Nog anderhalf uur hier... pffff. Ben moe, misselijk en voel me ellendig . Wordt een lange 1,5 uur dus vrees ik.
doe mn best, maar beloof niks haha! Daarom was het fijn geweest als ik het gewoon gisterochtend al was geweest, dan was ik er zondag bijna vanaf geweest en had ik in ieder geval geen last meer van gehad.
ik hoorde net dat het meisje uit Staphorst opgehangen zat aan een touw en dat de moeder is aangehouden.
hij is donkerblauw met gelige beestjes erop volgensmij giraf en een egeltje binnekant is limegroen met nog iets gestreept ! kost 10 euro en is voor de winter idd ! die moet terug ! hangt groot aangeplakt in de winkel en volgensmij heeft het ook in de krant gestaan tijdje geleden ! ik zag het 2 weken geleden in de winkel hangen !
nog een uur meid en ik ben ook altijd zo mega ziek ervan ... dikke knuf dus ik weer hoe je jezelf voelt .. straks snel naar huis en lekker ff bankhangen en kan me niet voorstellen dat jij zondag sjaggie bent
Ik hoop het ook niet haha, anders 'praten' jullie nooit meer met me... Gemeen he dat sommigen er helemaal geen last van hebben Nog een half uurtje!
Hey hey Wat een gebep hier he... gezellig. Vanmorgen al vroeg opgestaan... we hebben even mijn man naar zijn werk gebracht. Toen ik thuis kwam even de was gedaan en ben ik naar de bloemist gelopen. Ik had vorige week namelijk planten gekocht en had expres nog gevraagt hoe vaak de plant water moest hebben... dus ik heb dat die week netjes gedaan maar hij werd me toch lelijk... lijkt wel dood te gaan. Dus ik ermee terug en krijg morgen nieuwe Verder vandaag niet echt veel gedaan.. een lekker dagje thuis. De kids liggen lekker te slapen. Ik ben nog begonnen aan een foto boek maken (op internet) voor mijn ouders en schoonmoeder...krijgen ze van ons ..weten ze alleen nog niet. Dus dat word nog een verwassing! Vanavond hebben we een verjaardag van mijn buurmeisje.. Morgen vroeg weer werken..niet zo heel erg zin aan..maarja het hoort er gewoon weer bij... is gelukkig maar even... tot 10 uur op zijn laatst Ik ga weer even verder met het fotoboek maken..
dag lieve meiden, Ik ga straks even bijlezen. Ben halverwege pagina 1229 blijven hangen. Wou deze link nog wel even met jullie delen. Ik ben er helemaal naar van http://www.112regiostaphorst.nl/index.p ... &Itemid=26 xx MJ