Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja dat was die muis he....ik heb zooooooooo gebaald. Heb best veel van de hema en wilde die ook, maar was te laat en hij was uit de collectie! Die vind ik veel leuker als deze nieuwe! ;)

@ Daisy ik heb je er bij gezet op de vorige pagina! ;)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En ik dan? :cry:

Je hebt pb.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks.

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Geoeimorgen meiden.... ik ga straks lekker reageren ( QUOTEN :p )

ga nu eerst even naar het CB.... kind in maxi Cosi stoppen enzo en dan in de auto,andere in autostoeltje hahah wat een gehannes :p

Nou daar gaan we dan ... po naar een bende gegil en gekrijs :)

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Daisy ik dacht eerst dat je er al bij stond...zo ingeburgerd was je al :)

@ Daisy heb je enig idee waar ik die bijtspeen in de winkel kan kopen? Anders betaal ik 4 euro bezorgkosten en de speen is maar 4,95 ;)

@ Nona succes met de prikjes! ;)

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hier een kind dat niet wil slapen!
    Gisteren overdag heeft ze ook maar 3x een uurtje geslapen. Nu maar een half uurtje! Van 9 tot half 10. Ik heb haar er nog niet uit gehaald. Ze ligt nu al 20 minuten te jammeren....
    Zijn er meer people met dit probleem?

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Haha, ja misschien wel, maar dan niet zoveel hoor ;) Wordt maar een halve dag per week, heel misschien een hele.

Dat bijtmuisje van de Hema hebben we hier ook. Vorig jaar een cadeautje van mn moeder. Zal m eens tevoorschijn toveren voor dr! Heel niet aan gedacht...

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hier dus ook niet aan gedacht! Staat gewoon op haar kamertje!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Aaah zo schattig,ik heb Justin even in de maxi-cosi gezet voor de tv.
    Kijkt naar baby-tv en zit te schatteren joh.

Geweldig vind hij dat

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

tim heeft weer super geslapen ! na zijn gehuil gister .... gek hoor heeft hij al 2 dagen ik denk echt nog van de sprong.... ik merk hem goed zeg maar
    maar goed van 20.00 tot 9 is zelfs al wat te lang !
    maar hij heeft zijn flesje lekker op en ligt te gillen van plezier in zijn box
    ik ga zo werken .. normaal ben ik er al maar man moest extra werken ..

pooh wat een super foto's
    Mamanona succes bij CB !
    DS ging jij nou naar mika ! have fun ! oh en ik wil ook voor die speen gaan !
    Boja hup op de lijst jij hoort er zeker bij !
    Wicjuh volgend jaar verlof ! beter ik ben er volop mee bezig ... en daarna laat ik mijn contract aanpassen
    MJ soms doet tim dat ook maar als het geen huilen is laat ik hem lekker in bed liggen schijnbaar rusten ze dan toch uit !

zo nog ff knuffen met tim die moet zo weer naar bed en dan kom ik nog ff terug !

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijne slaapt nog minder overdags,op zijn langst 2 uurtjes mischien.

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jeeeeeetje, dat is echt kort! Ik dacht net even dat ze weer in slaap zou vallen, maar ze is alweer wakker. Echt huilen kun je het niet noemen wat ze doet, maar het klinkt ook niet positief. Wel een beetje zielig.

En ze moet nog tot kwart over 11 wachten op haar volgende voeding!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier was het toennet hetzelfde...had om 7.15 voeding gehad en om 8 weer in bed om vervolgens om 9 weer te jammeren. Ik wilde hem eerst pakken, maar was even aan het bellen en na 15 min is hij weer vanzelf in slaap gevallen. En slaapt nog steeds nu ;)

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn heeft geslapen van 9 tot half 10 en ligt nu dus al vanaf half 10 te jammeren....

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Na 40 minuten jammeren heb ik Jadyn uit bed gehaald. Ze ligt hier nu naast mij en is supervrolijk. Hopelijk houdt ze dat nog een uur vol!

16. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    goeiemorgen allemaal wat een rotweer is het zeg het zeikt van de regen hierzo en ik wilde nog wel me tuin aan kant gaan maken na al die foto`s die ik van jullie heb gezien en de verhalen er van over heb gelezen maar dat gaat het nu niet weer worden. 1 voordeel de vijver vult zich eigen nu vanzelf.

Mj Hier was het gisteren ook niet zo superdag de ochtend had ze wel goed geslapen maar in de middag was het maar 1 uurtje en daarna ontroostbaar het was niet echt huilen maar hangerig mekkeren, ik denk een beetje hetzelfde als emma dat had. Ik wil je veel succes wensen met wat je met de kinderarts heb afgesproken ik hoop echt voor je dat het gaat lukken.

Mamanona veel succes met de prikjes ben zeer benieuwd hoe ze is gegroeid, heeft ze nu voor de rest gisteren de kruidvat voeding gekregen en hoe heeft ze het daar opgedaan.

Ds veel plezier bij mika.

Nathalie op welke dagen komt dat babytv dan en om hoelaat ongeveer vind het wel leuk dat justin er zo op reageert ben benieuwd of lianna er op zal reageren.

Divi veel succes met de sollicitaties hoop dat je er snel wat van zal gaan horen en als het dan positief is zou het helemaal mooi zijn.

He pooh leuke foto`s voorbij zien komen, vooral die ene met zijn hand op de jouwe vind ik wel heel erg lief

Kleine ukkepuk ligt nu boven tegen erniete kletsen is zo lief om te horen. Ik heb haar een zondag voor het eerst horen schatterlachen wat is dat geweldig om te horen, een maandag heeft ze een beetje fruithap gehad maardat vond ze dus echt helemaal niets en gisteren heeft ze van der rug op der buik gedraaid en weer terug helemaal in der uppie hoe bedoel je we gaan in ene keer snel vooruit. Ben benieuwd wat ze vandaag allemaal weer voor me in petto heeft. Ik wil jullie zo graag foto`s van der laten zien maar met de tinypictures weet ik niet precies op welk formaat ik hem dan moet neerzetten of ze zijn te klein of het duurt een hele tijd voor ze zijn upgeload, heeft iemand misschien een tip voor mij.

Wie zat er nou ook alweer met 3 kids in een caravan ik wens je veel succes vandaag want echt lekker weer gaat het geloof ik niet meer worden hierzo

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier belgacom digitale televisie
    kan je ook baby tv ontvangen, maar de mijne vindt er niet veel aan :(

19. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    oke ik heb geen schotel en woon in de buurt van rotterdam dus geen babytv hierzo jammer was wl benieuwd hoe ze het zou vinden

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Heel herkenbaar!
    Dacht al dat Faylinn een uitzondering was..

Deel Deze Pagina