Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge! :D

\:D/ Nog 1 dagje werken, en dan is t weekend!! \:D/

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen.....hier weer een nieuwe werdag (uurtjes) aangebroken.
    Ik heb vandaag maar een hele korte dienst.. van kwart voor 8 tot 10:00.
    Hoe is het verder met iedereen?
    Hier gaat het allemaal heel erg goed! Ons kereltje is heel makkelijk.
    Hij lacht de hele dag door... onze oudste komt komt heel vaak naar hem toe en zegt dan ''ga maar lachen'' en dan hebben ze samen een lol... zitten ze alle twee tegen elkaar te schaterlachen.... Heerlijk om te zien is dat!
    Hij is zo gek met zijn broertje, hij verliest hem geen seconde uit het oog en wil overal bij mee helpen en zegt dan ''is mijn broertje''
    Ons kleine kereltje probeerd zich ook om te draaien alleen dat laatste stukje lukt hem nog niet helemaal...
    Van de week hebben wij hem voor het eerste een paar hapjes van een potje fruit gegeven..... lekker dat hij het vond ..hij deed zijn mondje steeds weer open als hij het op had.
    Nou ik ga mijn kopje thee even opdrinken en dan dadelijk mijn kereltje even voeden...en dan hup weer aan het werk voor even...
    Fijne dag allemaal!

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Weer even een sneller reactie voordat ik ga werken. Vandaag mijn laatste werkdag in mijn gezinnetje. Echt leuke mensen zijn het.

Met Yannick gaat alles prima. Gisterenavond was hij alleen ineens hard aan het krijsen. We wisten niet waarom. Even later bleek het waarom. Er zat een grote keutel in zijn pamper. Het jochie had daar denk ik last van gehad. Zielig hoor.

Mijn oudste wil hier ook erg meehelpen bij alles wat ik met zijn broertje doe. Luier aangeven, zelfs wil hij zijn billen afdoen als ie gepoept heeft (maar dat vind mama geen succes want dan zit alles overal), gisteren zelfs mee een lepel groente gegeven. Lief is dat hoor. Moet hem alleen soms een beetje afremmen omdat hij het besef nog niet heeft dat alles wat zachtjeser moet.

MJ: hoe is de nacht gegaan?

Nathalie: gelukkig had je dochter niks ernstigers (hoewel dit ook niet fijn is). Beterschap.

Mama: fijn dat hij het fruit lekker vond.

4. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Hier dan een fototje van onze kleine meid..Jeetje wat een drama om die erop te krijgen!Ben daar totaal niet handig in:)

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! \:D/

@ orhanenwendy wat een schatje! :D

@ Wicjuh, mama1984 en mamavanjordy werkse vandaag! ;)

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

jaja klokslag drie was onze jesse daar weer. Gek kind :(

ik las over brownie...

Ik heb net al een stuk chocoladecake op. Stoute Sabbe!

Verder geen nieuws ze... Ik ben moe en heb blokkade in mijne nek en dat doet pijijijijn auw.

fijne dag allemaal!

grts

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hier geen bijzonder nieuws.... Jamilia loopt para achter die kleine kutkatten aan Alysha was AL om 8:30 wakker en gaan nu zo weer naar bed! Ik ben gewoon nog moe en wil dat niet! :)

:idea:WENDY: leuke foto :) was helemaal niet zo moelijk heh :D

:idea:Mama 1984: Je bent bijna klaar met werken \:D/

:idea:MamavanJordy&Yannick: Werkse nog :)

:idea:SABBE: Bad chcocolate girl :) **massage voor je nekkie**

:idea:POOH: Goeiemoggel :D

:idea:Wichjuh: FIJNE WERKDAG,BIJNA WEEKEND :) \:D/

ik ga maar weer wat doen.....

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goeie morgen!

Ik moest net een pakje gaan halen op het postkantoor, was ik m'n identiteidskaart vergeten! :evil:

Nou ja, gelukkig niet ver,dus dalijk maar eens een nieuwe poging wagen, ik heb nog tot half 1. :)

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@orhanenwendy,
    wat een lieve foto!

@voor de meiden die moeten werken,
    Werk ze meiden!

@Mj,
    Hoe is het gegaan vanacht met Jadyn?

@MamaNona,
    haha K*tkatten, je bent ze toch niet zat toch?

Hebben jullie vandaag nog plannen?

