ik heb al m'n foto's op cd rom, een digitaal album op extrafilm en dan nog eens tiental albums met de mooiste foto's in. Erg veel dus.
Hier ook de Avent flessen.Ik vind ze ook erg goed.Ik had in het begin Difrax maar vind de Avent beter.
Slechte ervaringen met Avent. Samantha haar gehele voeding (en meer) komt eruit, uren na de fles. Op een gegeven moment weigerde ze, en barstte alleen al bij het zien van de fles in tranen uit.
Manlief heeft geen zin meer in Mika. . En ik ga/wil niet alleen. Is wel mooi 72 euro als we niet gaan. Daar weet ik wel leuke dingen mee... .
Ik heb de 260 ml airflex fles gekocht. Daar zit volgens mij de 1m+ speen bij met twee gaatjes. Kan ik die nog gebruiken denken jullie? Of is het gewoon een kwestie van proberen?
Eindelijk is de lijst van de banners van de kids op onze hyves aangepast http://maartmamas2008.hyves.nl/blog/126 ... djes/WQLP/
Kan ik die banner ook op mijn bureaublad plaatsen Nona? Ik heb het een keer geprobeerd, maar toen liep hij niet mee!
Hey meiden, Heb nog niet alles bijgelezen, ga ik zo doen, moet even mn verhaal kwijt. Wat een k..dag zeg. Ben echt een kip zonder kop. Had vanochtend een afspraak bij de arbo arts, had nino mee. Kom ik daaraan, auto geparkeerd. Ga ik het onderstel van de kinderwagen uitklappen, gooi ik daarna de kofferbak dicht met mn sleutels daarin! Alle deuren opslot en Nino nog in de auto! Meteen mn vriend gebeld, die kon er op zn vroegst binnen en kwartier zijn. Ook maar mn broer gebeld, die is koerier en misschien was ie in de buurt. Ik buiten janken, Nino binnen janken. Uiteindelijk kwamen ze alletwee met een kwartier, met allebei een reservesleutel, dus konden we nino bevrijden. Pfff. Ik weet dat het helemaal niet zo erg is, maar zal wel de hormonen nog zijn ofzo, de hele dag stond het huilen me nader dan het lachen. Voelde me zo klote. Nino had zichzelf helemaal onder gescheten, tot in zn spijkerbroek. Ik was er klaar mee. Ben niet meer naar die afspraak gegaan, maar meteen naar huis. Sorry, moest het even kwijt, ben er nog beroerd van. Voelde me zo ontzettend stom.
Dat kan iedereen overkomen Boja! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en dat je daardoor een k**dag hebt. Nino is er vast niet minder van geworden.... xx