Ik had die toen speciaal gekocht omdat deze bijna plat kan. Vond dat handig als we dan ergens naartoe gingen kon het zoontje daar dan wat in slapen ipv in een reisbed. Dat was nogal een gesleur.
Goeiemiddag MJ Ik zag gisteren dat je iets op msn had getypt.Ik heb de brief al op gestuurd maar als ik weer een keer een brief moet schrijven dan spreek ik je wel aan oke?Vond wel lastig in ieder geval maar we zullen zien. Mamanona Wij hebben een Renault grand espace.Zijn ook mooie auto's.Wij hadden altijd twee maar we hebben maar een grotere gekocht ipv 2. Sabbe Leuke foto's van je manneke. Hier zijn we vanmiddag naar Ballorig geweest.Bryan was vanmorgen op kdv maar vond wel gezellig als hij ook meeging dus dat hebben we vanmiddag gedaan.
Ik had daar eerlijk niet echt op gelet toen ik 'm kocht Ik wou alles van Fisher Price Rainforest, dus de wipper ook Heb er pas achteraf bij stilgestaan... Maargoed, gelukkig slaapt ze meestal in de box of bed De wipstoel bij oma & opa is trouwens wel verstelbaar!
is trouwens wel een id voor mij om ff te kijken,is ook 7 persoons en een stuk lichter dan die Sintra van ons
redone: leuke foto's Ballorig is cool hahahaha ja ik wil zoals ik al zei,ook mobieler zijn,voel me net een kluizernaar worden en dat begint me op te breken ik wl wel s wat anders dan deze muren en laptop ( ookal zijn jullie zó geweldig )
Ja, ben weer blond! heb ik vandaag toch nog wat nuttigs gedaan! Zo, ga even kijken voor dat tentje en een mand voor onder de box. Heb er spijt van dat ik geen box met lade gekocht heb zeg! Tot vanavond
Ben thuis. Ff bijgelezen. Samantha slaapt tegen me aan. Ze speelde net dat mijn tepel een bijtring is .
auwie en dat doen pijn. Hier werd ik gebeten door mijn zoontje toen hij al heel wat tanden had tijdens de bv.(heb ik bij hem meer als een jaar gegeven)