Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat een schatje!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat is het goed bij te houden hier en dan nog geen tijd om op iedereen te reageren...sorry daarvoor :oops: Ik haast weeer even verder....

XXXXX

3. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Gatver Noon, ik dacht even een gepiercde neut te moeten aanschouwen...:)

Over de Oei Ik Groei theorie: Ik merk het ook duidelijk wanneer Daantje ''het licht ziet'' Toevallig zit hij vandaag niet al te best in zijn velletje. Het lijkt mij ook best een enge ervaring: denken dat je iets doorhebt om een paar weken later erachter te komen dat het héél anders zit.

Hier gaat alles zijn gangetje verder. Vanavond weer aan de bak. Weer brullende debiteuren tot bedaren brengen, eideloze discussies over onterechte vorderingen.. Zucht...

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemiddag..

@Mama1984: Wat fijn dat de eerste dag werken goed is gegaan, zowel voor jou als je kleine man! Succes vandaag..

@ Redone: Wat fijn dat Bryan de eerste uren op het KDV goed heeft gedaan!

@ Sabbe: fijn dat je man nu ook een beetje een band krijgt! Fijn! Enne.. stoere (naakt) foto's!

@ Pooh: Julen is een beetje wisselvallig, thanks for asking! Ene moment gaat t beter dan het andere, dus zal het sprongetje wel zijn..
    Wat fijn dat Sam (bijna) niet meer spuugt! Wat een heerlijke 'in bed foto' van je mannetje heb ik voorbij zien komen!

@ Jetjuhh: Hoe is het met de zus van je schoonmoeder? Is de uitslag er al? Ik hoop dat het meevalt en het niet die rotziekte is.. Succes voor je zoontje morgen met afzwemmen! enne.. ik hoop dat het haar snel aangroeit!

@ Maranka: Dus Jasper wilt ook niet meer in de kinderwagenbak, hahah, Julen ook niet meer echt (soms wel/soms niet).. Ennn. nog erg druk met je logee en je eigen kids?

@ Bianca84: Wat fijn dat Doutzen zo goed heeft geslapen gisternacht. wordt dat zo gerekend met kindjes die prematuur geboren zijn.. Ontwikkeling vanaf de uitgerekende datum en voeding van geboortedatum.. Goh wist ik niet, maar als ik het zo lees is het wel logisch.. Fijn dat Doutzen geen heupproblemen heeft..

@DS: Fijn dat je mama jullie zo kan helpen... Hoop dat Samantha ook goed/beter gaat eten bij haar papa..

@ Boja: JBPM werkt vaak laxerend (in het begin) en nutrix werkt verstoppend.. Julen had de eerste week veel spuitluiers met JBPM, maar das na een week alweer weg gegaan. Je moet het wel in de gaten houden ivm uitdroging..

@ Nona: wij hadden ook kruidvat'voer' voor Julen. Het kruidvat eten wordt in dezelfde fabriek gemaakt als nutrilon en de inhoud komt eigenlijk overeen met elkaar. Maar omdat Kruidvat geen reclame maakt hiervoor, is het veeeeeeeeeeeeel goedkoper dan nutrilon/friso.. Julen deed het er goed op, tot de allergie kwam opzetten..
    Jamila heeft wel veel oudere vriendjes he... tenminste dat zie ik aan de foto...
    Hoest met de katjes?
    Wat een enorme mooie slaapfoto van Alysha heb ik gezien..
    Wat een lieve mama heb jij, die zomaar even een DVD speler voor je meeneemt!
    Enne.... manlief wilt er nog wel 4! Succes ;)

@ MJ: wat balen van de nachten! Hoop echt dat Jadyn het snel doorheeft.. en dat ze niet haar ritme om gaat gooien.. Wel super lieve staartjesfoto gezien en de andere foto is ook al zo leuk!
    Julen houdt zich aanbevolen hoor :D !

@ Emma: Wow, Tim draait zich ook om! Hahah, Julen heeft t welgeteld 1 keer gedaan en daarna is het m niet meer gelukt, hihi..

@ Divi: wat fijn dat Demi de 4 flessen zo goed doet.. Ze heeft een beetje hetzelfde schema als Julen he..

@ Zuurtje: Wat weer een supersamenvatting! En wat fijn dat je keuken op de kleine dingetjes na af is.. wel foto's showen he...
    hoop dat je je snel beter voelt!

@ Orhanenwendy: welkom hier!

Zo, ga nu ff voor Julen zorgen, kom zo weer terug..

Kus

5. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hai meiden, weer eens even een berichtje van mij!

Ik ben een tijdje niet geweest omdat ik gewoon te moe was (en nog steeds ben). M'n meisje wordt een paar keer per nacht wakker en niet eens om te drinken :( Had geen zin om hier iedere keer te komen klagen, dus vandaar. Verder ook wat nare dingen gebeurd in m'n omgeving en ook zijn mijn schoonvader, (stief)schoonmoeder & zwager weer terug in het land. Ze waren geëmigreerd naar Brazilië maar het beviel mijn schoonvader niet. Druk, druk, druk dus!

