Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sjo, en nu ist bedtijd..

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo daar was ik weer, vanaf het werk..

Heb wel ff geduurd, het bijlezen dan, wat wordt er toch lekker veel gekletst..
    Ga proberen ff te reageren...

@ Boja: Thanks dat je nog wilde vertellen wat Nino heeft.. Ik hoop dat hij er niet veel last van heeft.. Heb je al een foto van de mickey mouse..
    Enne.. das handig gratis een kinderwagen! Of veel korting..

@Emma: Zoo.. dus Tim wilt zich ook omdraaien, stoer! Ben benieuwd, gaat m vast snel lukken!
    Hoe gaat het met de tandjes die aan t doorkomen zijn?

@Nathalie73: Jeetje meid, ik hoop dat het al beter gaat met je, en die zonnebank linea directa naar het grofvuil! Wat een heerlijk mannetje toch die Justin.. Hoe is het vandaag gegaan met voeden?
    Enne.. hier is Julen ook erg druk met zijn beentjes, ik hoef niets in de buurt te zetten van zijn aankleedkussen want hij presteert het om het vand e commode te trappen..
    Wat een mooie foto's van je kids!

@ Tinusje: meid, doe je kalm aan! Veel sterkte en ik hoop dat de revalidatieartsen wat voor je kunnen betekenen!

@ Pooh: meid alle boodschappen al opgeruimd, hahaha, zo lekker vol bepakt! Ik herken dat wel...

@MJ: zo, nu overdag ineens 5 uur ertussen.. Ik hoop dat ze de nacht ook zo gaat doen, anders heb je misschien kans dat ze dat dag en nacht ritme omgooit.. Enne.. Ja, leuk he die stoere kapsels! Ik heb ooit eens (3 jaar geleden) een kuif gehad (die toen 'in' waren) en mijn haren knal, maar dan ook knal rood geverfd ( denk aan Elmo, zo rood)..
    Fijn dat de heupjes van Jadyn zijn 'goedgekeurd'!
    Ik laat Julen eigenlijk nooit huilen, nu woon ik in een appartement dus we wonen/slapen op dezelfde verdieping.. Dus ben ook gewoon snel bij hem..

@Sabbe: zo meid jij bent druk geweest in t huishouden! OOk nog aan jezelf denken he..

@ Mili: He, een 'collega'. haha, leuk zeg! wat is het verschil tussen jou funcite als casemanager, en een (gezins)voogd? Of is dat hetzelfde?

@Divi:"Oehhhhhhh spannend! Zou mooi zijn als je de baan in de wacht sleept! Succes

@ Zuurtje: :confused: Jij kan dat echt super goed! Wat een mooie samenvatiingen lees ik! :confused: Complimenten voor jou!

@ Mamanona: en.. ben je er al uit (wel geen wandelwageninzet gebruiken).
    Julen is het er ook niet meer mee eens, om in de bak te leggen, alleen ja, mama vind de bak zo leuk.. het helpt wel als ik die zonnekap van de bak naar beneden doe, dan kan Julen naar de lucht en bomen kijken, dat vindt ie wel leuk..
    enne.. stuur de brownies maar door!

Jetjuhh: wat een verhaal meis, wat moeten jullie door een rottijd zijn gegaan! Heb wel ff een trraantje weg gepinkt hier... Enne.. wat een knappe kerel heb je!

@ DS: meid, hoe is t nou? heb je het al kunnen 'verwerken' dat je niet naar MIKA kon.. Of baal je er nog flink van..wat ik erg goed snap natuurlijk..

Op het werk alles ok, druk maar goed te doen. Julen heeft een beetje een 'offday': wat meer huilen, minder goed slapen, sneller voor een fles komen.. ach ja, ook hij zit in de sprongen tijd.. Hoop dat ie snel weer wat beter in zijn vel zit..

Liefs Miekje, die nog even doorwerkt pffffffffff

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zuurtje zucces morgen

en Wichjuh wat een super foto's!

Oke,.. nu weer aan t werk

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @ Miekje Ja hoor, met Nino gaat ontzettend goed. Hij heeft nergens last van, want hij weet niet beter, dus mist het ook niet!
    Foto's van mickey heb ik niet meer geprobeerd haha, kon het niet meer opbrengen!

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    geweldig!

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ikke hoofdpijn en ben volgens mij nu in mn up hier. Ga ff beetje opruimen. Nino slaapt nog steeds... Misschien tot later en anders tot morgen!

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Faylinn ik was net even wakker.
    Moest aan jou denken.
    Mis je zo.
    Dikke kus Justin

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
  10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Miekje:Heb er zekers minstens 10 voedingen op zitten vandaag

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nonaatje, waar is u?

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

Hoi ik ben hier niet meer zo veel, maar kom even snel iets van me laten horen. Ik heb het druk met alle administratie van mijn opa op orde brengen en ook zijn huisje. Ik ben er achter gekomen dat hij voor duizenden euro's is opgelicht dus ik ben al zijn administratie en bankzaken aan het overnemen want hij gooit alles gewoon maar ergens neer. Hij kan het niet meer zelf.
    Gisteren ben ik met Manon naar het CB geweest en ze is nu 67cm en 6980 gram. Ze begint nu zelf haar fopspeen op te pakken en in haar mond te stoppen. Zo grappig want vaak gaat hij op zijn kop of ze heeft niet in de gaten dat haar vingers nog door de ring zitten en dan trekt ze hem er gelijk weer uit :)

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja sloerie waar ben je? :)

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Tamio wat erg voor je opa :cry:

Wat lief dat Manon zelf haar speentje al pakt

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    haha! ik begin me ernstig zorgen te maken. al uren geen bericht van Nona, wat zou er loos zijn?

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ohhh wat weer een geweldige foto van Justin. Jadyn is een beetje jaloers op Faylinn....

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    I rielie dont kno

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat naar zeg, afschuwelijk. Goed dat jij hem helpt.

Haha, dat per ongeluk uittrekken van die speen ken ik ja, denk dat ik maar wat spenen zonder ring ga halen.

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Geen chick fight straks he, om die jongen!

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben baby
    Mag ik geen 2 mooie meiden?

Deel Deze Pagina