over Jadyn's voedingen.... Gisteravond zijn we dus op het verjaardagsfeestje van mijn schoonmoeder geweest. Dat ging eigenlijk best ok. Om kwart over 7 heeft Jadyn heel onrustig aan de borst gedronken, waarschijnlijk omdat het om haar heen ook zo onrustig was. Ongeveer 5 minuten per borst. Om 20 uur lag ze in het campingbedje. Helemaal hysterisch. Ze wil altijd slecht slapen ergens anders, maar we moeten toch oefenen! Gelukkig duurde het niet al te lang voordat ze sliep. Twee keer is ze wakker geweest en lag ze even te huilen, maar ze viel zelf weer in slaap. Toen ze om 23 uur voor de derde keer wakker werd, heb ik haar eruit gehaald. Om kwart over 11 mocht ze weer drinken en dat wilde ik thuis doen, dus gingen we naar huis. Vannacht ging het minder. Jadyn heeft om kwart voor 3 alweer gedronken. Heb haar een tijdje laten huilen, maar ze viel niet weer in slaap. Deze keer heeft ze 70 cc gedronken. Had wel 100 cc in het flesje, maar toen ze na 70 cc losliet heb ik niet meer aangeboden, want we moeten immers afbouwen. De vorige nacht dronk ze 80 cc. Helaas kwam ze om half 5 alweer. Ik heb haar drie kwartier laten huilen. Maar ze ging echt niet weer slapen. Ik bood haar water in een flesje aan, maar daar werd ze helemaal hysterisch van. Ik besloot haar een paar slokjes uit de borst te laten drinken. Met m'n pink haalde ik haar weer van m'n borst en toen ze weer in bed lag, sliep ze lekker verder. Toen kwam ze alweer om kwart over 8. Eigenlijk ook wat te vroeg, maar wel gevoed omdat we om 9 uur al bij de orthopeed moesten zijn. We hebben er nu dus alweer 2,5 voeding op zitten. Eigenlijk 3. Ik heb m'n best gedaan, meer kan ik niet doen. M'n vriend moest ook om 6 uur z'n bed uit om te gaan werken. Die kan niet werken als ik Jadyn de hele nacht laat huilen. En dat hoefde nu ook nog niet, we zouden eerst afbouwen. Zat wel even met de handen in het haar, hoor. Wist ff niet wat ik nou moest doen. Heb m'n gevoel maar gevolgd. Dat is toch vaak het beste? Jadyn was van 8.15 tot 11.15 wakker. Heb haar toen toch maar even naar bed gebracht, ook al was ze niet vervelend. Zal ik haar tbv haar ritme wakker maken om 12:15? iemand suggesties : Woensdag 9/7 1. 02:45 70 cc flesvoeding 2. 05:20 4 minuten links 3. 08:15 8 minuten rechts, 2 minuten links. Dinsdag 8/7 1. 00:15 11 minuten rechts. 2. 04:26 80 cc flesvoeding. 3. 07:09 9 minuten links, 2 minuten rechts. 4. 11:15 75 cc flesvoeding 5. 15:15 5 minuten links en 9 minuten rechts. 6. 19:15 5 minuten links en 5 minuten rechts. 7. 23:15 10 minuten rechts en 3 minuten links
oooooo, dat keek ik op het laatst ook altijd. die baby had net zo goed van die ander kunnen zijn! Misschien leest emma dit helemaal niet, die is immers al onderweg naar de meeting
@ MJ ik weet niet zo goed wat het beste is, maar ik zou ze denk ik niet wakker maken! Mja dat is persoonlijk...Ik hoop dat het snel betert! @ Tinusje sterkte meid en ik hoop dat het snel een stuk beter zal gaan! Wauw ik was net zo'n pakezel toen ik net terug van de markt en het centrum kwam. Ongelovelijk hoe creatief je kunt zijn met een quinny buzz. 3 grote actiontassen onderin het mandje en die knoop ik dan aan het frame vast. 2 megapakken pampers babydry van het kruidvat over de bak heen en ik heb ooit bij de lidll zo'n boodschappentashaak gevonden op de parkeerplaats. Dat zijn die dingen waar je je boodschappentas aan kunt hangen aan een karretje. Die haak is dus super handig! Die hang ik aan de buis aan de zijkant en daar hingen nog 5 kleinere tasjes aan De mensen zullen wel gedacht hebben van wat loopt daar Ik heb ook het bijtfiguurtje van de hema gehaald. Wel veel minder mooi als de muis mja sam vindt hem leuk. Ook nog zo'n armband rammelaartje meegenomehn, die vindt sam zo leuk!
