Hey Miekje! Bij Nino werkt die jbpm niet laxerend geloof ik en dat is maar goed ook. Hij had altijd bij elke voeding een poepluier en niet echt vaste massa zeg maar, erg waterig. Sinds hij (sinds eergister) 4x per dag JBPM door zn fles krijgt (4 schepjes nutriton op 200cc met nutrilon hypo) en 1x een fles met Nutrix (zonder JBPM) moet ie echt moeite doen om te poepen en is zn poep heel erg droog. Sorry voor deze onsmakelijke details, heb Nona er gister ook al mee lastig gevallen haha.
Hhahaa, geeft niet hoor. snap iig wat je bedoeld! Misschien kun je 10cc meer water door zijn fles heen doen. Julen krijgt dat ook (ook op aanraden van de CBarts en verpleegkundige.) ivm moeite hebben met poepen.. Gewoon bij elke fles 10 cc meer water, dus niet 180 maar 190cc geen schepjes voeding extra, alleen water.. Succes..
Ja zo zou het bij ons er dus ook uitzien als ik Jasper niet zou wakker maken voor die laatste fles. Ik ben alleen echt geen ochtend mens en ik vind 6.30 dan nog wel erg vroeg. Zeker na een later dienst. Alhoewel ik zo langzamerhand wel weer aan die tijden moet wennen. Mijn vroege diensten beginnen straks ook weer om 7.00 uur.
Wij hebben geen vaste slaaptijden overdag, we zien wel wanneer hij in slaap valt eigenlijk... Zijn we toch niet de enige in hoop ik?
Succes Flientje met de debiteuren... hihi.. Hebben wij ook mee te maken, mijn clienten zijn vaak debiteuren nl.. die kopen, en kopen en kopen, zonder dat ze weten of het kan.. niet handig, maar zij weten gewoon niet beter.. en komen zo in de schulden..
Heb ik ook hoor, als ik Julen hoor kletsen en dan op de wekker kijk.. Maar goed, hij ging niet langer slapen met een 5e voeding, hij kwam dan ook gewoon zo rond 6.30/7.30uur. dus heeft die 5e fles hier geen toegevoegde waarde..
Nona: Alysha is ook snel met haar draaien dan! Jadyn heeft wel al een poging ondernomen (rug naar buik) maar nog zonder succes. Zodra deze madam kan draaien wordt het verschonen helemaal een feest! Heb nu al moeite met het omgekeerd kruipen!
Ze is niet helemaal wakker. Pruttelt af en toe even en valt dan weer in slaap. Zo gaat het steeds. Ik laat haar nog mooi even liggen. Zo rust ze ook lekker uit...
thanks voor de knuffel! heeeeeerlijk enne....ik gun het jullie van harte, hoor! Hier komt het ook wel goed. Jadyn denkt gewoon 'zo lang mama nog niet hoeft te werken, mag ik 's nachts best een beetje aandacht' en ik kan het goed volhouden, hoor. Ik geniet keihard van haar. Het is zo'n lief vrolijk schatje. Ben zo gek op haar! En het gaat de laatste tijd al zo'n stuk beter. Kan ik ook steeds meer genieten...
en dat nat wakker worden is zo'n goed teken! Dat heb je er allemaal wel voor over, toch? Ik heb dat ook 1 x meegemaakt. Toen heeft Jadyn 11 uur tussen de voedingen gelaten geloof ik. Mijn borsten ontploften bijna! nu ook trouwens....