WELK BOEK VAN OEI IK GROEI HEBBEN JULLIE. ZIT EVEN TE KIJKEN MAAR ZIE ER TWEE STAAN. MET GROENE OF GELE KAFT?
@ mamanona lekker joh een keertje lang uitslapen. @boja Fabian is ook wel wild maar trekt toch niet aan z'n oren. Volgens mij weet hij nog geen eens dat hij die heeft. Hier ook kindje dat weinig drinkt zo'n 650 ml op een dag. Hij zal er wel genoeg aan hebben denk ik. Het fruit hapje gaat er wel in trouwens. Gisteren een vakantie beproken. We gan lekker een weekendje naar limburg. Heerlijk heb er echt zin in.
Mpje schreef: WELK BOEK VAN OEI IK GROEI HEBBEN JULLIE. ZIT EVEN TE KIJKEN MAAR ZIE ER TWEE STAAN. MET GROENE OF GELE KAFT? Die ken ik niet wat is dat dan voor boekje?
ik heb een gele kaft met blauwe onderkant. heb hem vorige week gekocht en nog niet in gelezen eigenlijk. Jammer dat je niet bij de meeting kan zijn.
haha, nou hier wel hoor. lijkt soms of ie van plan is ze eraf te trekken! Fijn dat je een vakantie geboekt hebt, wij hebben meerdere pogingen gedaan deze week, maar nog geen succes. Ben even weg, ga paspoort nieuw aanvragen en nino bijschrijven. hoeft zn vader toch niet voor mee? heeft erkent maar verder niets.
Ik dacht het wel dat de vader mee moet maar zeker weten doe ik het niet. Wij hebben een huisje geboekt voor een weekend bij landal. Volgens mij hebben ze daar nog wel wat huisjes vrij.
Heb even mn nicht gebeld, die werkt bij burgerzaken. Dat ik daar niet eerder aan dacht... Omdat wij wel erkend hebben, maar ouderlijkgezag verder niet geregeld hebben (papieren moeten dan naar de rechter) hoeft hij geen toestemming te geven. IK BEN DE BAAS
Het waren er ook meer,maar zoals FD bijvoorbeeld haar man moest werken,dus ze kan niet! Meeting in Amerongen bij Utrecht! Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ * Mamanona +man mee! * Divi + man mee! * Pooh69 + Man mee * Miekje1982 + zonder man * emma + man en Tim * Dalillah * Redone + * Lucia + met man * Wic + met manlief! * Daisy Sanches + zonder man * Boja + Zonder vent * Martine van de MMHyves! komt ook nou meiden die nog niet meegaan... kom op! doe leuk en kom toch !
ik heb er nog geen half jaar gewoond hoor! was toendestijds bij de vriend van mn moeder,jaar of 12 geleden hhahha noordeind zei ik heh.... whahah was de hoornseweg hahahaha net zo dom! maar dat is in "de eerste woonwijk"bij de haven ,waar ook de ijsbaan is in de winter ( in de zomer de schaapjes) althans was toen...... waar zit jij ergens dan?
ken je dan toevallig mensen met Nederpelt van de achternaam? ( MArtin,Vincent,Astra) enne hoe heette zo ook al weer..... Carla & Hans ( toen samen en wonend op de Tjonger) Daniƫlle Zuidema,woonde toen ook op de Tjonger.... brrr moest ff diep graven... heb nu hoofdpijn
Dit las ik net op telegraaf.nl.Krijg nog steeds de bibbers. http://www.telegraaf.nl/binnenland/1504 ... tml?p=15,1