Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

je bent er nog,je vind mij dus gewoon niet gezelly :p

2. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Tuurlijk niet joh!! Heb gewoon geen zin om iets te gaan doen :) Maar ik MOET van mezelf

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    heyyyyy meiden

Hoe is het hier?
    Met mij gaat het goed!
    Vanmorgen nog even gewerkt tot half 10 en daarna boodschapjes gedaan.
    Verder niet veel bijzonders te melden... Gaat allemaal prima!

@lucia: komt vanzelf...ieder kind heeft een eigen tempo

@MJ: al klaar met de badkamer ? :D

@Mpje: Spannend.. maar ja je hoort ook wel vaak dat ondanks dat je normaal stipt optijd bent dat het na een zwangerschap onregelmatig word of zelfs een keer overslaat.
    Ben benieuwd! nog geen testje proberen dan?

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Eigenlijk kom ik er veel te weinig,vind het een super stad!
    Maarja, m'n zusje is dan ook net in maart bevallen (3 dagen na mij :confused: ) dus die hebben het zo ongeveer even druk als wij :)
    Voor de rest woont m'n andere zus ook in Tilburg, maar dan helemaal de andere kant...(weet de straatnaam niet eens, ergens dicht bij een tuincentrum :oops: )

Die school waar jij werkt ken ik denk ik wel, we komen er altijd langs als we naar ons Priscilla rijden ;) (m'n zus)

Ik ben wel van plan naar de kermis te gaan! :D
    En jij ?

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's
    Ik ben er maar weer eens, heb het druk gehad in de voormiddag. En deze middag met mijn mannetje :oops:
    Dochterlief doet bijna niets anders dan slapen en zoonlief ruimt de keukenkasten uit die ik gisteren netjes had ingeruimd en alles een plaatsje had gegeven. ;)

6. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    @ Lucia: Er zitten een heleboel scholen in de Reeshof dus het zou kunnen dat je langs een andere school rijdt. Wel leuk zeg dat jij en je zusje tegelijk een kleine hebben gehad!
    Er zitten trouwens ook meerder tuincentrums hier, haha

Ik ga zaterdagavond naar de kermis, Jens blijft dan logeren bij mijn schoonouders. Misschien ga ik op een rustige middag ook met Jens. Eens kijken of hij het leuk vindt. Misschien gaan we nog wat vaker maar dat moeten we even zien. Het is vanuit hier maar 5 minuutjes lopen.
    Normaal ga ik ook even op roze maandag kijken. Is wel grappig maar dat zit er dit jaar even niet in denk ik. Mijn mannetje moet wel draaien (is af entoe DJ voor hobby). Is supertof want dat is in een hele drukke straat!

Oh, Jens wordt wakker. Tot straks misschien!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Is iedereen weer weggelopen voor mij? :cry: (behalve mijn bijna naamgenootje dan :idea: Eva)

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

neehoor zuurtje.... ben alleen heeeel druk met auto's kijken.....

alysha slaap weer ( voorbeeldig) en die andere ettertjes spelen buiten,dus tis mooi rustig hier :p

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Eva; de school die ik bedoel, is met een figuurtje erop uit een boek...de school heet volgens mij ook zo :)
    En dat tuincentrum...tja ik weet ook niet hoe dat heet :)

Aan mij heb je ook niks! :)

Veel plezier als jullie naar de kermis gaan, wat leuk dat je mannetje daar af en toe draait! :D

@Zuurtje; ik ben er nog hoor! :)
    Mijn meissie is in haar wipper in slaap gevallen dus :)

Om 5 uur weer groentehap; wat denken jullie meiden: spinazie of bloemkool?! :)

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @mamanona: wat voor auto zoek je?

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:Shakira Look A Like: heb je je haar al geverfd?

12. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @Emma29: ik zie het zo voor me: door het bed....

@mpje: ik heb gele kaft

@ boja: wij zijn gewoon getrouwd en we moesten wel toestemming geven om Doutzen in het paspoort van de ander gte zetten. Vandaag paspoorten opgehaald.

Vanmorgen stad in geweest. Ga nu filmpjes monteren. Jullie kunnen wel zien dat ik niet alles gelezen heb....

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    En vind je nog iets naar je smaak en portomonnee? (behalve die gele auto van daarnet want die heb ik al gezien.)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ogh weet ik eigenlijk nie hahahah

een leuke ruime bak voor bij de deur ( voor mij :p ) en een scheurijzertje voor paps om mee heen en weer naar t werk te komen!

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben pas een Mitsubishi Space Wagon gekocht, ben ik wel erggggggg blij mee!
    Ideale gezinswagen! :D

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha TE VEEL :)

we hebben nu alleen een 7 persoons en das handig hoor,zo met alle kids,maar als de stiefkids er niet zijn hebben we een mga ruime auto erg leuk,maar die auto heeft en kostenplaatjes dat we mar 1 auto kunnen hebben..... nu wil ik ook wel eens weg en het OV vind ik geen succes met een baby en een kleine,dus gaan we voor 2 kleinere auto's :D

alleen jammer dat als we weggaan met zn allen dat we dan met 2 auto's moeten of de camper van mn ouders moeten lenen,maaaarjaaaa tis t een of t ander en ik kies in dit geval voor mezelf!

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Zuurtje; die van mij kan helaas niet plat, maar ze moet rond 17.00 toch eten, dus heb het maar even zo gelaten ;)

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

schat dat wist ik toch al :p

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dat weet ik, ik grijp gewoon elk excuus aan om GIGANTISCH op te scheppen! :)

Deel Deze Pagina