Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jammer Emma, dan weet ik het echt niet. misschien voelt ie zich gewoon niet zo lekker en heeft ie geen trek.

zit nu met 1 hand te typen, nino op schoot. sliep al een half uurtje, huilde paar keer in zn slaap en werd ineens helemaal overstuur wakker. tranen! heb hem er maar uitgehaald en is nu in slaap gevallen op schoot maar huilt af en toe nog tussendoor. zo zielig!

2. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Hier ook iemand die doodop is. Ga zo spuiten en dan lekker vroeg naar bed..

@Emma: Fenne heeft afgelopen week precies hetzelfde gehad. Echt een drama maken van het drinken (overstrekken, huilen, na een paar slokjes niet meer willen) Stond op het punt om het CB te bellen en van de een op de andere dag was het over. Sinds eergisteren drinkt ze al haar flessen zonder moeite leeg en eet ze haar groentehapje helemaal op. Ik denk dat het haar 19-weken sprongetje was. Misschien heeft Tim hier ook last van?

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Emma: heel herkenbaar wat ik lees over niet willen drinken. Jadyn had het deze week ook een paar keer. Ze begon al te krijsen als ik haar in de voedingshouding op schoot zette! Helemaal overstrekken ook. Dan kan je proberen wat je er wil, maar er komt geen mililiter bij in! En vanmiddag dronk ze opeens 130 cc! Een NIEUW RECORD!

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jahoe! wat goed!

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ja, ik ben er ook zo blij mee! :whistle:

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Kan me voorstellen en zoals je zelf ook al eens zei, de aanhouder wint :thumup:

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wel een 'vreemd' voedingsschema vandaag. O.a. omdat ze vanmorgen een beetje in de war was en veel te vroeg kwam....

Woensdag 16/7
    1. 03:00 70 cc
    2. 05:30 10 min. Links, 7 min. Rechts
    3. 09:30 55 cc, paar slokjes borst
    4. 12:45 80 cc
    5. 15:45 130 cc
    6. 19:30 8 min. Rechts, 2 min. Links

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu!

Man o man o man wat ben ik moe ..

Eens zien of we Faylinn slapend kunnen krijgen en dan duik ik mn bed in!

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Net goed nieuws van een collegaatje gehoord, haar kindje is ruim 10 weken te vroeg geboren op 17 juni en is sinds vandaag van het zuurstof af en ligt in een gewoon wiegje ipv couveuse. Nog wel in het ziekenhuis natuurlijk, maar wat goed zeg! Blijft toch eng als ze zoveel te vroeg komen, dan ben ik toch blij met die 9 dagen dat nino te lang in mijn buik bleef. Haar weeen begonnen eigenlijk al met 22 weken en dat hebben ze dus kunnen rekken tot 29 weken. Vergeleken met hem zijn onze beebjes reuzen! HIj woog 1400 bij de geboorte.

Ik weet dat dit niet zo interessant is omdat jullie haar niet kennen, maar ben zo blij voor haar, moest het even kwijt...

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat verschilt het toch veel he hoe ze drinkt. maar het gaat de goede kant op!

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    **gaap** ik ben ook moe...... ben er niet echtbij vandaag hier niet :rolleyes:

Ow en nu eerst koffie!

en dan nog ff dweilen en met een doekje door de keuken!

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaaa ik ga senseo pakken. Nino ligt weer in bed en is vooralsnog stil.

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

owww fijn voor hun..... :D

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden hij heeft zijn fles op met nutrix erin !
    200 op hij wilde niet maar ik heb volgehouden en opeens ging het goed !
    ik ga gewoon eerst proberen zonder dat spul overdag en anders 1 eetlepel er in !
    tja per fles mag je er 3/4 indoen las ik dus dan maar verdeeld over de dag als het niet anders kan/wil

thanks voor jullie info ik denk ook zijn sprong !
    maar ja hij was vorige keer ook al zo weinig aangekomen dus vandaar de twijfel he !
    volgende week naar CB en dan eens navragen als het nog niet over is !

Boja wat super van je collega's baby ! en is nino al stil ?
    en MJ super van je meissie !
    nona leg die poetsdoeken nu eens neer ik zie het wel hoor haha
    wicjuh weltruste ! voor jullie alle 2 hihi
    Tinusje ik wou ook bellen maar wil het liever zelf oplossen vaak maken ze je bij het CB zo bang he !

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @ emma, ja nino is stil! bij mij het CB doen ze juist heel onverschillig over alles heb ik het idee en hier op zwp hoor ik juist vaak het tegenovergestelde. raar hoor. ik heb een weegschaal thuis om nino's gewicht in de gaten te houden, dus dat scheelt ook een hoop zorgen haha.

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Meisjes, ik heb toch niet zo'n zin in de meeting eigenlijk....
    :D
    echt wel! \:D/

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

heb ik lekker niet gehoord dat stomme grapje

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:Emma: had ik de cam nog aangelaten :(: :p

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
  20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hai Hai lieve meiden,

@Pooh,
    Je had hier wel ff bakkie kunnen komen doen vandaag haha..... Je was bij ons in de buurt.
    Wat heeft je mannetje aan zijn ogen als ik vragen mag (nieuwsgierig nee hoor :oops:)

ja dat doet Demi ook. Ze draait echt niet om, maar ligt alleen op haar zij.

