ja ga maar s verder met wasje opvouwen...... ow was was nog niet helemaal droog... nouja dan maar ff nog niet de was vouwen
goeiemorgen allemaal! mooie foto, lief manneke jesse wordt hier al voor de derde nacht op rij om 3 uur wakker. laat hem wat doen, maar na een half uur begint ie toch te huilen en wil alleen maar fles Normaal doet hij dat met 'n zogezegd 'sprongetje'. Maae heb nu nog geen mail gehad van sprongenwekker. Pfff... Ik vind het geeneens erg. Ik vind het zalig wij twee een half uurtje alleen in het donker. Maar ben de laatste tijd wel erg bekaf, dus ergens toch mss beter dat hij terug lekker doorslaapt. Hij is tegenwoordig ook zooooooooooo vrolijk en giert het uit van t lachen. Super gewoon. Huilen doet ie eigenlijk zelden. Niet voor ie gaat slapen, niet in of uit bad of bij t aankleden. Alleen als hij erge honger heeft. Gisteren heeft m'n man voor t eerst gezegd 't is toch een braaf bazeke'. Ja, hij is niet zo'n babyman, 't is altijd wachten tot de band komt en dat begint nu toch stilaan. Jippieeee
Goedemorgen allemaal! Goh....ik ben blij dat het weer dag is hoor. Die nachten hier zijn niet om vrolijk van te worden. Eerlijkgezegd weet ik niet eens meer precies hoe laat en hoe lang Jadyn gehuilt heeft vannacht. Wel lang in ieder geval. Ze heeft er niks van overgehouden, want ze ligt zo lekker in de box te spelen. Ze heeft 1 voeding gehad vannacht, maar aan de 65 cc uit het flesje had ze echt niet genoeg. Haar laatste voeding was ook al om 22.15 en ze kreeg pas om 3.30 weer. Ook maar een paar slokjes uit de borst gegeven dus. Gisteren zaten we voor het eerst op 6 voedingen in 24 uur. Best knap voor een babe die overdag maar 75 cc uit de fles drinkt. Maar ze drinkt overdag nog maar 1 x flesvoeding. Vanaf volgende week 2x. Dan zitten we in 24 uur op 3 x fles en 3 x borst. Ik hoop echt dat ze wel meer uit de fles gaat drinken. Hier nog even haar voedingsschema: Donderdag 10/7 1. 03:30 65 cc fles en paar minuten borst 2. 07:30 9 minuten links Woensdag 9/7 1. 02:45 70 cc flesvoeding 2. 05:20 4 minuten links 3. 08:15 8 minuten rechts, 2 minuten links. 4. 13:15 75 cc flesvoeding 5. 17:15 7 minuten links 6. 22:15 12 minuten rechts, 6 minuten links (veel zuigen ook) Dinsdag 8/7 1. 00:15 11 minuten rechts. 2. 04:26 80 cc flesvoeding. 3. 07:09 9 minuten links, 2 minuten rechts. 4. 11:15 75 cc flesvoeding 5. 15:15 5 minuten links en 9 minuten rechts. 6. 19:15 5 minuten links en 5 minuten rechts. 7. 23:15 10 minuten rechts en 3 minuten links Fijne dag allemaal! Liefs MJ en stiekem een kusje van Jadyn voor Justin
ey ff wat anders.... heeft er iemand hier toevallig een GSM a la SIEMENS C45 : ik heb namelijk nog eenhele doos met frontjes staan
Ik? hoe kom je erbij! Dat 'rugkruipen' waar we het laatst over hadden, nou dat heeft ie ook helemaal in bed ontdekt. Heb hem vannacht en vanochtend weer naar beneden moeten trekken want meneer lag met hoofd tegen het hoofdeinde van het bed, zonder dekentjes uiteraard. Weer teruggelegd en hij sliep weer verder, vanochtend zelfde verhaal! Eerst deed ik dat voornamelijk in de box en in bed maar een beetje zodat de deken nog wel tot zn middel lag, maar nu...
daar zat ik ook aan te denken, maar meestal slaapt ie onder dekentjes. Ik heb zo'n katoenen zomer slaapzak van de hema gekregen, maar ik vind zn beentjes altijd heel koud en klam als ik hem eruit haal. Raar he, net of ie dus zweterig erin wordt, zowel zonder broek als met broek. Bij gewoon katoen zou je dat toch niet verwachten. Anyway, dat is eigenlijk de reden dat ik hem niet zo vaak gebruik.
Mogge! Justin ligt vast in bed(safety sleep) Is ook echt nodig,hij draait het hele bed door en hij draait al een poosje om van rug naar buik