de mijne slaapt s morgens en s avonds een half uurtje tot een uurtje en zijn middagdutje duurt drie tot vier uren.
tim slaapt nu weer lekker ! slaapkoppie hoor ! haha nou meiden ik ga uitloggen en moet tot 8 uur werken helaas want dan mis ik tim net voordat hij naar bedje gaat ! boehoe maar extra dikke knuffel gegeven en extra gespeeld vanochtend ik denk ook dat hij misschien met tandjes bezig is onder zie ik twee uitstekende witte stippen op zijn tandvlees ! hij steekt ook alles in zijn mond en kwijlt lekker haha nou meiden all een fijne dag ik hoop nog ff bij te kunnen lezen op werk en misschien nog tot straks na werk ! DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ohhhh gelukkig Het is dus helemaal niet vreemd dat Jadyn zo weinig slaapt. Ze doet het pas sinds gisteren hoor. @Nona: ben je er al weer van het CB?
Goeiemorgen Hier ook bambinosokjes.Ben laatst nog speciaal naar kruidvat gegaan om meer sokjes erbij te halen. En Bryan is over het algemeen ook een slaapkopje vind ik.Vanmorgen om 6 uur was hij wakker maar tot half 7 bij mij gelegen en toen de fles.Om 7 uur lag hij er weer in en ik heb hem net om 11 uur maar wakker gemaakt en hij ligt nu in de box te spelen.Hij heeft nog geen honger want hij is druk aan het spelen.Hij blijft nu wel wakker tot een uur of 5 en dan slaapt hij een half uurtje en dan na de fles van 7 uur gaat hij op bed tot morgenvroeg.
JOEHOE WAS IK WEER ! pff wat een geklets... ik ga dadelijk nog wel even bijlezen,maar eerst stofzuigen en dan begin ik er langaam even aan Alysha doet t hartstikke goed en Kruidvatvoeding is geen probleem,van AH kon je ook pakken.... ze zei: als je kindje het eten wil,gewoon de goedkoopste halen! Het mens was pissed over t feit dat alysha nutrix kreeg en zo af en toe fruit of groente ( ik d8: iklaat die patats,slagroom e.d. maar achterwege ) ik zeg tegen dr : nouja ze vind t lekker ,heeft geen darmklachten en doet t er goed op,dus ik stop dr niet mee ..... maargoed Alysha was de vorige x met de prikjes op 3 juni 5280 gram en 58 cm ze was vandaag 5875 gram en 62 cm nou dus mooi ff 695 gram aangekomen mett eerste prikje begon ze e huilen,2e prikje ng wat harder en 2 tel later sliep ze hahhaha nou einde ego,ik ga zuigen!
meid ik hoop dat ze geen last van de prikjes krijgt ! dikke knuf voor je meissie en nu ben ik echt weg !
Ik krijg net mail van Difrax: Lekker zo'n drogisterij, hadden ze wel ff mogen zeggen. Ik krijg een vervangend speeltje, ik ben benieuwd welke.
Hey hey ff gauw een vraagje aan de Bv Mama's.. Weten jullie hoe het zit met het voeden tijdens werktijden.... mag je dan zelf aangeven hoelaat je moet voeden? Ik heb dit namelijk wel aangegeven hoelaat ik moet voeden. Maar nu is het de 2e dag al dat ze er geen rekening mee houden en mij gewoon een half uur later pas laten voeden. Ik heb het aangegeven dat dit te laat is, waar ze met als antwoord komen of ik dan niet eerder dan gaan beginnen? maarja dat maakt qua tijd niet uit, want dan schuift het gewoon op. Wat zijn nou je rechten eigenlijk met betrekking tot voeden, begin gewoon nu te twijfelen
Nona: fijn dat ze zo goed gegroeid is! Superrrr. Ik ga hier ook ff weer wat doen denk ik. Jadyn heeft net (4 uur na vorige voeding ) 75 cc gedronken. En daar moet ze het vier uur mee doen. Het onweert en regent en waait hier joh! Weer om lekker de hele dag binnen te zitten. Maar wil toch eigenlijk nog naar de kruidvat vandaag....ra ra waarvoor?
@ Emma werkse! @ Mamanona fijn datz e goed gegroeid is en hoop dat ze geen last krijgt van de prikjes! @ Melaniee als je naar www.tinypic.com gaat en upload moet je de volgende grootte kiezen om ze hier te plaatsen: website/email 320 x 240