Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @zuurtje: lijkt me een dubbel gevoel. Maar er komt vast nog een beeb; we duimen! Nu nog even lekker van deze beeb genieten
    @MJ: geen tips helaas: mijn ondervinding is dat wat ik ook probeerde met doorslapen, maar oo met een voeding minder en met overatappen van borst op fles, het uiteindelijk toch neerkwam op wachten tot Doutzen zover was.

De minipil. Ja, erg irri. Ik had het recept voor de minipil in huis, maar die vaste tijden....was me nooit gelukt. Eerste maanden cd en nu.....nou ja, zoals eerder gezegd: hubbie lijkt de smaak te pakken te hebben voor een 2e

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Eekje: wat doe ze het goed!

:idea: bedankt voor de felicitaties!

:idea: Jadyn heeft net om half 10 weer gedronken. Toch maar gewoon 4 uur na de vorige voeding. 55 cc flesvoeding. Toen leek het of ze wel meer wou drinken, maar alsof ze ergens last van had. Ze begon heel hard te huilen en te overstrekken. Ook op mijn arm was ze moeilijk te troosten. Uiteindelijk werd ze stil, op schoot voor het raam. Toen ik haar weer iets anders op schoot zette (in de voedingshouding) brak de paniek meteen weer uit. Ik vind het zo zielig! Ze heeft nog een paar slokjes uit mijn borst gehad, maar ze bleef verdrietig. Heb dus het idee dat het niet met het verschil tussen fles en borst te maken heeft....Ze was ook heel moe. Toen ik haar in bed legde, sliep ze meteen. Misschien had dat er ook mee te maken.....

:idea: Ben vandaag niet veel meer aanwezig meiden. Mijn vriendin/collega komt zo op de koffie en lunchen en als er dan nog tijd is ga ik nog even bij een andere vriendin taartje eten ivm haar verjaardag. Even kijken hoe het met Jadyn gaat enzo....

Fijne dag allemaal!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @MJ: Have fun!

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nee joh dat wordt m niet. Maar leuk idee hoor! Waar gaan jullie heen?
    Ik zal snel ook even wat foto's van onze kleine man plaatsen, ben natuurlijk ook erg trots.
    Maar ze staan meestal zo lang op de camera omdat de computer vol zit ahum.
    Ik mis het hier wel hoor, dat gezellig beppen.
    Misschien kan ik eens vaker komen maar elke dag zal niet lukken.
    Deze week weer naar de osteopaath voor zijn nekje.
    Hoe is het met iedereen, nog nieuws?
    Mijn schoonzus is in de 2e week van juni ook bevallen van een 2e dochter. Erg leuk, maar wat lijkt het dan weer klein. Het was ook nog een flinke, 4400 gram.
    Daniel zit nu wel in romper 62/68 maar kan bijna wel groter.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie ja leuk als je weer wat vaker komt! maar neem rustig je tijd hoor! ;) Hier zit sam ook in 62/68 rompers. Hij is nu ronde 66 cm en boven de 7 kg ;)
    We zijn benieuwd naar de fotootjes! :D

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  9. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

mj gefeliciteerd met de vermaanddag van je dochter

Zuurtje helaas dikke knuffel vanaf deze kant

Gisteravond de kleine meid nog 20 minuten moeten sussen op der kamertje, ze kon de slaap niet echt vatten terwijl ze bij de fles bijna in slaap viel. Mannetje is echt een superpappa ontzettend veel geduld en hij heeft haar ook zo in slaap. Vanacht om kwart over 3 schrok in ene keer wakker een hoop gebrabbel uit der kamertjes mevrouw was uitgebreid tegen de knuffels aan het kletsen dit duurde 1 uur en is daarna weer lekker gaan slapen om kwart over 8 kwam ze.

Meiden ik heb een vraagje aan jullie vallen jullie haren ook nog zo uit, bij mij komen er nog steeds hele plukken uitzetten en ik voel me eigen zo down de laatste tijd is het weer zo`n zomerdip of hebben er meer hier last van?

Een fijne dag in ieder geval allemaal

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meelanie mijn haar valt idd nog vreselijk uit
    ik snap soms niet dat er nog wat op staat !
    hele plukken en mijn haar is ook nog drama ! niks mee te beginnen zeg maar en zit altijd in de knoop.....
    hier ook toe aan een lekker zomertje ! dit is niks hoor ....

11. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    jeukt het ook zo op je hoofd en lijkt hetnet of je bent verbrand op je bol emma

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nee dat niet echt ......
    ben alleen net een hondje in de rui zeg maar !

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi

te leuk

14. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    mh ok ik slik er al vitamine b voor het hele complex gebeuren doe het nu sinds een week en ik moet zeggen het wordt al wat minder maar idd je vraagt je eigen af of er nog wat op je bol blijft zitten

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    he dat heb ik ook en m'n haar stelt ook ni veel voor

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben al bang als ik mijn haar heb gewassen hoe veel ik dan weer in mijn handen heb ! en met stofzuigen zit er bij elke veeg wel een pluk aan de kop....
    ik heb wel lang haar dat lijkt misschien ook wat meer maar normaal is het niet.. toch heb ik nog een volle bos haar....
    idd vitamine kun je nemen en meer niet !

17. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    nou precies dat heb ik dus ook heb halflang haar is het nog steeds hoor vind het knap als je ziet hoeveel ik verlies.

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Goedemiddag allemaal!

Even bijlezen hoor. Als Jens tenminste niet wakker wordt...

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zoooooooooooow ik ga niet lunchen met vriendinnen ieder heeft het druk druk dus ik ga tim eten geven en ff langs Ikea heb een levensgevaarlijke slaapzak gekregen haha
    en dan langs prenatal de doos nog ophalen maar zal vast nog ff shoppen worden haha
    tim is lekker in badje geweest en nu ff eten en dan vroemmmmmmmmm
    om 2 weer terug omdat mr dan weer naar bed moet !

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    @ Zuurtje: Jeetje wat spannend was dat zeg! Ik begrijp ook dat je maar moeilijk kon slapen. Ik hoop heel erg voor je dat er ooit nog een 3e wondertje komt!

@MJ Niks mis met Staphorst hoor!
    Gefeliciteerd met de 4 maanden van Jadyn!
    Balen dat het vannacht even een minder nachtje was. Ik heb ook geen tips voor je. Misschien dat haar ritme vanzelf weer terug komt! Lekker taartjes eten vandaag, jammie!

@Tinusje: Nou dat is goed gegaan zeg!

@Miekje: Hoop dat het vandaag beter gaat met Julen

@Nathalie: Het lijkt me dat hij er echt aan toe is :)

@Eekje: Wat fijn dat Jana zo goed gegroeid is. Ik koop ook alleen maar maatje 68 als het groot uitvalt en heb zelfs al 74 gekocht. Het gaat snel hè!

@Emma: hoezo een gevaarlijke slaapzak?

Sorry als ik mensen vergeten ben...

Deel Deze Pagina