DIVI: hahah ik ga via eindhoven antwerpen die kant op,ligt ee beetje uit de route..... komen julliem aar een bakkie doen dan is 1 uur en 40 minuutjes rijden
ik dacht echt dat dat nooooooit meer goed zou komen en nog gelijk gehad ook hahaha het meeste is weg maar ik ben soms nog een waterbalon ! nee nee ik ben niet dik ! dat is nog vocht hahaahaha
het is hier Brabant Party in het durp ! jammer dat ik er niet bij ben klinkt wel gezellie .. allemaal bekende nl artiesten ! tja .....
geen hazenslaapjes ... hij slaapt tot 9 dan weer om 10 tot 12 dan van 2 tot 4 en om 7 is mr eigenlijk al weer te lui ! om 8 gaat hij naar bed ! slaapkoppie hier hij slaapt top maar echt alleen in een bedje !
foto van voeten staat nog in mijn album ff dubbelklikken en ze zitten bijna in je ogen haha je kon er een tapinstallatie op aansluiten hoor pfff hihi oh .......... herinnering zeg hihi wat gaat de tijd dan snel
owwwja..... divi vroeg iets over POWERNAPS smorgen een POWERNAP van 2 a 3 uur smiddags een POWERNAP van dikke 2 uur savonds een POWERNAPJE van een half uur hahahaha en dan van 21-9 ofso
Divi: hier een paar dagen hazenslaapjes gehad van een half uur tot een uurtje. Sinds gisteren gaat het opeens weer beter en slaapt ze soms wel 2 uur achter elkaar. Ik heb nog geen nieuwe foto's op hyves geplaatst vandaag, maar ik wil ook wel even een voor- en na-foto plaatsen, hoor. Ik was mijn 15 extra kilo's van de zwangerschap heel gauw kwijt. Mijn eigen spijkerbroek had ik alweer aan voordat de kraamverzorgster weg was. Zondag bevallen en vrijdag eigen spijkerbroek aan. Ha ha. Nou was ik voor de bevalling ook niet echt slank. Maatje 40. Heb nu alleen nog een zwemband om. Die moet er na de zomer maar af. Volgende week gaan we zwemmen. Zie er vreselijk tegenop om in bikini te gaan. Maar als ze Jadyn zien, snappen ze vast wel dat ik nog een zwangerschaps-zwemband heb...ha ha
ja hier ook van een uur na de voeding tot de volgende bijna...... dan ook van 2-4 zoiets ja en rond d ekleok van 7 is t meestal al gebeurd..... hahhaha behalve als we weg zijn,dan doet ze lief lachen de hele dag
nou dan hadden we de boel eens op stelten kunne gooien haha vorige week was hier trouwens jaap uit de gouden kooi op de kermis ! top dorp !