pffffffffff wat een dag ik geloof dat ik het nog rustiger heb gehad op mijn werk dan jij thuis haha vanavond dan lekker met de voetjes op de bank !
zow en voor allllllllllllllll een dikke knuf en hoi en bla bla bla ! ben blij dat ik thuis ben en als jullie je kids in bed leggen als ze in hun ogen vrijven dan zouden jullie mij nu ook in bed leggen hihihi ik ga lekker ff knuffen met tim en kom zo weer langs !
SAMENVATTING 11/07/2008. Mama haar kleine kereltje vind een fruithapje zo lekker dat hij zijn mond open doet zodra hij leeg is. MamavanJordy had vandaag haar laatste werkdag in haar gezinnetje. Sabbe eet al vroeg in de morgen een stuk chocoladecake. Lucia ging een pakje ophalen maar vergat haar ID-kaart zodat ze nog eens terug kan gaan. Divi moest nog een hoop boodschappen doen en heeft een nieuw naamplaatje(staat op hyves) Samantha heeft zo goed doorgeslapen dat Daisy wakker werd in een nat bed. Alysha kan al een paar dagen van buik naar rug draaien. Foei Nona zoeits belangrijk vergeet je gewoon te vertellen. Julen houd zich aanbevolen voor Jadyn. Keziah kreeg vanmiddag een heupecho. Jadyn doet het steeds beter met eten en slapen. MJ kan ons niet missen (ik jou ook niet MJ, kan jullie allemaal niet missen trouwens) Mirkje heeft 2nieuwe laptoppies gekocht en supervoordelig. Ze zou vanavond uit eten gaan maar wist nog niet waar. Mama gaat dit weekend weer aan de klus in haar huis. Jadyn vind dat ze 's nachts best wat aandacht kan krijgen zolang haar mama nog niet werkt. Bryan heeft een minder goede dag vandaag. Knuffie Nathalie zou graag enkele uren willen slapen. Er zijn heel wat kindjes die geen vaste slaaptijd hebben. Divi wordt helemaal gek van het lawaai van haar buren. (ga klagen meid) Pooh had een hectische dag en haar kapster komt om half 9 nog langs. Was ze in alle drukte vergeten. (Hoe was het met Sam bij de osteopaat?) Dit was hem weer Knuf van SUPERSAMENVATTINGSZUURTJE
ik zoek een plaatje van een koe, gewoon simpel geen kleur gewoon een drop/melk koe ik kn nix geschikts vinden! HELLUP
dag lieve meiden, Ik ben even aan het bijlezen, hoor. Zal zo reageren. Misschien tijdens het bijlezen wel. Raad eens wat er hier staat af te koelen op het aanrecht?..... liefs MJ
foto's op hyves Divi: leuke foto's van jou en Demi! En wat een verschil inderdaad! Kan alleen je hoofd vergelijken, maar wat een verschil! Doutzen: wat een schatje is het! Ze heeft al 2 rompers (lief! en small but funny) hetzelfde als Jadyn! Wat hebben we toch een mooie meisjes, he?
Helleu! Weekend! Jippie! Wat is die toch snel zeg! Faylinn heeft nog niet eens de neiging om te gaan rollen! Ja, half naar dr zij af en toe, maar volgens mij gaat dat per ongeluk @ zuurtje : en wederom bedankt voor de geweldige samenvatting! @ Divi : wat een verschil meid! Kan je idd goed zien! En verder... ben ik het weer kwijt .. pff, vergeetachtig zeg. Tussen de middag heb ik even wat shirtjes bij de HEMA ingeslagen; waren 1 euro per stuk! Dat is nog eens niet-pijnlijk voor je portemonnee!
ANTICONCEPTIE: wij hebben de Mirena-spiraal. Willen voorlopig geen tweede. Nu het wat beter gaat met Jadyn kijk ik er wel weer een beetje anders tegenaan, hoor. Een maandje geleden hoefde echt de komende 10 jaar niet weer.
CowGirls: ik zal ff vertellen... hij moet op een t-shirt gemaakt worden namelijk..... gewoon een simpele duidelijke dikke lijnen koe...... ik ga nog wat vinden...... hij moet namelijk op een -tshirt gedrukt worden ik val in herhaling zie ik nu neefje van mn vrend is mrgen jarig.... nouja neefje ij word geloof ik 38 ,aargoed hij heet Wilko en Jamilia noemde m vroeger altijd WoeKoe..... "iedereen" noemt m nu zo hhaha dus ik denk,...... origineel kadoo = t-shirt met de text WOE en eronder een plaatje van een KOE whuhahahaha ja leuk toch :