eh FD is dat normaal een ouderavond tot 23.30..... eigenlijk zelfs aso dat je pas zo laat thuis bent voor je kids ! stel dat je een kind hebt dat per seeee door mama naar bed gebracht wil worden !
nou had ik maar niks gezegd kind ligt nu al uren te brullen haha maar dat wordt weer een rustig nachtje !
jammer jammer ik had van jou toch wel wat extra sterk verwacht hahaha maar ok ok als je niet wil delen .. kan het moeilijk komen halen is geloof ik nogal ver he !
achossie! Mannetje is hier nu weer wakker, geslapen nog tot half8 Ligt nu met zijn papa te kroelen, die was laat vandaag.
hahah zoveel? past t nog ,welke maat is het ? anders mag je ze naar me opsturen hoor hihihihihi en about Jamilia....dankje,ben er ook erg trots op (en op haar extra zuinig ) C1000 is niets meer geworden,maar gelukkig heb ik nog een zak "mama mia's " liggen.... hahaha enne ben ondertussen bijna 12 kilo kwijt in 1,5 week \/
tsss wat is het stil hier...... Kheb "de afvallers" opstaan..... ben zelf nie slank,maar zat wel ff met grote ogen te kijken
Meeting maart 2008 mama's Breda/ Tilburg Datum: ??? Fruitdruifje Pooh69 Emma29 MamaNona MamavanJordy Natasja Lucia @ Lucia ik heb je verhaal gelezen en duim echt voor je dat het goed zit met het gehoor! @ Fruitdruifje de fazanterie ken ik! Vorige zomer nog geweest. Ze hebben heel het terras vernieuwd toch! Leuk daar...vooral als het lekker weer is! Fijn dat ze zo lang heeft geslapen! @ Ally ik duim voor je dat het snel beter gaat! @ Nathalie over die scheet: @ Mili hier ook dat gekreun hoor! @ Mamanona ik wil ook van die frietjes! @ Lucia vanmiddag ook bij de h&m geweest. We hadden nog een kadobon van 35 euro en idd echt leuke stoere kleertjes! We hebben dat zelfde pak als hello kitty, maar dan cremekleur met een koetje achter op...die hadden we al gekregen! Hier vandaag een lekker dagje gehad. Mijn mannetje was vrij en we zijn gaan shoppen en in het zonnetje gewandeld. Vannacht weer eens echt goed geslapen. Voeding om 22.00, daarna om 2 en daarna om 6 en daarna om 11 Super! Begint weer beter te worden ipv om de 3 uur!
Noujaaaaaaaaaaaaaaa sssssssseeeeeggggggg daar ben ik ook weer eens hoor ....we hebben hier zowat heel de tijd zonder internet en telefoon gezeten .....was een of ander headend (wat dat ook mogen zijn)naar zijn kaapfilisteinen ....dom gedoe zeg .......maar goed het is weer gemaakt en we zijn weer bereikbaar ....de buurvrouw kwam ook al helemaal in paniek vanmiddag heb geen internet meer en jij ...nee ik ook niet ...zei hup naar de volgende hahahaha ...hoezo verslaafd hahah