succes morgen met Alysha d'r prikjes! Loopt bij jou ook dat CB altijd uit pffff? @Boja, SUcces meis morgen bij de kinderarts
Ze hebben stadia. Dus dan moet je de volgende hebben. http://www.tommeetippee.co.uk/department/teethers/ Stage 2 geloof ik.
Dank je wel! En lijkt me leuk om inderdaad een lijst met alle kindjes te zien, misschien hyves een goed idee ja!
Misschien kan ik ook op die lijst? Sta er niet op, omdat ik niet tijdens mijn zwangerschap met jullie meekletste...
heb even gekeken, maar het zijn meteen allemaal van die dingen die je echt goed vast moet houden. die speen leek me ideaal! jammer dat ze er daar niet een van hebben voor als de tandjes al door zijn
ik sta ook niet op de lijst, kwam ook later aanwaaien! ik wil er ook op, volgens mij moeten we bij pooh zijn dan?
Oja, nu we toch bezig zijn... Wie had het laatst over die slofjes die je bij de hema kunt kopen, maar dus ook ergens anders. Ik zweer erbij, maar hema heeft alleen witte en maar 1 maat. Iemand wist een website waar ze andere hadden.
En deze? Ook bijtdingen van Difrax maar zonder stoffen gedeelte. (Bij mij is het het stoffen gedeelte dat afgeeft.) En is ook klein.
Pooh heeft toendestijd die lijst gemaakt geloof ik...... ff poohvragen dus... POOH..... KAN JE HIER FF DE "BEVAL"LIJST VAN ONS NEERZETTEN : FF UPDATEN ENZO hij mag ook naar BLOG opp onze Hyves..... zijn liefhebbers voor zo gevraagd
Prenatal... Maar helaas... 1 maat, en allemaal te klein. *zucht* Ben er dus ook gek op. Bij Lief hebben ze ze ook, maar duurder . En ik zag vandaag: http://www.limobasics.com/xcart/product ... =12&page=1 Maar (nog) geen ervaring mee.