Verder gaat het wel goed met ons, Keziah is 10 juli gewogen & gemeten, ze is nu 64 cm lang en iets meer dan 6 kg (weet niet precies meer hoeveel). Vanmiddag moet ik met haar naar het ziekenhuis voor een heupecho. Hopelijk een goede uitslag!

Nou meiden, ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik ga er weer vandoor, de meiden liggen in bed en ik ga ook ff rusten. Tot gauw!

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Super! Alleen jammer van dat natte bedje, anders had je zelf ook lekker kunnen doorslapen!

Ik ga vandaag de Mirena laten plaatsen. Ben wel een beetje zenuwachtig.

De afgelopen twee dagen heb ik een poging gedaan om Jasper over te laten gaan op 4 voedingen. Hij kreeg dan rond 21.00 uur zijn laatste fles met nutrix. Maar hij is al twee dagen om 7.00 wakker geworden, terwijl hij anders altijd makkelijk 8 of 9 uur haalt. Dus ik ga nog maar weer even terug naar 5 voedingen of in ieder geval een laatste fles tussen 23.00 en 0.00. Ik wilde daar mee stoppen omdat ik hem voor die laatste fles altijd wakker moet maken en hij dan al heel vast slaapt.

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal!

Ik miste jullie al keihard, want ik was de hele ochtend niet op het forum geweest. Verwachte stapels pagina's te moeten bijlezen, maar het valt reuze mee! Maar 2 pagina's! :D

Heb een mooie foto voorbij zien komen van Mandy de dochter van Wendy. (toch?)

Verder een paar meiden aan het werk. Werkse!

De rest ben ik alweer vergeten (borstvoedings dementie)

We hebben een goeie nacht gehad! Jadyn kwam pas rond half 5! Helemaal geweldig. :thumup: Toen heeft ze uit de fles gedronken. Daarna kwam ze wel vrij snel al weer (om kwart voor 7). Ze mocht om kwart voor 12 weer drinken, maar werd iets later wakker. Toen wij ze helemaal niks van de fles weten. Later gelukkig wel. Toen dronk ze 85 cc. Redelijk voor haar doen. Nu ligt ze vanaf kwart voor 1 in bed, maar ze begint alweer te pruttelen. Dat vind ik zo jammer. Nu moet ze nog 2 uur wachten op haar volgende voeding. Dan heb ik liever dat ze nog even slaapt! Nou ja, het zal wel goed komen. Ze houdt de 4 uur tussen de voedingen over het algemeen heel goed vol.

Vrijdag 11/7
    1. 04:30 Flesje flesvoeding 100 cc (ongeveer op)
    2. 06:50 7 min. Links en 1 minuut rechts. (lui gedronken, veel gezogen)
    3. 11:30 85 cc flesvoeding

Mijn nieuwe collega komt hier straks om wat materialen op te halen enzo. Brrr.....dat is de eerste keer dat ik weer aan mijn werk moet denken!

liefs MJ

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo... Julen na een krijsbui in bed gelegd en slaapt nu...

Hier alles goed. Wel een rotnacht gehad tijdens mijn slaapdienst.. Maar goed..
    Julen is al een paar keer naar het KDV gegaan, en het gaat goed daar! gelukkig! Hij heeft alle leidsters al zo om zijn vingertjes gewonden dat t bijna vechten is wie m als eerst mag vasthouden, als ie al niet uit mijn handen is 'gegritst'.. (wel op een positieve manier hoor, niet dat jullie denken wat is dat nou voor een KDV..hahah)

Over de wandelwageninzet: gisteren maar eens geprobeerd met de kleine, ging op zich wel goed, maar ik vind het nog niks. hahaha.. wil m 'klein' houden.. dus nu staat de kinderwagenbak er weer op..

Gisteren hebben we 2 nieuwe laptops gekocht, ik zit nu nog achter mijn oude.. heb ons netwerk nl beveiligd (draadloos internet) maar nu kom ik er met de andere laptop dus niet op.. ben mijn wachtwoord vergeten.. ehh iemand ideeen hoe ik dat kan oplossen? Of wordt het een belletje naar de helpdesk...
    Wel 200 euro van de prijs afgekregen, hahaha, laptop was in de aanbieding voor 600, maar bij andere winkels waren andere modellen voor 500 in de aanbieding die niet veel van elkaar scheelde in kwailiteit/wat ze kunnen.. Dus wij dit verteld tegen de verkoper.. Die ging op de site van de 'concurrent' kijken en printe het uit, ging naar zijn baas en zouden we de laptop voor 530 meekrijgen, en ik zeg: wat als we er 2 kopen.., nou dan werd het 500.. Oke, dus we hebben nu een betere laptop voor 100 euro minder.. hahahahah. goed gedaan he...

