Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: beccaatje: klinkt idd wel relaxed hihihihi

:idea: natas: hihihi jaaaaa doek helemaal alleen speciaal voor jouw :p Jamilia word 30 juni 3 \:D/

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @mamanona, aaah thanks voel ik me toch nog een beetje speciaal!
    3 jaar, een hele dame alweer!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bedankt aan de maart mama's die op mijn topic en hier over de gehoortest hebben gereageerd! :D
    Na een nachtje slaap bekijken we het al iets zonniger...

@Natasja: ik ben maandag ook in de Prenatal (warenhuis) geweest, die winkel is echt erg!Heb een truitje gekocht met de tekst: 50% mama+50% papa=100% ikke!
    En superschattige slofjes,en een I love opa speen en....Nou ja, je snapt het wel, veel te veel gekocht natuurlijk! :oops:

@Mamanona; klinkt als een gezellig nachtje! :p
    Fijn (niet voor jullie natuurlijk) om te horen dat de test bij Alysha ook opnieuw moet,benieuwd naar de uitslag.(zal waarschijnlijk ook allemaal wel prima zijn!)Vind het wel logisch dat ze huilde, mijn kindje vond het ook helemaal niet fijn!Beetje omslachtig ook met die elektroden enzo pff... :(

@Beccaatje; waar ligt Maryhofen? :oops:
    mmmm wintersport klinkt wel fijn, al ben ik meer het zon-zee-strand type. :)
    Maar ik denk dat we het dit jaar met de beeb rustig houden en naar centerparks gaan ofzo! ;)

Zo, 't kleintje slaapt nog lekker,vanmiddag gaan we lekker met de meiden naar het park! :p

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    goedenmorge meiden

hoe doen jullie dat toch dat ze zolang doorslapen?

hier fles om
    1e 8uur
    2e 12uur
    3e 16,00
    4e 20,00
    5e 24,00

en dan 6e fles tussen 3 en half 5

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is toch goed zo wenneke?
    Het ene kindje heeft wel nog behoefte aan een hapje eten snachts en de ander niet.

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @lucia: mayrhofen ligt in tirol, oostenrijk. Is een erg gezellig wintersportdorp.

@natasja: mijn zoon vindt het ook jammer zijn evenbeeld te moeten missen :) hoe is het vannacht bij jou gegaan dan?

@wenneken: ik doe niks, ik geef bv. Mijn kind leeft gewoon goed mee :D

Ik zit nu tienermoeders te kijken, gaat nu over de UK. Een meisje van 17 heeft 3 kinderen van 3 verschillende vaders....het is daar toch wel heel erg dramatisch gesteld zeg.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @becca, goed! 22;15 aan de borst.. 22;50 eraf en daarna slapen (hij sliep pas om 23;30 tot 4 uur.. best lekker! daarna weer om half 8.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh beccaa dzt hab ik gisteravond gekeken wat een verhaal pfffffffff
    dat is (sorry) gewoon echt aso ! al die verhalen trouwens

hier weer een goede nacht net als anders en we gaan zijn voedingen iets verzetten zodat hij meer in regelmaat eten krijgt maar goed een half uur zal hem niet opvallen neem ik aan haha
    net kraamvisite gehad ! was kei gezellig en weer goed verwent ! en vandaag verder met opruimen van alle kado's en zijn oma komt er aan om te knuffelen
    misschien nog ff lekker wandelen ! maar dan moet het zonnetje het niet opgeven hoor !

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mijn kleintje slaapt ook niet lang hoor. Een baby'tje gaat eigenlijk pas echt doorslapen vanaf een week of acht dus ze hebben nog alle tijd. En de meesten wachten daar zelfs nog langer mee. Maar als je enkel maar om de vier uur moet voeden, vind ik niet erg.
    Vorige nacht en dag had ie denk ik een groeispurtje en kwam ie om de twwe-drie uurtjes.
    Deze nacht had ie z'n flesje om half acht, maar wou nog niet slapen. Tegen 22 uur slapen en pas om 1 uur wakker, er zaten dus 5,5 uur tussen. Daarna weer om vijf uur.

Alleen blijft hij verkouden :cry:
    Ik lees nog meer mama's met dat probleem. Wat doen jullie daar aan? Ik ben bij de ka geweest en dan was het iets beter, maar heb de indruk dat het weer wat erger wordt.
    Ze kunnn er precies niet veel aan doen bij zo'n kleintjes.

Grts

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    met doorslapen bedoelde ik dus niet twaalf uur aan één stuk he. Maar gewoon een uur of zes of wat meer :)

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou dat bij jou ziet er ook goed uit hoor :) enne het ene kind is makkelijker dan het andere ;)

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Nou dan weten we dat ook weer ahahaha ;) klinkt wel super lekker hoor..

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: natas : heb je dr fotootje in mn album gezien dan.... ging ze ff fotomodel staan :p

:idea: sabbe: niet aan 1 stuk ..... joh :rolleyes: hihihihi :)

en jaaa die tienermoeders heb ik gisteren ook nog een stuk vangezien..... dat ene zusje is zwanger geworden omdat z het niet eerlijk vond dat haar zusje zwanger was terwijl ze jonger was dan haar .... HOW LOW CAN YOU GO :)

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Dan zwaai ik ook ff vanuit Elburg is ook dichtbij! X

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja ik zei dat er maar bij omdat sommigen (waaronder m'n eigen man!) denken, baby geboren en baby slaapt direct de hele nacht door, baby's huilen niet, baby's geven niet over en baby's kunnen niet ziek worden. Nu, de mijne toch wel hoor :( Die kan dat allemaal.

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja de mijne ook hoor ......... hihihi

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    meen je niet... :confused: ... is toch wat he!

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja ik lag in bed,maar ben maar s rechtop gaan zitten om het te bekijken.. ach dat was me oook een gezin dat je denkt van NOUJAAAA :) hihihihi :)

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ja! Jeetje die 2 waren erg!
    Zegt een van die 2 zusjes ook nog "ik verveel me hier thuis, dus zo'n baby geeft me wat te doen" :confused:
    En opa en oma vonden het maar best dat hun dochters van 15 en 16 al zwanger waren! Ze gingen er zelfs voor in de woonkamer slapen :confused:

Echt onbegrijpelijk hoor.

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    ahahah ja die mensen zijn er dus ook hahah

Deel Deze Pagina