Wat is het troiuwens rustig hier. Dit kan ik wel bijhouden. Ik ben 4 uur weggeweest en er is maar 1 pagina bij
Mogge! Zit toenstraks in de auto en luister naar het nieuws op radio 538. Ging over borstvoeding,dat het wetenschappelijk bewezen is dat het beter is om na 4 maanden BV beter is om FV te geven Juist dan zou er minder allergie en exceem voorkomen. Weird ,heel tegenstrijdig. Heb 538 opstaan nu en hoop dat het zo weer gezegd word in het nieuws.
ik heb gisteren ook die mega pakken bij kruidvat gehaald, maar etos heeft een aanbieding die bijna op hetzelfde neer komt, 3x voor 25 en dan niet die voordeel pakken, maar normaal formaat. kwam ongeveer op hetzelfde neer.
@ MJ, balen zeg dat het nu zo anders liep met jadyn. fijn dat de heupjes goed zijn! enne, dat voeden komt ook vast wel goed!
Goeiemiddag Pooh en Nathalie. Ik heb Jadyn nog niet wakker gemaakt. Ze ligt nog lekker te slapen. Dan kom ik misschien wel uit op een voeding vannacht om 1 uur ofzo (ipv van 11 of 12 uur), maar dan heb ik waarschijnlijk ook maar 1 nachtvoeding...... Ik zet ook de radio aan!
zoooooooooooow ben ik ook weer ! tim was lekker op tijd wakker om 8.30 hihi dus eten gegeven en net als pooh ! naar de markt gegaan haha we hadden samen kunnen gaan pffff de kinderwagen begon te kiepen zo veel gewicht hing er aan haha maar goed moest ook veel hebben en zo vaak ga ik niet meer op jullie advies de kruidvatsokjes gehaald ! kijken of het werkt en anders ... hmm verzin ik wel wat voor op de meeting haha tim viel net toen ik naar huis ging in slaap hihi die heeft zijn ochtenddutje gemist ! en ik heb hem lekker al in bad gedaan weer de fles want hij had zo'n slaap ! en nu ligt hij lekker op bedje ! ik denk dat ik zo visite krijg ! NAthalie Goedemiddag en idd vreemd nieuws .... heb wel eens gehoord na 6 mnd niet veel effect meer zou hebben wel voor de moederband natuurlijk ! Pooh ik was ook al bang om 20 pagina's bij te moeten lezen maar gelukkig word het nu pas drukker ! heb ik je weer niet gezien meissie .... oh en ik gister al de pampers bij kruidvat en de bildoekjes ook ! met cd van Bumba ! Tinusje meid wat een verhaal zeg doe nog maar ff rustig aan en je bent hier ALTIJD welkom met je verhaal ! idd flink van het revalidatiecentrum ... is niet niks maar kan je misschien wel helpen ! is het dan voor overdag of een aantal weken ? en blij dat het met fenne goed gaat ! Boja hihi idd die baby had ook van luuk of wie dan ook kunnen zijn ! ik heb het vanaf dag 1 gevolgd ! en was echt verslaafd mis het nog eigenlijk ! en ik ben nog niet weg hoor ! haha Mamanona ! thanks dat je aan me dacht ...maar ik wist het gister al haha de laptop stond al uit anders had ik het nog wel ff gemeld ! een jongen he ! en wij komen niet naar de camping ! wel leuk idd maar man komt zaterdags altijd pas om 7 uur thuis en we hebben ook geen spullen ! ik ben ook zo'n bangerik van beestjes hahaha maar eh ...... ben je toch de eeste dan MJ goed gegaan het slapen in campingbedje dus ! gelukkig ! maar tjee wat een nacht weer ! meid blijven doen wat jou goed lijkt hoor ! dikke knuf voor jullie ! DS veel fun met je lilypadz zo en nu eerst ff wat eten ! heb lekker een worstenbroodje gekocht hihi