JETJUHH: Ow Jetjuhh ,meid, wat een verhaal! Gelukkig dat alles nu weer zo gaat als het gaat.... had wel ff de tranen in mn ogen ( en op mn wangen)
Jetjuhh met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal Meid wat hebben jullie een zware tijd gehad Ben zo blij om te lezen dat het nu goed gaat met Jayden
Jethjuhh meid wat een verhaal ik ben er gewoon stil van ... wat een geluk bij een ongeluk dikke knuffffff voor jullie zeg pffff ik heb gewoon met tranen zitten lezen hier !
Dankjulliewel meiden, Ja de wereld heeft een paar keer flink op z`n kop gestaan, wat zeg ik alsof de aardbodem compleet onder je voeten vandaan gehaald wordt. Als je hem nu aankijkt zie je een "normaal" kindje tot je hem uitkleed dan zie je flinke littekens op zijn borstkastje en buik, maar ach het is een jochie en als hij ook qua haargroei op zijn vader lijkt krijgt hij flink borsthaar en zie je daar later niets meer van
ohhh Jetjuhh....hier ook helemaal onder de indruk van het verhaal over jullie kleine wondertje. Wat kostbaar. En wat een geluk dathij het nu zo goed doet. Echt een vechtertje. En nu genieten!
je bekijkt het zelf gelukkig van de positieve kant en dat heeft ook heel veel invloed op een kind..... GOEDZO MEID
ALL: ff een vraag: wie van jullie heeft de kinderwagen bak er al afgehaald? ik heb het net gedaan en ga ff kijken hoe het gaat straks als ze wakker is,want in de bak begint een drama te worden... Madam MikMak ziet niet meer genoeg
@Jetjuhh, wij kennen elkaar nog niet, maar vreselijk zeg. Wat hebben jullie het zwaar gehad. Blij dat het nu zo goed gaat!
welke wagen heb je? ik heb (uiteraard) de Bugaboo, maar ik doe het toch nog maar niet hoor, ook al is nino er volgens mij sterk genoeg voor. alysha is nog wel klein hoor. Nino vindt de bak ook niets, tegenwoordig doe ik vaak de maxi cosi erop, dan ziet hij meer. Denk dat ik over een paar weken ga ombouwen.
haha bugaboo vond ik te laag ik heb er wel voor gekeken ik heb de mutsearts trans4mer 3-4 wieler ( met dubbel voorwiel) jamilia zat ook met 3,5 maand al in een gewone prenatal buggy
haha nouja uuh.... jamilia ging zelf zitten met 4 maand en liep met een half jaar hahaha ze had van mij wel eerst mogen gaan kruipen enzo hoor
hey mamanona hier gaat het nog net in de kinderwagenbak dus ik switch nog ff niet ! tim kan goed zitten als je helpt maar zelf nog niet zo dan valt hij nogal om haha
ja t hier puur een kwestie van dat ze niet genoeg ziet..... kheb ook alleen ff erop gedaan om te zien hoe t gaat, haal m er zo weer af als er nix is..... maargoed dr zus was snel dus moet overal rekening mee houden en dan te bedenken dat datook nog maar een iel poppetje was...... hahaha ik ga s in haar boekje kijken
alysha 13 weken : 5875 gr. & 62,0 cm. jamilia 13 weken : 3980 gr. & 54,5 cm. wat een verschil he ? jamilia woog met 20 weken ongeveer wat alysha nu weegt!
@nona, haha, die bijdehandjes van jou! ik heb zo'n vermoeden dat ze na x stoeltje helemaal niet meer in de bak wil haha!
hihi wat een verschil zeg ! en ik snap je goed want tim vind er ook niks aan in de bak ! nooit gedaan ook .. in maxicosi weer wel ! kan hij natuurlijk meer zien ... wij zullen ook eens een keer testen maar ik heb begrepen bij 5 mnd het beste is ! is ook een stuk makkelijker in de auto enzo he !