DS ik ben ook slofjes fan hoor, alles wat wel blijft zitten laat sporen achter, vind ik zielig. Veel plezier bij Mika! Nona, ik ga slofjes voor je kopen en die geef ik je de 20ste. Ben benieuwd wat je er van vindt!
Mogge! @ Samantha: Gefeliciteerd nog meisje! 4 maanden alweer! @ sokjes: wij gebruiken de sokjes van Bambino (=kruidvat), bevallen prima! Bovenste deel goed omslaan naar buiten, geen nare striemen hoor! Ben wel benieuwd welke slofjes jullie allemaal gebruiken dan. Alles wat wij aan slofjes hebben, valt uit. Net als alle andere sokjes.
Ohja, hier ook een kwijlertje en bijtertje, hihi. Ze stopt alles in dr mond, en wil ook veel op mijn vingers bijten. En die bijtringen ed zijn idd zo zwaar voor dr om vast te houden. Toch eens op zoek naar die difraxdingetjes hier in de buurt.
Nathalie: Justin was gisteren 4 maanden oud! Nog gefeliciteerd! Hoe gaat het met je voedingen? Zit je nog steeds op 15 per dag?
en die tuin Nathalie....het gaat vast goed komen. Jullie krijgen een mooie vijver? Hebben wij ook. Geweldig vind ik het. Er komen toch wel visjes in?
Daisy: Samantha ook 4 maandjes! Gefeliciteerd. Is toch weer een mijlpaal. Wij moeten nog 8 daagjes tot de 4 maanden...
Nona: volgens mij is er niemand tegelijk met Jadyn geboren. Maar heb zelf rond die tijd niet zoveel op het forum gezeten. Ik weet nog wel dat ik in de weeen nog getypt heb, dat de bevalling begonnen was. De verloskundige was toen al onderweg. Zat ik achter de computer te puffen!