Bij ons is er braderie misschien dat Demi en ik vandaag nog even gaan kijken of anders misschien morgen als Papa er ook bij is.
    Wel moet ik vandaag nog een hoop boodschappen halen dus dat ga ik vanmiddag maar eens doen.

Een paar weken geleden had ik een nieuwe naamplaat besteld voor aan de deur. Die is vanmorgen binnen gekomen. Echt mooi zeg!
    Hopen dat mannetje het snel op wilt hangen.
    Ik zal wel ff een foto op hyves zetten.

Vanmorgen heeft Demi maar 130cc gedronken, ze wilde echt niet meer. Ze duwde steeds de fles weg, kauwen op de speen, nijdig worden als de fles in de buurt kwam, zittend geprobeerd maar dat ging ook niet.....
    Ik heb haar daarna lekker weer terug in bedje gelegd en binnen 1 min sliep ze. Terwijl ze heel de nacht heeft doorgeslapen vanaf 23.30u tot 8.30u. Zou ze dan nog zo'n slaap hebben dat ik de fles maar later moet gaan geven?

Ik kom straks nog ff kijken, eerst ff aankleden en tutten.....

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook op het werk. Even kolven.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja!

Belangrijke mededeling ;).
    Samantha heeft vanaf 22:30 geslapen! En heeft de voeding van middernacht geheel overgeslagen. Ik werd om 3:00 wakker in een nat bed, dus toch maar even gekolfd, nou ik toch wakker was. Moest haar vanmorgen wekken voor de voeding :p.

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Het is weer zover. Het vierde sprongetje komt eraan.

Rond de 19 weken merk je dat de mentale ontwikkeling van je baby weer een sprongetje maakt. De vierde al weer. Je ontdekt dat hij dingen wil en doet die hij nog nooit heeft gedaan. Dat komt doordat hij er een nieuw vermogen bij heeft gekregen, dat hem in staat stelt een uitgebreide schakering aan nieuwe dingen te leren. Je baby begint te experimenteren met nieuwe 'gebeurtenissen'. Wij 'volwassenen' staan er niet meer bij stil dat onze dagelijkse ervaringen zijn opgesplitst in voor ons overbekende 'gebeurtenissen'. Als iemand bijvoorbeeld een rubberen bal laat vallen, dan weten we dat die bal omhoog stuitert, weer naar beneden gaat, weer omhoog enzovoorts, tot de bal stil ligt. We weten dat de eerste actie (stuiteren op de grond) de volgende reactie (weer naar beneden vallen van de bal) tot gevolg heeft. Voor je baby is dit totaal nieuw. Hij moet al dit soort 'voorspelbare dingen' nog eerst een heleboel keer ervaren voor het voor hem ook voorspelbaar wordt.

Deze sprong is in vergelijking tot de vorige sprongen wat moeilijker voor jou en je baby. Simpelweg omdat de nieuwe wereld die voor je baby opengaat na het nemen van een sprong steeds complexer en groter wordt. Je zult dan ook zien dat je baby wat langer hangerig, huilerig of humeurig is bij het nemen van de sprong. Hij moet alle nieuwe indrukken rustig verwerken en doet dat het liefst op een vertrouwde, veilige plek. Hij wil dichter bij jou zijn, terug naar mama!

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

\:D/ WOOW :)

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Owjah ik heb ook en belangrijke mededeling :D

Alysha kan al een paar dagen helemaal zelf van buik naar rug draaien :)

kanppe meid heb ik he? vlotte meid zei mn moeder gisteren ;)

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    18+ Eikelpiercing.....lachen!

Echt een kunstwerk.....

HiHi
    Zachtjes doorscrollen.....

Nieuwsgierig he!

Zeg eens eerlijk, jij dacht aan wat anders he?

17. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Nee hoor :D Jij wel misschien? :) :) :)

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @ds,
    Goed van Samantha!

@mamanona,
    hahahaha jij weer...

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He meiden,
    ga zo beginnen met teruglezen en reageren..
    Gisteren erg druk en moe van het werken (had die nacht tijdens mijn slaapdienst geen oog dicht gedaan, dus moest ik gisteren ff inhalen..)

Tot zo!
    X

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey hallo!

Zit op mn werk te lunchen achter pc :D . Heb tussendoor wel al even meegelezen natuurlijk. Wat is het rustig hier zeg! Zal zelf van het weekend en vanavond niet zoveel online zijn, stiefzoontje is dan bij ons namelijk.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina