Mogge! Hier ook een goede nacht,van 21.15 tot 7.00 uur. MJ:Lieffie ik wou dat ik tips voor je had,dit moet echt slopend voor je zijn al die gebroken nachten. Ik heb dit met 2 kinderen gehad en weet goed hoe je je voelt.*KNUF* Zuurtje:Jammer van de nega. test,maar nu weet je wel waar je aan toe bent.Ook DIKKE KNUF voor jou!
Ik heb trouwens gisteren fruitpotje aan Justin gegeven. Heel soms kreeg hij een paar hapjes,maar deze keer een heel potje Hij begon heel hard te huilen toen het op was. Ik weet dat het voor een borstvoedings kindje wat vroeg is nog om te bijvoeden,maar ik heb heel erg hard het vermoeden dat Justin er gewoon al aan toe is
@MJ: gefeliciteerd met Jadyn's 4 maandjes en een dikke knuffel voor de slechte nachten. @zuurtje: nou zeg, dat was wel even spannend. Ik kan het me zo voorstellen. Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent. Gisteren is Jana gemeten, gewogen en goed gekeurd Lengte: 65 cm Gewicht: 7,240 kg Ze zit op de P90 curve zowel qua lengte als gewicht, dus dat is prima. Vandaar dat ik dus allemaal grote kleertjes moet kopen . Haar bodietjes zijn 74 (1 jaar ). Maat 68 past maar nipt meer, dus heb ik maar van de eerste keer grotere gekocht (anders blijf ik bezig met kopen --> is ook leuk natuurlijk maar wel duur).
hey lieverd wat jammer voor je ! ik moet zeggen ik heb gewoon over je gedroomd en gelijk de comp aan toenik tim verzorgd had .... dikke knuf ! en wie weet volgende maand meid !
Oooooh joh dus ik ben nog niet eens zo vroeg met geven? Gaat het trouwens goed met de BV,heeft die domperidon nog goed geholpen?
Hey meiden, Ik zou hier wat vaker komen maar het komt er gewoonweg niet van! Ik heb een kleine handenbinder blijkbaar. Daniël slaapt overdag nooit zo lang. Gister wel een record, hij heeft drie uren geslapen s middags. Ik denk wat krijgen we nou! Met mij gaat het al een stuk beter. Hij krijgt nu Zantac voor de verborgen reflux en dat lijkt wel iets te helpen. Verder is het een druk en ondernemend manneke. Hij kan niet lang stilzitten en gilt soms de hele dag door (hij heeft zijn stembanden al een paar weken goed uitgevonden ). Vorige week weer prikje gehad, hij was nu 7795 gram en 67,5 cm lang, nog steeds in de bovencurve. Maar het is een kleine boef hoor. Vaak is ie na 45 minuten alweer wakker en ligt dan te lachen en gek te doen in zijn bedje. Ik probeer hem wel eens te laten liggen maar dat wil ie dan niet. Vanochtend ook weer (na 1e fles). Toen heb ik hem een kwartier in de box laten spelen en daarna weer naar bedje gedaan en nu slaapt ie weer. Blijkbaar moet ie zijn energie kwijt. Omdat hij altijd veel in zijn wipstoel zat en daar niks aan vond heb ik hem nu toch wat vaker in de box liggen ondanks zijn reflux. Maar alleen voor een voeding. Met bijvoeding wacht ik nog een tijdje, hij slaapt nu s nachts nog wel tot een uur of zes, dan meestal speentje en dan halen we hem er om zeven uur uit. Avondfles deden we vanaf twee maanden al niet, scheelt weer afwennen. Hij slaapt meestal wel van 21.00 tot 6.00. Ik mis het forum wel eens hoor, wat is de tijd toch snel gegaan. De zwangerschap en ook de 1e maanden. Ik word soms emotioneel als ik die kleine babykleertjes zie. Jammer dat het zo moeizaam ging, dan is het toch minder genieten. Ze worden zo snel groot! Aan de andere kant kan ik ook niet wachten tot hij straks meer kan en minder last van zijn reflux heeft... liefs
ik heb ook super zin in zondag ! hoop wel op lekker weertje hoor ! en tim is ook zo aan het onderzoeken .. leuk he ! hij zit je ook in alles te volgen en draaien lukt soms maar daar schrikt hij zelf van lijkt het wel haha het worden al echte mannen he ! haha
@ Emma echte mannen...wat klinkt dat stoer he @ Nikkie wat leuk om weer van je te horen! Wat goed dat hij gisteren 3 uur geslapen heeft! Hele dikke knuffel! Heb je zin om naar de meeting te komen zondag as?