Het plaatsen van de Mirena is heel goed gegaan. Plaatsen van de eendebek voelde even erg vervelend, maar alles daarna was heel goed te doen. Heb na het plaatsen ongeveer een half uurtje wat last gehad van en ongigevoel, maar nu is het over. Gaat dus heel goed. Over 6 weekjes wordt bij de gyn gecontroleerd d.m.v. een inwendige echo of hij goed zit. Inwendige echo heb ik al een keer gehad en dat vond ik totaal niet eng of pijnlijk dus daar zie ik zeker niet tegen op. Volgens de huisarts is de Mirena direkt veilig als hij maar op zijn plaats blijft zitten. En dat kan ze niet garanderen omdat je eigen lichaam het er wellicht wel uit wil werken. Pas na de echo dus weer klussen zonder rubbers. Maar inprincipe zou het dus ook wel zonder kunnen. De kans dat de mirena niet goed in de baarmoeder zit, maar bijv meer richting baarmoedermond is gezakt is vooral de eerste weken wat groter en tijdens je eerste menstruatie na het plaatsen. Wij willen heel graag een tweede kindje en mocht de Mirena niet direkt werken en we raken zwanger dan is dat kindje dus ook welkom. We gaan dus niet met condooms klussen. Maar we gaan pas echt officieel voor een tweede kindje wanneer Jasper ongeveer een jaar is.
Maranka: wat goed dat het plaatsen van de mirena goed gegaan is! Bij ons net zo. Ook heel even ongipijn naderhand. Hier wel heel lang gevloeid. Niet veel, hoor, druppeltjes. Maar ik vond het wel teveel om te sexen. Nu doen wij voor het zingen de kerk uit, totdat ik de controle heb gehad. Hier geen echo trouwens. Ikmoet gewoon naar de huisarts.
Nona: waar ga jij met je moeilijke vriendje, peuterpuberende dochter en rollende dochtertje op vakantie? Ik weet niet of ik je een hele week kan missen!
neem mn laptop wel mee hoor,misschien kan ik nog ergens een netwerkje hacken of ik neem gewoon een netwerk kaart vanmn moeder mee ,die had er geloof ik nog een liggen
je vergeet mn echte puberende stiefdochter en ADHD,ren een gat in de dag in de rondte-boomklauterend stiefzoontje