Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

**knuffel!**

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    MJ, DS en Nona, dank jullie wel! x

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja rechtermuisknop "opslaan als bureaubladitem" maar mn nieuwe windows heeft dat niet meer :cry:

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :D

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

dat is dat meisje met achterstand [​IMG]

je spreekt t uit als eetsjieka.... :rolleyes: ik snap na 6 jaar die N erin ook nog steeds niet hoor :p

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nino is wakker,ik heb iets goed te maken. Later!

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Mijn lieve meisje ligt al een uur en kwartier in de box te spelen! Unbelievable! Ze wil ook niet slapen. In het begin mopperde ze nog wat, maar nu vindt ze het wel leuk volgens mij. Ik heb haar ook zo gelegd dat ze mooi de hele kamer door kan kijken en naar buiten ook. Vindt ze wel leuk volgens mij.

Maar ik ga afsluiten voor vandaag. We gaan zo eten bij mijn schoonouders, want mijn schoonmama is 50 geworden today.

Fijne avond allemaal en tot morgen! Ben wat later, want moet om 9 uur bij de orthopeed zijn voor Jadyn's heupje.

xx MJ :p

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ MJ: fijne avond! En wat fijn dat Jadyn het zo goed doet vandaag!
    Ik hoop op een goede nacht voor jou! Succes morgen bij de Orthopeed.

@ Divi: ja de sprongen duren nu wat langer, maar je beebje hoeft er niet zo lang last van te hebben, of juist het omgekeerde: er langer last van hebben..

@ DS: He meid wat balen dat je man niet meer mee wilt, zeker zo op t laatste moment, dan kun je niet 'even iemand anders vragen'.. Knuff..

@ Boja: Knuff voor jou! Wat zul jij geschrokken zijn, en ik snap helemaal dat je een kl#tedag hebt gehad.. Nogmaals een knuff..

Ik ben nu bezig met foto's aan t uploaden... pff gaat natuurlijk niet snel (zal wel aan mijn pc liggen..)
    Fijne avond!

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: NJ : fijne avond en succes morgen bij de ortho!

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, ik ziet inmiddels somber in. Hij heb het stervensdruk deze week. Ja, dat zie je niet aankomen; heb de kaartjes al sinds voor Samantha's geboorte. Hij ligt nu uitgeput op bed. (Net thuis.).
    Voor mij hoeft het zo ook niet... maarja... 72 euro... :cry:.
    Zo rijk ben 'k nou ook weer niet, dat ik dat niet erg zou vinden.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja, ik heb over par weken trouwfeestje. Dresscode: cocktail.... :rolleyes:.

Wat voor soort jurk is dat? Ik hoorde al tot over de knie, maar zit daar ook specifieke kleur aan vast?

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ohja, Kruidvat hier had nog een pakje 0-6 maanden en een pakje 6-12 maanden. Heb de 6-12 mnd sokjes mee, want die 0-6 waren el erg klein. Ben erg benieuwd hoe ze zitten.

@ Wic: Die van H&M zijn ook omslagsokjes, maar die laten zoals Nona mooi zei, wel streepjescodes achter. En de sokjes van de Zeeman vallen af, of uitelkaar :(.

@Bijtkikker van Nuby: Heb hem vandaag gehaald. Vond die van de Hema niet mooi, en zag bij de Babyplanet wel eentje liggen, maar daar was is al geweest. Ik heb ook een ding uit kraammand van Playgro. Maar is erg onpractisch. Tenzij ze de pootjes in haar oog wilt.

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jaaa, kinderarts was enige lichtpuntje van vandaag haha. hij doet het zo goed, we hoeven pas over 3 maanden terug te komen. Lengte zit ie op gemiddelde en met gewicht is van -1 naar -0,5 gegaan! (hi is 64 cm en gewicht was 6200) Het kan dat kindjes met alleen een open gehemelte zoals nino, ook een syndroom hebben en dus langzaam zijn met alles. Ook al had ik het vermoeden dat dat bij hem niet zo was, ben je toch een beetje bang. Ze vindt zelfs dat ie voorloopt op de meeste kindjes! Ze zei letterlijk: als hij een syndroom heeft, lever ik mn papieren in, want dan weet ik het echt niet meer! Nou dat is toch wel errug fijn om te horen kan ik je zeggen!

@miekje, dank voor je knuffels!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja je moet de kruidvat sokjes wel in 6-12 maanden hebben, want die passen gewoon goed. die gebruik is al paar maanden.

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MJ,
    Ik ben blij dat het de goede kant op gaat meis!

@DS,
    Jammer dat je zover uit de buurt woont meis. Anders had ik met je meegegaan naar Mika. Vind dat wel leuk!

Die heeft Demi ook die rammelaar-knuffel haha... Ze is er helemaal gek op!

@Boja,
    Jeetje meis wat moet je geschrokken zijn. Begrijp echt dat je een k*t dag hebt nu!
    Ik ben blij dat alles goed is gekomen meis.
    Dikke knuffel!

Heb net nog ff lekker zitten kopen op E-bay. Ik heb nu zwarte Birkenstock slippers maar wilde er ook nog graag witte bij.
    Voor een prikkie heb ik deze kunnen kopen.
    Voor maar €12,50 een nieuw paar Birkenstockies hahahaa.....Mijn dag kan niet meer stuk!

Ik krijg vanavond visite dus ik ben er vanavond laat pas...

Tot straks meiden

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nog 19 berichtjes hierna en ik zit op de 1200 hihi.... Gaat hard zo haha

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dank je wel! en leuk die birkenstocks met die steentjes erop. (ik haatte die slippers eerst haha, maar ga ze steeds leuker vinden!).
    fijne avond!

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij niet hoor, tenzij dat erbij vermeld wordt.

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Boja,
    haha ik ook hoor, ik vond ze eigenlijk eerst echt niet leuk! Maar ze lopen zooooooo verschrikkelijk lekker! Normaal kosten deze € 70 euro in de winkel en nu maar € 12,50.... Hup weer € 58.50 in me zakje gehouden. Dit vind ik nou leuk kopen....
    Dank je wel meis.......

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is balen! Kun je niemand meer meevragen dan?

Deel Deze Pagina