Ik zette radio 538 aan en was net op tijd voor de verkeersinformatie.... Maar ik begrijp dat het nu niet op het nieuws was? Nona: je wist toch wel dat je online radio kunt luisteren via www.nederland.fm ?
Nadia bevallen van Gouden Kooi-baby Uitgegeven: 9 juli 2008 09:47 Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 11:38 AMSTERDAM - Voormalige Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax hebben een dochtertje gekregen. De 24-jarige Nadia beviel dinsdagmiddag om 13.09 uur in een ziekenhuis in Nijmegen van Jaycee-Lynn. Het in de Gouden Kooi verwekte meisje weegt 2950 gram en is 49 centimeter lang. "Het baby'tje is iets te vroeg geboren", weet de woordvoerder van Bax. "Nadia was op 1 augustus uitgerekend." Couveuse Jaycee-Lynn hoefde echter niet in de couveuse. "Het mocht meteen bij Nadia op de kamer." Nadia mag het ziekenhuis donderdag verlaten. Mvr Mamanona u heeft gelijk !
ja nu wel ik heb meestal mn eigen muziekje opstaan in de pc ALS ik geen gegalm van TI TI TI TI DORA oid door de kamer heen heb!
mijn gratis albumPJE van uitjestester is binnen hij is cute maar heel klein formaat van een foto stond er ook wel bij, maar had het me niet gerealiseerd. Wel leuk voor in de tas!
Was op een andere radiozender,niet goed opgelet in de auto http://eurolac.messageboard.nl/viewtopic.php?t=2312
sow... ik ga alysha maar s verschonen en dr 2e voeding van vandaag geven..... jaja 9.20 was ze wakker 9,30 de fles dus die mag zo weer doeg!