o ja, en die krampen.....dat betekent bij ons gymnastiektijd ! Kira zit op schoot met haar rug tegen mijn buik. Ik pak haar onder haar oksletjes en draai rustig rondjs met haar bovenlijfje. Dan komen de luchtbellen vanzelf naar buiten (boven of beneden) Als ze blijft huilen, leg ik haar in het holletje van mijn linkerarm en hou haar armpjes stevig vast met mn linkerhand. Met rechts omsluit ik haar lijfje . Ze kan dan geen kant op. Dat lijkt zielig, maar het voorkomt overstrekken, waardoor ze meer pijn kan krijgen.....Dan gaat ze 5 minuutjes tekeer en wordt daarna steeds rustiger. XFD ps ik doe ook maar gewoon wat mn instinct me zegt hoor Onze vorige had er ook zo'n last van !
en voor de eet-uitwissel-info : Ik eet vanavond : scholrolletjes met zalmmousse, erwtjes/worteltjes en rösti ! XFD
en owjaaa die neutral heb ik ook al s gehad..... wat het doorslapen betreft..... ze hebben mij ook gezegt 6 uur na de laatste voeding en ik zet mn wekker er ook wel op,maar als ze nog slaapt,dan doe ik er ook lekker nog 1 á 1.5 uur bij aan slaap hoor en dan zie ik wel wanneer ze komt
en wat betreft je middaggymnastiek FD, wij leggen de kleintjes meestal op de rug en maken met de beentjes voorzichtig fietsbewegingen..... en in je "holletje" houden doe ik idd ook. duurt ff en dan is ze rustig.... in een omslagdoek wisselen en als ze dan de beentjes optrekken de onderkant ook omslaan en goed vasthouden zodat ze het niet weer los trappelen
ga nu Alysha maar wakker maken,die heeft er nu al 4 uur tussen zitten na dr tussen-de-middag-flesje... Nu zo om 15.30 dan rond 19:00 weer en dan rond 23:00 en dan ergens vannacht krijg vanavond nog kraambezoek.... weer een goed excuus om beschuitjes te eten hihihihi
Dat zijn ook nog handige tips! Ga ik ook ff proberen! Inderdaad overstrekken dat doet ze ook heel erg dan..dan klem ik haar ook helemaal vast..maar de krampjes gaat niet zo weg dan. En soms dn is ze zo stijf van de spanning dan lukt "gymen"ook haast niet. Echt sneu
Jaaa ! Die van dat fietsen had oma (kinderfysio) ons ook al geleerd, maar dat werkte bij Indy nooit...en bij Kira ook niet echt. Een ander vriendinnetje vond het ideaal ! en eh...vindt je t eten bij mij niet lekker dan ? XFD
Inderdaad fietsen doen we ook maar dat lukt dus niet altijd als ze zo aan t overstrekken is. Dat van die omslagdoek is ook wel een goed idee zeg! Thanks!
Ik weet het....shit is dat hè !? Oma heeft ons ook nog een darmmassagetechniek geleerd, waarbij je met de buitenkant van je hand met de klok mee, de bellen er draaiend uit probeert te duwen....... Als t niet lukt met de bellen, dan bellen we oma soms....hihi die komt dan masseren...gevolg....megaluier vol ! XFD
ZIelig he als ze krampen hebben? Dean kan dan zo'n hoog zielig geluidje maken en dan trappen met de armen en benen.. aaaaw zielig! Ik eet poffertjes, want mannetje is er niet vanavond.
balneum is een fijn merk, en weleda ook, maar ik vind dat niet zo lekker ruiken. Het is wel enorm hypoallergeen volgens mij dus het proberen waard. Dan het doorslapen...ik, met mijn grote kinderen, heb van de kinderarts nooit een instructie gehad over wakker maken en dat soort grappen. Als een baby honger heeft hoor je het wel. Dus waarom zou jouw 'normale' kindje ineens last van suikerschommelingen hebben? Of ben ik te makkelijk? Laat ik het anders zeggen, we moesten dus 2 dagen om de 3 uur bijvoeden, en zodra de bv liep hoefde dat niet meer omdat het dan wel zelf zou regelen. Kun je daar wat mee?
@mili, hier zei het cb idd dat er max 6 uur tussen mag zitten. Ach ja als ze honger hebben komen ze toch wel denk ik maar zo.
Ik heb lekker macaroni vanavond en komkommer. Heb de saus al klaar en hoef alleen maar nog macaroni te koken. Justin ligt al vanaf 12.45 te slapen in de maxi-cosi. Heeft nog zijn jas aan,maar ja zolang hij lekker slaapt Moest vanmiddag met 1 vd kids naar fisiotherapie,moest Max en Justin ook meenemen. Volgens mij gaat er iemand wakker worden,ik hoorde een scheet. Hahahaha over scheten gesproken. Justin lag vd week op mijn buik(''s avonds heel laat) Hij was erg onrustig en wilde niet slapen. Ineens een scheet!Manlief zegt:"Zo dat was een harde!" Ik zeg:"Hij heeft heel erge krampen" Manlief:"CRISIS zeg die stinkt!" Toen lag ik dubbel Het was mijn scheet Ranzige Naat he?
Oke die tip slaan we ook op haha zal vast wel eentje ijn die werkt voor haar enneh anders dan bel ik je oma wel ff haha wat is het nummer