Vind het best spannend hoor meis voor zondag!

@maryJane,
    Gister was het ook nog op hart van Nederland.
    Echt verschrikkelijk zeg!

Hoe gaat het vandaag met Jadyn?
    Ik las dat ze een nieuw record heeft vandaag met haar flesvoeding!
    Helemaal super meis, go Jadyn go Jadyn :whistle:

Gefeliciteerd met je meisje!

@Tinusje,
    Meis ik weet het echt niet waar je ik je van ken. Ik vind je zo'n bekend gezicht hebben.
    Maar wat jij schreef dat komt mij ook niet bekend voor haha...
    Ik zou het echt niet weten.

@Zuurtje,
    Dikke knuf meis!

@Nikkie,
    He meis, wat leuk dat je weer op het forum bent!
    Ik ben zo blij dat het met jou en Daniel ook wat beter gaat!

@mamaNona,
    Hoe is het met je mannetje zijn tattoo?
    Foto's foto's :whistle:

@Emma,
    Wat Tim nu heeft heeft Demi ook al 2 weekjes. Ze drinkt echt haar flesjes niet op!
    Ik denk dat het toch echt met die 19 weken sprong temaken heeft.

Ik weet alleen niet of je die Nutrix-Vanille in iedere fles mag gooien. Je hoort nog wel eens dat kindjes van Nutrix krampjes of dikke ontlasting kunnen krijgen.....

@Boja,
    't Is goed dat jij het zegt van die speen.
    Demi drinkt ook al een aantal weekjes haar flesjes niet leeg en net wat jij zegt, misschien gaat het wel te langzaam. Probeer vanvond maar eens ff een grotere speen! Bedankt voor de tip!

Ohhhhhhhhhhhhhhh meiden weet je wat ik nou net weer had?

Ik dacht ik ga eens ff me auto ff helemaal opruimen. Prulletjes eruit gehaald thuis, naar de wasstraat gereden om me auto te wassen.
    Hup rij me auto de wasstraat in en sta ff peukie te roken, draai me om. Zie ik dat me antenne niet vast zit. Dus ik ren naar binnen of dat ding stop gezet kon worden anders ging heel me antenne over de auto........
    Dus hups op stop gedrukt. Was ik net ff op tijd zeg dat ik het zag.
    Anders had heel me antenne door die borstels gegaan en dus ook over heel me auto :confused:
    Ik kreeg nu een zuignap om de antenne vast te zetten en een nieuw kaartje. Dus me auto is vanavond anderhalf keertje gewassen haha....

Nee staat mijn auto in die droogautomaat zeg maar..... Gaat mijn alarm af, ik kreeg hem met geen mogelijkheid uit!
    Toen dat ding stopte met drogen reed ik naar buiten met een tuterende auto. Ik wilde me auto nog ff uitstofzuigen.
    Ja hoor, de claxon stopt er mee. Dus ik ff me auto stof zuigen. Nee gaat me alarm weer af!
    Ik kreeg hem met geen mogelijkheid uit. En een herrie niet normaal!
    Iedereen stond maar te kijken en te wijzen en te lachen. Er zal ook niemand ff naar je toe komen om ff te kijken?

Er stond teovallig een jongen zijn banden van de auto op te pompen en ik vroeg of hij misschien ff wilde helpen. Hij kijken maar kon er ook niets van bakken.
    Hij zegt ik doe maar niet veel, want heb me goeie kleren aan :confused: :confused: :confused: Ja en Divi staat daar al met smeer in haar gezicht en zwarte handen pfffffffffffffff.................
    Nou lekker leuk.
    Gelukkig startte me auto nog dus ben met een claxonerende auto naar huis gereden. De buurt zal wel gedacht hebben.
    Mannetje heeft toen maar de stekkers uit de claxon getrokken.
    Tjonge jonge. Ik stond helemaal te shacken. Dus dat had ik weer vanavond.
    Moest nog ff boodschappen doen maar had daar echt geen zin meer in. Mannetje maar lachen haha haha haha..................

EIgenlijk geen nieuws vandaag. Alles gaat goed met Demi. Ze heeft vanmorgen een kwart potje banaan-sinaasappel fruithapje op en tegen de avond had ze een kwart-potje wortels.
    Dank je wel Nona! Goeie tip van jou!
    Die fruithap ging er echt goed in haha.... ALleen met die wortels liep ze nog wel even te worstelen.
    Neem jij nog de fruithap mee Nona zondag?

Gelukkig morgen nog 1 dag werken en dan weer heerlijk weekend.
    Volgens mij hebben heel veel collega's het niet meer naar hun zin op me werk. Iedereen loopt maar te kwarren....... pffffffff.......... Echt gezellig!
    Heb nog steeds niets gehoord van de zaken waar ik sollicitatiebrieven naar toe heb gestuurd, balen!

Ga ff zonnen kom zo weer terug.

xxx

Deel Deze Pagina