ik gebruik kruidvat eigen merk niels kan ook niet tegen zwitsal nou dalijk ga ik met mannetje auto s kijken \ hij wil een soort jeep model maar ik niet en ik moet er toch het meeste mee rijden,dus net al wat auto s uitgezocht hahahah. dat wort nog wat
Goedemiddag mama's Hier een hele goede nacht gehad. Ik ben ontzettend fier op mijn meisje. Gisteren de laatste voeding om 23u en deze morgen pas weer om 5u. Dan om 9.15u, 12.15u en 15.15u. Ze doet het ontzettend goed en mama heeft fijn kunnen slapen.Heerlijk gewoon. Wat betreft wakker maken voor de voeding: dit moet enkel bij een pasgeborene met een gewicht onder de 3kg. Ik moest mijn zoontje na de geboorte wakker maken tot ik zeker wist dat hij 3kg of meer woog. Verder mocht ik hem gewoon laten slapen tot hij vanzelf wakker werd. Ik gebruik zwitsal producten, hier verdragen de kindjes geen andere producten, kan jullie dus helaas niet helpen. Wat stond er op het menu vandaag: gekookte aardappelen, bloemkool en kippenworst. Knuf van zuurtje
Ahaaa oke! Nou ze is al minimaal 4275gram dus doorslapen mag dan. Ze haalt af en toe nog maar 6 uur hoor dus verwacht nog geen 8 uur ..maar ja dan wakker maken steeds is ook zo iets. Goed zeg dat die van jou al zo mooi door heeft geslapen.
Nog ff vraagje: Kreunen...of iets wat zo klinkt doet een van jullie ukkies dat ook? Soms begint Nora al tijdens de voeding en regelmatig ook daarna. Volgens mij gewoon door krampjes enzo maar k vroeg me het toch ff af..of jullie dat gekreun ook herkennen Ze doet het soms ook bij t wakker worden als ze zich uit aan t rekken is
De verpleegster van K&G is hier geweest vandaag. Ze heeft haar gezondheidsboekje gebracht en we hebben meteen een afspraak voor volgende week woensdag voor de gehoortest. Benieuwd of ze het ook zo goed doet als haar grote broer toen. Ynse wordt dan ook weer gewogen en gemeten
Aha..ja Nora ook wel hoor vaak volgen er dan ook een paar enorme scheten of een vieze broek hihi. Maar zoals nu ligt ze dus ook steeds wat te kreunen en te mopperen enzo... Najaa vraag het anders wel ff op CB of het kwaad kan hihi maak me vast weer beetje druk om niets hiihi
Bryan doet het ook vaak hoor.Hij doet het onder de fles en idd ook na die tijd voor het boeren aan.Volgens mij is dat vrij normaal.
zo ik ben ff bij prenatal geweest en daar waren ze net bezig om de ORANJE ! shirts in de winkel te hangen haaaaaaaaaaaa zoooooo schattig gelijk 1 gekocht ! voor het EK en koninginne-dag ! ook letters voor op zijn deur ! ik ze heel fier opgehangen en ze liggen nu allemaal al weer op de grond grrr de plak doet het niet ik zal eens wat snotjes uit mijn neus gaan graaien haha kan ik daar mee plakken ! wij eten vananvond; rijst met de koek tja dat is super makkelijk vandaar ook de simpele benaming ! pond gehakt 3 eitjes gesnippelde ui stuk of 2 en flink wat prei door elkaar mengen en bakken in een koekenpan ! zalig ! dan nog wat rijst/nasi erbij en we eten binnen een half uur zalig ... en Tim ..........die ligt al echt de hele dag te slapen ........... dat kan nog wat worden dan vanavond ! tja dan is pa ook weer thuis he ! oh en die scheeten vliegen hier ook om de oren ! niet normaal af en toe ! zo ik ga ff wat drinken heb erge dorst kan niet meer typen ...
Hoi! oh oke. Hahah ze doet het soms best wel lang dan zit haar denk ik echt iets dwars...dan zwaait ze soms met armpjes en trappelt ze met de beentjes enzo..wel sneu. Soms gaat ze ook heeeel hard op speentje zuigen dan. Thanks voor je reactie in ieder geval
@ mamanona: oooo die friet ziet er echt heerlijk uit.... zaterdag dan is het voor ons een frietdag dus moet nog maar ff wachten