Nino kan hem niet goed in zn mond houden omdat ie door dat gehemelte niet goed vacuum kan zuigen, dus als ie wakker is houdt ie heel schattig zn handje er tegen en als ik moet slapen leg ik er vaak iets tegen waardoor ie hem niet zo makkelijk verliest. hij heeft er wel troost van en wordt er rustig van. hij is anders zo ontzettend druk altijd. kan het niet dat jadyn het niet goed begrijpt nog wat ze met die speen moet? had nino ook in het begin namelijk. heb hem nu op zn zij gelegd, dan slaapt ie ook veel rustiger. op zn rug ligt ie maar te maaien met die armpjes. net op zij gelegd en speen met knuffel tegen hem aan en ik hoor hem neit meer. als ie vanavond niet meer wakker wordt (zou de eerste keer zijn) laat ik hem liggen, kijken of ie die laatste voeding eindelijk eens wil overslaan. ben benieuwd!
Zuurtje,hier moeten ze nog 2 weken en dan hebben ze vakantie. Onze oudste heeft nu al vakantie(8 weken) En Jamie en Max hebben 6 weken
Hey hallo, Heb weer even een beetje bij gelezen wel handig die samenvatting van zuurtje hahhhaha Vandaag met Tessa naar het bureau geweest alles was weer prima de kleine meid groeit hard nu alweer een kilo aangekomen ze weegt nu 7385 gram.. Ook weer de prikjes gehad is nooit leuk Nou ja is weer gebeurt en ze hoeft nu pas over2 maanden terug te komen.. Ze heeft om half 8 de fles gead lag er tegen half 9 in en ze slaapt als een roosje tot morgen vroeg.. ( tenminste als het goed is hahaha maar ze word nooit s'nachts meer wakker ) Sterkte voor degene die er wel uit moeten en ik hoop voor jullie dat ze ook bij jullie gaan door slapen.. Moelijk is dat he.. Ik heb ook een vriendin en die kleine is net zo oud al Tessa en slaapt ook niet door vind het zo vervelend voor haar echt het breekt je gewoon op.. Liefs
ik win nooit iets. ben altijd al blij met mn lullige 8,50 die ik wel eens gewonnen heb. als ik geluk heb, heb ik wel eenss 13,50 en ben ik helemaal gelukkig! en toch speel ik elke maand automatisch mee met 1 lot...
Hoe gaat het bij jullie als de kleine afgedroogd moet worden. Jeee Justin is dan zo druk Slaat steeds met zijn voetjes tegen de rand van de commode en hij zet zich af,zodoende kruipt hij helemaal naar boven. Hihihi ik las hier van de week dat iemand haar beeb in de tummy deed,dacht mamavanJordy? Nou ikke dus proberen,maar kreeg hem er niet in Dat jong ging gewoon staan in de tummy tub. Heb geprobeerd hem dubbel te vouwen en dan erin,maar kreeg hem er amper uit Ben benieuwd hoe mamavanJordy dat doet(tenminste als zij dat was)
Da's weer voordeel van duimen. Ze pakt hem wanneer ze hem nodig heeft,. Ik hoef niet te helpen. Hopelijk leert ze het weer gemakkelijk af...
Oh ja Boja,ik heb een bugaboo En heel oudje(classic),maar hij rijd wel lekker Alleen sta ik altijd een half uur te stuntelen met inklappen
dan doe je iets niet goed haha! of hij is inmiddels op, dat kan helaas ook hoor. ik heb de cameleon (en sinds vandaag de Bee, die nieuwe. en de nieuwe autostoel, moet ik ook maar ff proberen). dus jij gebruikt ook al het stoeltje en dan zo dat ie naar jou kijkt zeker?
gelukkig, ligt dus niet aan die van mij! nino is zo ontzettend druk, soms moet ik hem gewoon echt vastpakken zodat ie even rustig wordt. die armen en vooral benen zijn CONTINUE in beweging, niet normaal! luier omdoen is tegenwoordig ook drama als die benen niet stil zijn, helemaal als ie dan met zn hiel door zn eigen poep maait en dat weer overal aansmeert...
Ja,heb al een aardig poosje de buggyzitting erop zitten,maar meestal klik ik de maxi cosi erop. Inklappen kan ik gewoon niet goed,mijn zusje heeft het zo voor elkaar. En als het eindelijk lukt dan zit de stang de verkeerde kant op en moet ik die nog eens omzetten. Wauw luxe de Bee,krijg jij nu ook korting omdat je daar werkt?
Hahaha herkenbaar. Voordeel is wel dat Justin echt dat lieg ik niet nog nooit heeft gehuild als hij uit badje kwam. Ook heeft hij zijn benen ontdekt en ben ik steeds die benen naar beneden aan het doen als ik die luier om moet doen.
ja, heeeeeeeeel veel korting zelfs... iedere werknemer krijgt een wagen cadeau als je een kindje krijgt, mocht je binnen een jaar daarna vertrekken moet je wel iets betalen.
Vind het badje nu echt een onding trouwens. Knalt voordurend met zijn hoofd tegen de bovenkant. Sparteld met die benen,maakt ineens een zijwaardse beweging met zijn hoofd. Slok water..... Meestal ga ik zelf in bad en vraag aan mijn man of hij Justin even wil aangeven. Zet ik lekker de bubbels aan,vind hij heerlijk,maar dan nog is hij druk! Ging van de week met een scherpe teennagel ergens opstaan. Oef!
ik ga Jadyn fohnen. Dan wordt ze helemaal ontspannen en rustig van....meestal gaat ze dan wel plassen, ha ha
Nino huilde alleen toen ie nog heel klein was als we hemuit bad haalde, maar ja toen was het ook nog eens zo koud, dus dat verschil was schrikken denk ik. Toevallig moest ie eergister ineens huilen in bad, wij snapten er niets van. Doe hem trouwens maar om de dag in bad vanwege droge huid/eczeem. Gister van de KA zalf gekregen en het is nu al bijna weg!
Ohhh ben jaloers Was al blij dat mijn zusje het onderstel had van de bugaboo en via markplaats heb ik de reiswieg en zitting kunnen kopen Adapters erbij via markplaats,ik zou en moest die wagen hebben.
wij gebruiken het kleine badje ook al lang niet meer! Daar springt ze bijna uit. Niet te houden is ze. Ook in het grote bad is ze moeilijk te houden.
Als ik er niet werkte had ik hem ook gewild hoor, maar ja, nu rijdt ie extra lekker natuurlijk . Ben benieuwd welke me beter bevalt, de Bee of Cameleon. Ook al ken ik die wagens van binnen en buiten, is voor mij nu toch de eerste keer dat ik zelf 'gebruiker' ben, is toch heel anders natuurlijk.
ik heb alleen een douche en geen bad, dus wij gebruiken het babybadje nog steeds. met zo'n hard zitje. hij vindt het geweldig, trapt het halve bad leeg iedere keer!