haha, hier ook een stelletje rufters hoor als stiefzoontje er is. heeft ie duidelijk van zn vader en kleine nino heeft er ook al een handje van hihi
Mijn moeder rijden? Die is nog banger dan ik hahaha Zie je het voor je in een 7 persoonsbus en een automaat (schakelen aan het stuur) Euhhh nee doemaanie Komt echt nog wel eens dat ik met jullie mee ga. Volgende keer in Zeewolde afspreken?hihihihihi
haha ik kom langs zeewolde bijna ( weet er de weg wel heen aangezien ik dr heb gewoond ) wij hebben ook 7 persoons alleen hij zit vol ( op 1 plaats na! ) haha ik wil wel rijden in jullie auo hor,rijd paps in de onze whahaha mn fanatasie sloeg op hol....,zag je m gaan ? daar gign ie weer!
Welterusten Zuurtje en de rest! Ik ga ook slapen. Jadyn was vroeg voor haar laatste voeding, dus ze zal ook wel vroeg zijn voor haar nachtvoeding. Gauw slapen dus! doei!
shit ik lig weer te laat in bed.... haha mama;s schuld..... die hield me op msn aan de klets! heb waarschijnlijk de auto verkcht,komen hem vrijdag ophalen als t goed is.... kan ik mooi gaan uitkijken naar een twingooooooo \/ ja een oudje,voor bij huis paps krijgt dan een ander,een meer "familia auto" ik houd jullie op de hoogte slaap llekker..... als er nogiemand wakker is eey tan.... jij laatst van gisteren,ikke 1e van vandaag!
@ Emma loooooooooooooooooooooooool dat jullie door bed zijn gezakt...balen voor je mannetje maar wel grappig @ MJ wat een lieve buikfoto en idd dat kapseltje zooo lief! Nu het een stukje beter met jadyn gaat wat betreft huilen heb je misschien wel zin om naar de meeting te komen? Zou wel gezellig zijn! @ Mamanona heb je nog een keertje het lijstje van wie er komen....was weer benieuwd, maar was de helft volgens mij vergeten Mooi gedaan die tattoo en idd nog wel blinkie op de foto @ Nathalie geniet lekker van het rustig aan doen! Van de andere kant is het misschien wel drukker voor je als alle kindjes thuis zijn? @ 4catsandagirl welkom hier! Mooie meiden! @ Nathalie ik vind het ook super jammer dat je niet naar de meeting komt! Is er echt geen mogelijkheid of met iemand meerijden ofzo? Of neem idd je moeder en mannetje gewoon mee! Met 2 busjes is een goed idee! Goeiemorgen allemaal! Hier verder weinig nieuws....behalve dan dat het saai weer is hier en koud...mja nieus is dat ook niet he...is alweer een tijdje aan de gang
goeiemorgen allemaal! We hebben weer een goeie nacht gehad! Jadyn heeft om kwart voor 3 100 cc gedronken en daarna kwam ze om kwart voor 8. Toen heeft ze heel lang aan de borst gehangen. Wel een kwartier aan elk. Het lijkt wel of ze door heeft dat ze pas over 12 uur weer aan de borst mag! haha. Na die 130 cc van gisteren, ben ik heel benieuwd hoe ze het vandaag met de fles gaat doen! I'll keep you posted! Pooh: ik heb eigenlijk ook wel heel veel zin om naar de meeting te komen, maar vriendjelief heeft inmiddels al een andere visite-afspraak gemaakt....de volgende meeting kom ik zeker! Dat duurt toch geen jaar? Fijne dag allemaal
Goedemorgen. Zit weer op mijn werk. Poging gedaan tot bijlezen, maar alles al weer vergeten. behalve dan dat bed van Emma... . Beetje rustig aan doen he, op dat bed... . Samantha zat gister nog steeds niet lekker in haar vel. Hangerig/huilerig en wezenloos voor haar uitstarend toen mijn man oppaste. Toen ik thuis kwam viel ze direct in mijn armen in slaap, en toen ze weer wakker werd was ze de vrolijke Samantha die we kennen. Al had ik toch wel het idee dat ze niet helemaal lekker was. Het haren trekken dat ze alleen voor het slapen gaan 's avonds deed, doet ze nu ook 's middags. Uiteindelijk heb ik haar handje zitten vasthouden om te voorkomen dat ze ging trekken. Ik heb het idee dat ze jeuk heeft.... dat of oorpijn . Ook had ze voor het eerst weer een nachtvoeding. Ze kwam om 3:15. Was niet zo heel erg. Eigenlijk. Want ze kwam de hele week al om 5:00 ipv 6:00. En dat komt slecht uit als ze om 7:00 weer honger heeft ipv 8:00 of soms zelfs 9:00. Komt slecht uit omdat ik om 7:00 weg moet... @ Meeting: Wil ook de lijst wel weer zien. Weet ook niet meer wie er komen. Morgen een huwelijk. Neem Samantha lekker mee. Lijkt me leuk, en er zullen vermoedelijk meerdere kleine kindjes zijn.