@ zuurtje: Sooo he dat is snel ... als het maar gewenst is, dan is het toch goed! ben benieuwd ...succes met testen!
ey DS das 2 x owjee ik moetmaar sgaan slapen denk ik hahaha tis alweeeeeer veel te laat! tot mogen mama's ik ben er smorgens niet ik ben bij mn vriendin op de koffie als paps bij tattoo herco zit doeggggg
@ Melaniee ik hoop dat het inslapen snelw eer wat beter gaat! @ MJ super leuke fotootjes van jullie samen! @ Zuurtje dat bijvoeden kan komen doordat je mss toch zwanger bent! Spannend hoor! @ Emma gelukkig gaat hetw eer beter met Tim! Knuffel terug! @ Nathalie van wieckse vind ik rosebier wel erg lekker! @ Boja werkse vandaag! Vannacht weer een goede nacht gehad. Sam heeft van 21.30 tot 7 geslapen! Straks even op en neer naar rotterdamn omdat mannetjes medicijnen alleen via de apotheek van het oogziekenhuis worden vergoed. Normaal haalt hij ze als hij daar naar toe moet, mar nu waren ze al op. Het is ene oogzalf die normaal voor honden gebruikt wordt...mja het helpt al jaren goed en de artsen in het oogziekenhuis zullen het wel weten
Morgen meiden, Enne Zuurtje: nog getest? Spannend meid. Wel schrikken ja, maar als het gewenst is. Een wondertje dan. MJ: hoe was het vannacht? Leuke foto's zag ik weer voorbij komen. Hier verder alles goed.