Jens doet dat ook nog helemaal niet hoor (van rug naar buik). Terwijl hij wel erg beweeglijk is. Hij draaide al van buik naar rug met 6 weken. Daar heeft hij nu ook steeds minder zin in. het komt vanzelf wel.
ja hoor ben ik heeel eventjes weg meteen 5 pagina's erbij! nou....ga nu toch echt verder met de badkamer schoonmaken....ppffffff - rotwerk alysha heeft op een auto geboden! jeetje, die meid is overal snel mee! draaien vindt Jadyn ook totaal oninterressant!
Dat bedoel ik nou. Je kunt hier écht niet weg! Maar ga toch maar even mijn haartjes verven. Lijk op shakira met steil haar
Ik snapte m inderdaad maar toch thanx! Mooie auto trouwens. Je krijgt er wel een geest bij. Kijk maar op de foto achter het stuur!
hahah heb ik gisteravond gedaan jaja snel kind heh leuk ding heh,als boodschappenautootje ik d8 net al... volgens mij heb ik MJ weggejaagd!
hahha ja laatst lag alysh in bed enik was op older de wa shangen,wam benenden toenlag jamilia er ook in.. TE SLAPEN
Das is het centrum. Ik werk in de Reeshof op een school. Waar ongeveer woont je zusje? (Of wil je dat privé houden?)
Mmm...laat ik zeggen in de M-buurt (kan het niet beter omschrijven,alle straatnamen beginnen met een M daar )
Ik weet wel waar dat is, niet zo ver van onze school af. Wel toevallig zeg! Kom je vaak in Tilburg? En ga je naar de kermis?