Gezien, leuk filmpje. Ik heb trouwens besloten dat het de wit-rode nokia 5200 wordt. Heb hem al aan de kant laten leggen in de winkel.
Ik ga zo een dokter bellen. Michelle hoest al 3 weken(zeehondenhoestje) Heeft nu ook erge buikpijn en hoofdpijn
nou laat die gelijk maar nakijken dan..... de dokter wou t bij mij toen niet inzien,ben naar de HAP geweest en die heeft toen uiteindelijk bloed geprikt en alles nagekeken.... ik liep toen al 5 maanden! vandaar ok die gekneusde rib enzo... ik had het grotendeels als ik ging liggen enzo....
@ Nathalie beterschap voor jou kindjes! Ik hoorde Sam net al een paar keer, maar nog niet huilen ofzo. Ik dacht net van ik ga maar even kijken, want laatste voeding was om 7.15 en hij mag zo weer eten. Ligt hij er zo bij...nu weet ik zeker dat ik aan de trappelslaapzak moet
@Nathalie: beterschap voor Michelle en Justin. Ik hoop dat jullie snel bij de dokter terecht kunnen. Lief Kruipt hij helemaal naar boven, 't zal daar beter zijn. Succes met de slaapzak. Jana vinden we 's morgens altijd helemaal onderaan in haar bedje met haar beentjes opgeplooid, in de slaapzak Nou ja, haar bedje staat wel schuin (tegen reflux) dus dat zal er wellicht ook mee te maken hebben.
Haha, zo vond ik nino dus ook vannacht en vannochtend weer. Grappig dat ze dat dus bijna allemaal doen. Ga dan denk ik toch maar die klam-makende slaapzak ook gebruiken.
Ik gebruik slaapzakken van Ikkelief. Is van dun flanel (katoen). En dan met allen rompertje en laken. Laken om te wennen aan iets over je heen. Maar ze schuift altijd stukje omhoog.