Ja, want de bescherming, als die er al is. Is er alleen maar bij volledig borstvoeding, en juist bij NACHTvoedingen. Dus letterlijk elke 3 uur ofzoiets.
de andere twee hadden direct een halve appel en banaan maar jesse alleen maar kokhalzen en zure gezichten trekken. Er ging met moeite een lepeltje in
haha oke dan weet ik dat ook weer! nee nog steeds niet ongie terwijl het de afgelopen maanden elke twee, drie weken is nu is het bijna vier weken geleden hum
aaaah! Gisteren hoorde ik dat ook al vinden ze het vies je toch door moet gaan! Omdat ze nog geen smaak hebben door alleen melk of zoiets
Geldt niet voor iedereen dus ik zou er niet blind op vertrouwen. ik werd ondanks volledige borstvoeding en nachtvoedingen gewoon netjes na 8 weken voor het eerst ongie. En zo zijn er meer die gewoon ongie worden. En dan is het al niet betrouwbaar meer.
@Mpje: spannend! @E Kosters; heb er geen ervaring mee, maar ben er wel benieuwd naar!Bedoel je die bij van asten babysuperstore? Alyna draait nog helemaal niet, ze heeft ooit eens 1 poging gedaan om op haar zij te draaien... Kun je dat stimuleren ofzo of komt het vanzelf wel?