MJ: wat een verhaal zeg over dat KDV.. Mocht ik dat soort dingen zien, dan sta ik niet voor mezelf in.. zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! stelletje..grrr $%##%^&^%%$.. Zo, kan er echt heeel boos om worden!

Oja.. vanavond gaan manlief en ik uiteten! Heb er zin in.. Nu alleen nog ff bedenken waar..

Kus

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    een dikke knuffel voor jou
    zorg goed voor jezelf!

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ lucia: ooo balen is dat he als je dan er bent en er achter komt dat je wat vergeten bent... ook nog last van zwangerschapsdementie? :D

@ Divi: boodschapse ;) ga zo even je naamplaat bewonderen..

@ Ds: Goed van samantha hoor :thumup: ..

@ nona: ZO hey kleine A gaat hard :D.............oja en ik dacht idd aan iets anders :p

@ flientje: Werkze! is dit jou eerste dag weer?... sorry als ik het mis heb hoor maar kan het niet meer bij houden :oops:

@ Dallilah: meid rust lekker uit op de momenten wanneer de meiden liggen te slapen.. succes vanmiddag!

@ maranka: succes met het plaatsen van de mirena

Zo mijn 2e werkdag zit er weer op! Pff begon vanmorgen al goed.. mijn eerste client deed haar deur na zo'n 3 keer hard aan te bellen nog steeds niet open..
    kwartier in totaal mee bezig geweest om te kijken hoe en wat.... nou dan loop je dus overal uit.
    Vanmiddag nog even naar kantoor... de tijden van de clienten kloppen niet... sommige staan er nu vroeg op terwijl ze laat geholpen moeten worden en de andere staan er laat op terwijl ze vroeg geholpen moeten worden :(
    Maargoed ..
    Van het weekend gaan we lekker in huis aan de klus... alles een beetje veranderen...we hebben al leuke dingetjes voor in huis gekocht.. en heb al nieuwe lampenvoetjes over gespoten (vond de kleur niet mooi maar het model wel ;) )
    Nou ik ga even wat doen... doei doei

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Quote @ Maranka: Dus Jasper wilt ook niet meer in de kinderwagenbak, hahah, Julen ook niet meer echt (soms wel/soms niet).. Ennn. nog erg druk met je logee en je eigen kids?

@ Miekje,
    Logee is gisteren weer naar huis gegaan. En Jasper is tot nu toe het enige kindje hier, dus dat wil wel lukken. Makkelijk jochie!

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dat is toch helemaal geweldig? Jeetjemina, van 21.00 tot 7.00 uur! Daar zou ik een moord voor doen! Wat een luxe probleem heb jij, zeg! :confused:

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He!
    Julen krijgt 4 flessen, de laatste tussen 18 en 20.30 uur.. Is daarna meestal nog een uurtje wakker en daarna slaapt hij tot 06.30-07.30..
    Dus hij gaat al 'redelijk vroeg' zijn bed in en slaapt dan tot de volgende ochtend.. Niet dat wij m wakker moesten maken, hij is zelf de fles gaan overslaan zeg maar..
    Succes iig!

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Oh.. hahah, sorry, ik met mijn kidS.. hihi... ehhh bevallingsdementie.. hihi..
    Wel fijn dat het nu weer lekker rustig is!

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    realiseer je hoeveel geluk je hiermee hebt!!! ;)

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo, super! Jammer dat jij nat wakker werd, en dus alsnog niet heb doorgeslapen..

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Gisteren sliep Jadyn van 13 uur tot 15 uur. Nu is ze na 45 minuten al wakker! Ze ligt nog steeds te pruttelen.....heb nog steeds hoop dat ze even weer in slaap valt....

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja idd, dat besef ik ook wel hoor. Heb gewoon een superkind!
    Maar dat hij van 23.00 tot 9.00 slaapt vond ik eigenlijk nog lekkerder.
    Snap ook even niet meer waarom ik zo nodig die laatste voeding eraf wilde doen. Ach ben gewoon een verwend mens.

Ik moet vanmiddag om 15.20 hier bij de HA zijn. Heb gelukkig een vrouwelijke arts.
    Hoe laat moet ik dan ongeveer de ibuprofen gaan innnemen?

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Lieve MJ, Ik realiseer me dat echt heel erg goed... zeker als ik jou (en de andere meiden hun nachtverhalen) lees.. dan denk ik.. wat hebben wij het toch getroffen met Julen (ook al heeft hij een moeilijke start gehad).. hij is sinds hij 3 maanden is en andere voeding krijgt, enorm veranderd.

Een enorme knuffel voor jou! En Jadyn natuurlijk...

Deel Deze Pagina