Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben helemaal afgedraaid, gister een hele lange dag gehad, bijna niet thuis geweest.
    Mannetje is erg onrustig vandaag en wil alleen maar bij mama hangen.
    Maar mama is moe.. en... ONGESTELD bah! had gehoopt dat het door de borsvoeding iets langer weg zou blijven.

Zere buik dus..

jullie houden een reactie te goed van mij
    :(

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen all !

hier ook al goed bezig ! ben weer schoon whahahaha
    tim lekker gegeten en flaaaaaaaaaaaaaaap alles in mijn nek .. over mijn boobsik heb geen fobie maar wel cub e boobs hahaha ;) ;)
    alles is weer opgeruimd en straks komen ze van de plus de baby-doos thuis brengen !
    lekker lux maar we stonden er gister al dus liever mee genomen maar ok ok
    bh aan en netjes voor de deur wachten dan maar he ! :)

hier een goede nacht om 22.30 eten gegeven en om 5 uur begon hij te pruttelen .. man lief gedaan ! en net om 9.30
    ik ga vanmiddag hier in t durp ff winkelen met een vriendin van mij en dat was de planning van vandaag wel weer !
    morgen weer wat poetsen en zondag de hele dag weg we hebben een communie van de tweeling van de zus van mijn man ( eh jullie snappen ?)

eh wenneke jij vroeg van de week toch hoe we dat deden met lang door laten slapen !
    nou meid je ziet het .. zet snachts geen wekker en kijk wanneer dat hij komt ! en dan de rest van de dag de gemiste voeding verdelen !
    er zat 8 uur tussen en dat mag he !
    ik geef hem expres wat later zodat je niet midden in de nacht hoeft als het lukt .. al heb ik geluk dat man toch om 5 uur uit bed moet !
    en jammer van je gaatje ... brrr ik moet ook weer !

Mamanona ik heb ook van die vrolijke aanwezige boobs maar ik moet wel zeggen dat ik had verwacht om nu flappen te hebben maar dat is zeker niet zo ! Ben juist trots op je meissies ! heeeeeel veeeeel mensen betalen een hele hoop poen om ze zo te hebben !
    zo denk ik dan he !
    maar goed ik ben nogal simpel hoor 8) ;)

Roosje ik ga zeker terug aan het werk
    voor mezelf en voor het geld ! denk dat ik het over een week of 7 wel weer leuk vind om wat anders te doen dan alleen voor tim zorgen .. al heb ik ook geeeeen zin hoor !
    en eerlijk is eerlijk ook voor het geld ! wij zijn ook wel gewend aan leuke dingen en dat willen we ook blijven doen of kopen
    maaaar als ik de staatsloterij win stop ik gelijk hoor !
    en kan me voorstellen dat als je beeb op de kamer is je het niks vind ! dat zou ik ook niet kunnen denk ik !

FD ... jij bent goed bezig hoor whahaha ga je op zondag ook proberen om je kids naar school te brengen hihih ;) ;)
    maar zonde hoor ! zo veel gehannes terwijl je lekker relax dagje had kunnen hebben ! wel handig dat je dochter lekker bij de buren speelt kan je ff bijkomen
    en ach sex kan altijd nog he ! wel shit om al 3 weken ongi te zijn pfff heb je volgensmij al echt een schraale muts na al dat maandverband ai ai ai
    roep maar eens wat datums !

Wicjuh ik geef geen BV maar lijkt me wel handig om idd een voorraadje aan te maken ! moet je ze wel labelen op datum want als die vent van de smaakpolitie komt krijg je op je donder als hij niet kan zien wat het verst is hahahahaha
    ik zie hem al kijken in je vriezer hihihihi

zo nu ga ik bij de deur zitten wachten op dat jochie van de plus !
    zal nog ff extra mijn tanden poetsen
    ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meid doe lekker rustig aan ! kruip lekker samen nog ff in bed of in een lekker badje !
    en grrrrr ook al ongi ! aiai neem maar wat in het mag weer he !
    dikke knuf voor jou

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

whuhahahaha nouja ONDER :(: als ik ga liggen vallen ze OP mn ogen :p :)

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:) :) :) :) :) kan ik ff lekker quoten zonder reactie van jouw ;) :p WHUHAHAHAHAHA

beterschap hoor!

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hier is net die mevrouw voor de gehoortest geweest en ALLES WAS GOED \:D/ JIPPIE YIHAAAA! ! ! ! ! ! OLÉ \:D/

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Zo ik ben vandaag ook al flink aan de poets geweest.Nu even tijd voor de laptop.Gisteravond om 22 uur kreeg Bryan de fles en vannacht om 5 uur begon hij te huilen van de honger.Heerlijk zo'n nachtje.En vanmorgen om half 9 werd hij weer wakker.

@Natasja Beterschap meid.

@emma en is het de moeite waard de doos van de plus?Anders kan ik ook wel een kaartje naar de plus brengen,ik neem aan dat de dozen van de plus allemaal hetzelfde zijn.

