Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Och wat een skattie toch ook.
    Net zo'n mooi wipneusje als onze Jadyn (vrouwelijke variant van Jayden)

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Na 45 minuten huilen is Jadyn eindelijk in slaap.
    Zijn er meer kindjes hier die 's avonds zo moeilijk in slaap kunnen komen? Hoe lang huilen jullie kindjes of hoe lang laten jullie ze huilen?

xx MJ

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zooooooooow
    tim heeft de laatste fles gehad en ligt op bedje !
    hij moet er morgen voor zijn doen vroeg uit om 6.30 moet hij met man mee naar zijn ouders omdat we alle 2 moeten werken en man moet om 7 uur beginnen !
    zielig hoor ! maar tja die melkflesjes vullen zichzelf niet he ! de luiers wel hihi
    man zal zo wel thuis zijn van zijn werk ! hoop ik !
    moest vanavond ook extra werken....
    pfff het regent hier nog steeds ....... het is bijna nog niet droog geweest zeg.........

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Nog een vraagje: omdat Jadyn moe was en begon te jammeren heb ik haar naar bed gebracht. Maar volgens mijn 4-uren schema mag ze om kwart over 9 weer drinken. Wat doen jullie in zo'n geval?

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meestal niet maar de laatse week is het voorgekomen !
    ik denk echt zijn sprong ! zal blij zijn als deze weer voorbij is
    na 5 min ga ik naar zijn kamer ik pak hem niet op maar blijf tot hij weer lacht ... begint hij opnieuw loop ik gelijk terug en dan hetzelfde zo weet hij dat we er zijn
    als hij opnieuw begint ga ik na 10 min weer hetzelfde of man gaat en daarna laat ik hem echt liggen maar is gelukkig nog niet langer dan 15 min achter elkaar bezig geweest !
    erg he maar laten liggen schijnt te werken maar dan breekt mijn hart wel hoor .. langer dan 15 min zou ik niet kunnen denk ik maar dan zou ik wel in het donker gaan zitten met hem !

6. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Dat neusje heeft hij van zijn opa, Marco`s vader :D

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik kan met Jadyn ook wel in het donker gaan zitten, maar daarvan valt ze echt niet in slaap, hoor. :(

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    als je merkt dat hij het niet vol kan houden van de slaap dan geef ik tim de fles en gaat hij naar bed ! en dan zie ik het wel
    moet zeggen dat hij dan meestal toch om dezelfde tijd komt erna of hij nu later of eerder naar bed gaat ....
    sinds een week heeft tim ook moeite met 9 uur dus hij gaat nu al om 8 naar bedje ! en geeft ik de voeding ervoor een half uur eerder zodat hij honger heeft om 8 uur

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik bedoel meer dat je de rust van het slapen er in houdt en niet voor de tv gaat zitten ofzo ....

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dat had ik ook kunnen doen. De slaap iets oprekken en de voeding iets eerder geven. Maar ik ben nu behoorlijk nauwkeurig met die 4 uur tussen de voedingen. Vanmiddag had ze zelfs 5 uur tussen de voedingen! Overdag doet ze het beter dan 's nachts. Ik hoop dat er gauw verandering in komt....maar....wakker maken om kwart over 9?

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik kom zowiezo te laat uit eigenlijk, want na de 21:15 komt ze dus uit op 01:15. Ook niet echt een fijne tijd om te voeden. MAAR misschien dat ze het dan wel volhoudt tot een uur of 6. Dan zitten we wel op een voeding minder....

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    aha ik snap ;)

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hiero 6 weken!

14. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Wat hebben wij dan mazzel, Jayden krijgt rond 21.00/21.30 zijn laatste voeding en slaapt door tot 8.00
    Nou moet ik eerlijk bekennen dat ze hem dat in het ziekenhuis hebben aangewend.....

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ik vind dat jullie dat ook wel verdienen! En dat vindt Jayden misschien ook wel! ;)

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha heeft er 's avonds moeite mee. Laten huilen doe ik eigenlijk niet :oops:. Ik troost haar even, en leg haar dan weer terug. Als ze alleen maar jammert laat ik haar liggen, maar laat ik wel merken dat ik er voor haar ben. Maar jammeren duurt nooit zo heel lang, dan valt ze vaak binnen 5 of 10 min. in slaap.

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Alysha heeft dat ook wel eens.... kdoe meestal ff na ongeveer 15 a 20 minuutjes ff erheen,ff "sssst" zeggen enzo en als ze dan wat rustiger word ben ik weer weg! zo blijf ik herhalen zeg maar.... dan weet ze dat ik er wel ben.maar dat IK de "baas" ben :)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

in de avond zou ik haar nog wat langer laten liggen,misschien gunnstig voor de nachtvoeding :D

overdag niet,dan zou ik echt standaard 4 uur aanhouden

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wat doe je dan als ze wel echt lang huilt? :rolleyes:

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb vaak dat Samantha zo'n 20 min. voor etenstijd in slaap valt. Ik leg haar dan gewoon op bed, en zie wel of ze na 20 min. of langer komt.

Deel Deze Pagina