Goedemiddag meiden, @MamaNona, Succes met Alysha haar prikjes vandaag. OW ik lees net dat je al bent geweest! Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Een hittegolf? Nu maar hopen dat ze gelijk hebben want daar heb ik wel ff zin in hoor haha.... Ow nou, en dan die week dat wij op vakantie gaan dan plenst het zeker weer? Leuke foto! @Pooh, Mooie foto's! ik heb de lijst al op hyves gezet haha.... @Mj, Ik hoop dat het gaat lukken meis. 't Ziet er nu al goed uit! Demi slaapt de laatste dagen ook helemaal niet veel op de dag.... Misschien ook wel te maken met het sprongetje? @Meelanie, Dank je wel meis! Leuke foto! @Nathalie, Leuk he baby TV voor de kiddies? Vandaag weer begonnen met 4 flesjes voor Demi. Vanmorgen had ik ff een flesje gemaakt van 180/6 met twee schepjes Nutrix erin. Even kijken of ze er geen krampjes van krijgt. Nu krijgt ze zo om 1 uur een flesje dan weer om half 6 en dan om 10.00u vanavond. Hopen dat ze nu eens meer gaat drinken, anders weet ik het ook niet meer...... Ga zo nog eens ff shoppen. Moet ff een pakketje op de post doen en ff rondje lopen door dorp. Hopen dat het dan een beetje beter weer is want ga niet in de plens lopen hoor haha..... heb de lijst op hyves gezet
Sow ik heb de rest opgegeven..... Kruidvtvoer lijkt verder nu goed te gaan.... vanmorgen toevallig 1 fles nutrilon gehad,maar die zat boven nog in het potje.... lees ff snel verder..... dan ga ik alysha eten even met een half uurtje en dan ff naar een vriendin hier in de buurt heb de auto toch bij de deur,dus als t gaat regenen blijven wij droog onderweg!
Nona: heb inderdaad verjaardag, maar pas vanaf eind van de middag. We gaan daar avondeten en blijven dan 's avonds. Eerst wachten tot Jadyn's papa thuis is dus.
alysha ook hoor.... haar ongeveer tijden zijn: 21:00-09:00 10:00 - 12:00 13.30-16:00 en dan meestal lang wakker of ze snoept er nog eregsneen uurtje bij
ALL: Jadyn slaapt! Halleluja (verder ook niet van de church hoor). Ze ligt erin sinds 11:40 en slaapt ongeveer sinds 11:50. Super. Ga ik maar gauw een boterham eten en als ze dan nog slaapt wat met de wasmachine en vaatwasser doen.....rotwerk.....brrrr
SLAPEN: ik krijg Jadyn echt alleen maar in slaap in haar bedje. Heeel soms valt ze in de auto in slaap als we ver moeten rijden of als ze heel moe is. Maar in de box ofzo....echt not!
het wachten is op SUPER KAAAAA t regent hier in ene en de zon begint fel te schijnen.... dat beloof nog wat
Nona: maar euh...die hittegolf? Hoe kom je aan die wijsheid? ff linken? als je vriendin niet thuis is, kom je hier senseo halen?
meid als ik genoeg bezine had gehad was ik in de car gesprongen.... bij jouwk om ik wel,maar terug niet! hahaha
Zijn hier mensen die een BIBI antilek speen gebruiken? Ik heb een bibi fles met zo'n speen kado gekregen, maar ik weet niet of Jadyn dit leuk gaat vinden. Ze is een kers speen van Difrax gewend. Die speen kan misschien ook wel op zo'n Bibi fles?