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Mooi meis

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    @emme gister waren ze van cb geweest en die zei da ie elke 4uur moet eten?

zou ik de voeding anders gewoon later kunne geven als 8uur 12.00 16.00 20.00 en 24.00 zodat er s nachts meschien wat minder tussen zit?

trouwens we moeten hem altijd wakker maken voor de voeding van 24.00uur

hy heeft dus gister maar 5voedinge gehad in plaats van 6

weet echt niet meer wat nu het beste is :rolleyes:

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja redone dat is een heel mooi pakket !
    kijk ff op hun site kun je zien wat er in zit .. is een pakket van 40 euries ! en kaartje kost een euro ofzo he ! dus ik zou het zeker aanraden

ps zit nog steeds voor de deur te wachten !

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wenneke,

ik heb drie kids en heb die s nachts nooit wakker gemaakt om te voeden. da's echt niet nodig hoor. overdag wel stipt om de drie-vier uur.
    en s nachts voeden als ze er zelf om vragen.

grts

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: wenneke :
    ben ik het helemaal mee eens! en het cb heeft echt wel verstand van kids enzo,maar mijn mening is wel dat TEveel volgens "het boekje" ook niet goed is :rolleyes: en niet ieder kind is hetzelfde ;) ... neej.... nouja dat vind ik..... zal wel een slechte moeder zijn :p heb mn kind immers vannacht ook 9 uur laten pitten :oops:

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    oke dus kan hem het beste na de voeding van 8uur doen dan want heb dan maar 4voedingen ?

of moet ik hem s morgens de fles eerder geven zodat overdag 5voedingen heb?

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeee meidje

wat een ramp die buro's zeg het is overal anders
    als eerste zou ik kijken of hij over de dag heen genoeg eten krijgt dat is het belangrijkste en niet in hoeveel voedingen dat zit !
    hier hebben ze ons juist aangeraden om naar 5 voedingen te gaan als het lukt voor je eigen rust die ook oh zo belangrijk is
    het is natuurlijk wel wat je eigen kindje wil als hij echt voor 6 voedingen komt is het wat anders maar hier moesten we hem ook elke keer wakker maken en dat vond ik nog erger voor Tim !
    Sinds hij een maand is zitten we op 5 voedingen en dat mag ook
    dat hebben we zelfs op papier gekregen !
    wel moet hij dan iets meer drinken en dat was ff wennen maar dat komt vanzelf want bij een voeding minder heeft hij vanzelf ook wat meer honger als hij wel gaat eten !
    Tim krijgt nu om 11.30 eten en komt dan om 5 uur weer
    dan krijgt hij om 9.30 om 2 uur en om 18.30 weer ! zo zit er elke keer 4.5 uur tussen behalve de nacht !
    als hij snachts eerder of later komt ga ik ff kijken hoe ik het weer op die tijden kan krijgen zodat er voor hem ongeveer elke voeding even veel tijd tussen zit maar de ene keer wil hij wat eerder of hij slaapt nog zelfs !
    dat is je moederinstinkt !
    en dat is het allllllllllller belangrijkst !

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

http://www.plus.nl/kiekeboebox/index.cfm voor de doos.... Hij is leuk hoor :D

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wenneke ik zit regelmatig met pen en papier te puzzelen hoor hoe ik de 5 voedingen het best kan verdelen !
    maar dat ligt aan hoe hij het in de nacht doet !
    ik zou wat later op de avond eten geven en kijken hoe laat hij dan weer komt in de nacht en aan de hand daar van de voedingen verder verdelen over de dag
    in het begin ff wennen en puzzelen maar hier loopt het nu als een trein
    echt ook veel rustiger voor jezelf een voeding minder dat merk je gelijk !

en onze kids zijn even oud ! dus het zou zeker moeten kunnen met 5 voedingen hoor !

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    net wat emma zegt: gewoon doen wat je zelf denkt dat t beste is en kijken wat je kleintje vraagt... :)

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    we zaten op 5voedinge en dan de nacht erby 6voedinge van 160

maar we moesten m dan 12uur wakker maken en dan dronk ie niks meer
    en dan kwam ie om 3uur en daarom spuugde hy ook kreeg teveel binne

nu moesten we terug op 6voedinge inclusief nacht van 130 cc

maar als we s proberen om 5voedingen te doen van 160 en dan de tyden bijvoorbeeld van jou aanhouden zou het dan meschien beter gaan?

want cb zegge ze elke x wa anders dus ik weet t ook niet meer hahah

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier laat t cb ons daar vrij in hoor.

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik trek me nooit zoveel aan van het CB... ze wouden mn oudste toen laten opnemen in het ziekenhuis want ze kwam te weinig in kilo's aan.. ze groeide te snel in lengte en dat was niet goed ofso.... haha hnouja als t kind met 2 kilo geboren word,dan kan je niet verw88 dat t een dikkert is met 2 jaar.... of wel ;) ze eet smorgen en tussen de middag in totaal zo'n 3 snee brood en dr avond eten en tussendoor de hele dag..... nou hahaha nadat ik dus even heel duidelijk ben geweest daar hoefde ik niet meer naar t ziekenhuis stelletje idioten :)

Deel Deze Pagina