thanks ! ik zag bij Tim ook een grote plakkerd zitten zal hem eens gaan vangen en dan ook gebruiken hihihihi
@emma, leuke dingetjes gekocht dus! zooow die friet ziet er erg lekker uit! Ik ga mijn poffertjes even warm maken! Hier heeft kind ook een slaap dag.. hopen dat hij straks nog wel even wakker is anders komt hij om de 3 uur vannacht.
enne Emma..... hier zijn ook nog wel een paar klodders over.... dus als je tekort komt,dan wil ik ze wle vacuum na je opsturen,drogen ze ook niet uit ! of je moet ze even komen halen
eet smakelijk met je foppertjes enne hier ook al een die de hele dag slaapt,maarja vanaaf kraambezoek,dus kan ze mooi wakker zijn en als ze wil schreeuwen doet ze dat ook maar,blijft t bezoek ook nie zo lang hahahaha
kinderen worden bij de geboorte ingeschaald, en boven de 97% worden ze - mits in het zh geboren - door een KA gezien of wordt op andere wijze door de vk met de KA overlegd. 97% wil zeggen dat het geboortegewicht van 97% van de kindjes lager is.
Klopt helemaal.Bryan doet het precies hetzelfde met de speen en ook met mijn pink.Vaak wil hij de speen dan niet maar mijn pink wel.
@Mili: dat kreunen klinkt wel herkenbaar ja!Alyna heeft het vooral als er een volle luier zit aan te komen @Mamanona; die frietjes zien er lekker uit, maar krijg je niet jaloers hoor, we hebben zelf lekker (belgische!) frietjes gehaald net! Was jij dat met dat Hello Kitty-joggingpakje? Alyna heeft er ook een, van de h&m, een roze. (superleuke kleren hebben ze daar trouwens, niet normaal gewoon!) Zooo het park was hier een succes, m'n meis heeft heel de tijd lekker geslapen tot we terug thuis waren, toen gegeten (GROTE honger had ze!) en nu slaapt ze alweer! Van de buitenlucht wordt ze wel lekker moe denk ik
hahaha ja die belgische patatten daar kan niets tegen op .... nu ben IK jalours en jaaa ik was dat met die HELLO KITTY ik vind datzo geweldig Jamilia heeft er ook een zomersetje van en ik heb van de week bij H&M online voor Alysha nog even wat nieuwe HELLO KITTY collectie besteld wel errug leuk ik haal meestal H&M kleding voor Jamilia... zij is heel lang en dun en H&M kleding past haar heel goed,vooral de broeken van Dubster die foto van Jamilia in mn album,daar heeft ze ook een H&M setje aan.... hahaha MEH&M
kraambezoek belde net af..... nou gezelly .... hahaha ga zo maar s ff snel @ C1000 ff wat lekker voor mezelf halen denk ik
Ik vind het ook helemaal geweldig, denk dat Alyna 5 setjes heeft van hello kitty alleen al! (en dan heb ik het nog niet over al die andere jurkjes,tuniekjes,broekjes,.... ) Dat setje van Jamilia is helemaal geweldig, Alyna heeft ook zo'n trui met groen/roze strepen maar dan in't heeeeel klein. En ze is inderdaad lang zeg, wat een mooie meid!
hahah fijn dat er wat herkenning is hihi. K ging wel ff beetje "zorgen" maken maar ach ze doet het niet de hele tijd en slaapt ook lekker. Dus als het vanwege pijn was zou ik het wel merken denk ik, en zou ze het de gehele tijd doen denk ik.
hahah fijn (ja niet voor de ukkies) maar wel fijn dat er nog iemand is die dit ook herkent. Hahah komt allemaal wel goed
Hier weer 4,5u tussen de voedingen. Dit was de eerste keer dat ze dit overdag doet. Wat een flinke meid heb ik toch vandaag. Ze heeft ook voor het eerst in de box geslapen. Deze is opgemaakt met een matrasje in, dus ze ligt lekker zacht. Emma kleven de letters nu : Lucia jij hebt ook al zo een fllinke dochter. Knuf van zuurtje
Kreunen ? Mensekinders...Kira kan er wat van ! Die maakt echt superharde kreungeluiden als ze zit te poepen.......echt waar Nog harder dan ik tijdens mijn bevalling van haar...... Vandaag wel 12x tijdens de fles....jeeemig....de poep zat tot achter haar oren.....ooooh Ik moet zo naar een vergadering van de Ouderraad (school)....getsie....ik heb echt geen zin en ben veel te moe, maar had beloofd ditmaal alweer een uurtje te komen. Ze vergaderen van 20.30 tot 23.30....veeeeeeeltelang naar mijn zin. Ik blijf tot 21.30 en dan is het schluss ! XFD @ wenneke of zuurtje (weet t nie meer... ) Ik rij ook in een "jeep". Een Hyundia Tucson....heeeerlijk. Is mijn auto van de zaak. Ideaal met kindjes en honden.
Jep stuur maar op ! maar eh zijn het wel van die groene ? want dat is het juiste spul ik betaal de kosten wel hahahahahaha