hahaha hier ook ...... schijnheiltjes zijn het he hahaha en als we thuis zijn grommen omdat hij zooooo moei is !
@Emma, Heb jij ook nog steeds last van je gewrichten? Heb jij dat ook als je 's ochtends uit bed komt? Dan doen bij mij mijn benen en voeten zo'n zeer. En dat je je ringen niet meer om kan? haha ik ging er pas ff 1 proberen om om te doen, nou ik heb het geweten, moest een uur zitten met Dreft om de ring af te krijgen haha... Me vriendin is vorig jaar mei bevallen en hield ook heel veel vocht vast en die past haar ringen nog steeds niet Ja precies hoe jij het schrijft, die flap.... haha ik noem het afdak. Die heb ik ook nog en ik denk dat die niet meer weggaat Daaronder zit precies het litteken van de keizersnede zeg maar. Heee port zelande, dan kom je hier ook langs haha haha kom ff een bakkie doen dan..... Lekker hoor meis, ga er maar lekker van genieten. Dat is wel leuk. Je bent daar met z'n 3tjes en ook nog eens 3 jaar getrouwd. Helemaal dubbel feest! Ja wij gaan ook nog een weekje weg. Wij gaan een weekje, ook in september, naar de Eemhof, Centerparcs. Ik heb er al helemaal zin in.... Lekker ff weg.... Zooo maar dan slaapt Tim nog wel goed zeg.... Volgens mij ligt Demi alleen maar aan Tim te denken hoor Vanmiddag heeft ze een half uurtje geslapen toen weer wakker, toen ff anderhalf uur geslapen, toen weer wakker, het flesje, uurtje wakker, half uurtje slapen en nu weer wakker. @MaryJane, Dus bij Jadyn is het ook steeds verschillend per dag? Demi sliep gister heel veel, vandaag weer heel weinig, morgen zal het wel weer wisselend zijn en dan vanaf zondag slaapt ze denk ik weer heel veel haha... Zooo maar dat is wel snel zeg binnen een week je eigen spijkerbroek weer aan! Echt goed zeg! Ga je volgende week babyzwemmen? @MamaNona, Powernaps? Volgens mij ben ik nu ff blond (van de kapper hoor haha) Jij bedoeld hazenslaapjes haha haha..... (denk ik)
Joehoe! Dag meisjes. Ben de hele dag online geweest, gebeurt er niets, ben nu een paar uur offline en bijna 10 pagina's erbij! Ga even terug koekeloeren. Tot zo!
zoooow dat klinkt lekker terug in je eigen kleding ! ik weeg hetzelfde maar krijg mijn broek niet over mijn bovenbenen en heupen en ik heb nu zo'n zwemband met een voor en achter neem plaats gedeelte ! en meid als ik maar 40 zou hebben zou ik in mijn naveltruitjes gaan rondlopen van 10 jr geleden haha
Divi: voor en na foto staan op de maart-mama-hyves! Volgende week is mijn zusje met haar gezin op vakantie in een Landall Green Park en dan gaan we daar een dagje op bezoek. En dus ook voor het eerst zwemmen met Jadyn! ALL: wie heeft er allemaal al met de kleine gezwommen?
O meid, moet je eens hier langs komen. Die onderburen van mij, sjongejonge zeg. Die sporen niet hoor. Die lopen volgens mij met klompen op een betonnenvloer en die verslepen elke dag alle meubels (zo klinkt het tenminste) en dat kind van hun loopt met deuren te smijten en te gillen en die kerel voert de hele dag monologen (horen tenminste alleen hem) en het enige dat we ervan verstaan is: uwawah uwawah. Mijn nichtje woont weer onder hun, dus twee etages onder mij, die wordt er helemaal gek van. Die heeft ze er eenk eer op aangesproken, tegen haar praten ze nog en ons haten ze . Misschien omdat mn vriend een keer heel hard terug is gaan roepen: uwawa, uwawa.... Heel irritant in ieder geval. Het stikte hier een paar zomers terug in huis van de fruitvliegjes, werd er helemaal gek van. Bleek dat mn nicht het ook had. Zag ik later dat dat gestoorde mens een pot aarde op het balkon had, met daarin allemaal fruitschillen (sinaasappel en banaan). Raar he dat we zo veel vliegjes hadden Sorry, moest ook meteen mn frustratie kwijt haha.
ik heb vooral veel last na veel lopen en idd na de nacht ! moet dan echt op gang komen zeg maar .. ooit wil ik er toch nog eens naar laten kijken ik wil ook ooit naar de dokter gaan en vragen of ik misschien fysio ofzo kan krijgen want je ziet echt een soort van draagzak nog aan mijn lijf hangen ! ik was 14 kilo aangekomen .. echt eind weet ik niet maar ik denk laatste week nog 10 kilo vocht ofzo .... en dan vind ik dit niet normaal hoor ! idd hangt hij over het litteken ik heb al gezegd als dit na een 2e kind niet weg gaat laat ik het serieus verhelpen maar ik wacht nu nog maar af het kan schijnbaar echt nog goed komen ! duurt alleen zo lang he !
wij kunnen elkaar de hand schudden. alles klinkt bekend, behalve die dystase, dat heb ik dan weer niet. maar met kinderwagen voelt het alsof je een alibi hebt om een buik te hebben. vriendin die net bevallen is en ik waren laatst bij een vip tentoonstelling van Marlies Dekkers, wilde we eigenlijk heel nonchalant 'per ongeluk' met een maxi cosi aan onze arm lopen (alsof je zo'n zwaar geval per ongeluk bij je kan hebben )
eindelijk is het gelukt een foto van mij na de geboorte op hyes te krijgen. de leuke foto's wou die niet, dus nu maar een minder leuke foto. Tijdens het zetten van m'n tattoo...brrrr
wat ben je toch een lekker wijf. het is dat ik niet op vrouwen val, maar ga er bijna aan twijfelen (kwijl, kwijl)