oh ja, natuurlijk! hyves! ha ha Leuke foto's he? Heeft vriendjelief gemaakt. Ik vind het altijd zo moeilijk om Jadyn lachend op de foto te krijgen. Ze lacht bijna de hele dag, maar als ik er met m'n camer aan kom (gewoon heel klein ding) gaat ze die heel aandachtig bestuderen, met als gevolg: weg glimlach. Tijdens die foto's was ze echt aan het schaterlachen. Wij samen eigenlijk, hihi.
@Divi: Ik heb ze besteld via de website van footshopping. Geen idee waar je me van kent.. Waar kom je precies vandaan? Ik woon in Ridderkerk en kom oorspronkelijk uit HIAmbacht. Heb gestudeerd in Rotterdam... (zo nu weet iedereen weer wat meer van me ha ha) @MJ: Wat een leuke foto; dat haar van Jadyn, geweldig!
Ik heb helemaal een gevaarlijke pil(minipil Cerazette) Ik heb geen stopweek,dus slik al een paar maanden door. Heb al veel gelezen op internet dat vrouwen dwars door het slikken van die pil zwanger werden
Lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk,mama heeft haar ups en downs. Ze is veel hier overdags,geeft ook een hoop afleiding natuurlijk. Word een lastige procedure,mijn stiefvader werkt totaal niet mee met de scheiding Kan er niet teveel over zeggen aangezien dit een openbaar forum is,snap je.
@MJ: ze heeft in ieder geval wel lekker veel haar! Fenne heeft ook wel haar, maar dat is nog van dat dunne, fluizige spul. Daar kan echt nog geen speldje in.. Jadyn kan al bijna staartjes!
nou meiden ik duik bedje in ! het is weer laat genoeg na een drukke dag en werk ! zorgen maken over je kindje is erg vermoeiend merk ik al.... gelukkig gaat het nu beter en zal ik slapen als een blok MJ wat een super foto's nathalie een dikke knuf mamanona wat was het stil zonder jou slaap lekker zuurtje ! Tinus wat ben je een leuke meis en fenne ook ! divi en boja hebben jullie zondag dezelfde slippers aan ? staks haal ik jullie nog uit elkaar hihi pooh ff knuffie voor jou ! en voor all een goede nacht en slaap lekker !
Die moet je toch ook consequent op hetzelfde tijdstip innemen elke dag, wil ie betrouwbaar zijn? Nix voor mij, hahaha. Ben al blij dat ik de D elke dag bij Faylinn erin krijg...
zou je wel de 1e nieuwe zwangere maart mama zijn van ons ( voor zover we weten ) hahaha is ook weer speciaal!