Ja, ik werk 24 uur en manlief 40 bij Defensie (das een week zonder oefeningen of uitzending natuurlijk)., En nu werkt ie extra in het ziekenhuis (als verpleegkundige).. Dus ja, dan komt veel neer op mij.. geeft niet, maar als het een paar dagen niet lekker gaat is t idd wel zwaar.. Hij slaapt wel nu, was net wel wakker maar nu is ie in dromenland volgens mij.. Kus
Hing nog op een klerenhanger,met kaartje eraan. Gekregen van iemand,dacht nu moet ik hem snel aandoen,anders past hij het niet meer
Hoi meiden, Ben ik ook weer even. Ben aan het werk dus moest wel een pagina of 30 doorlezen. Niet te doen. Wacht dus op de samenvatting van zuurtje hahaha. Hier verder alles goed. Aankomende vrijdag gaan we op vakantie. Heb er zin in.
Hallo meiden! Morgen druk druk, druk, dus dan kom ik hier niet. Ik denk dat de pc maandag weggaat -snik- en dan zouden we die best en tijdje kwijt kunen zijn en 4 aug gaan we nog ff paar daagje naar Brugge, dus het zou zo kunnen zijn dat ik hier een hele tuijd niet ben. hmmm, zei ik vorige week ook al..... Ik wil jullie in ieder geval morgen heel veel plezier wensen.
fijne dag morge meiden morge wort ie gedoopt hahahah ben nu aan werk tot 9uur en in 2weken zijn ze s nachts al 2x ingebroken en alle sigaretten weg :x
leuk dat Niels morgen wordt gedoopt hoop dat dat net zo'n feest wordt als dat wij bij de meeting gaan hebben FIJNE DAG
OW MN VRIENDIN IS VANMIDDAG OM 12:59 TROUWENS BEVALLEN VAN EEN DOCHTER GENAAMD LORENA zo dat wou ik nog even delen met jullie!
BELANGRIJKE MEDEDELING Redone kan helaas mrgen ook niet bij de meeting zijn..... ze is namelijk nog 563 muziekbestanden aan het binnen halen op MSN en dat wil ze net missen ........ grapjuh
Ha meiden, Heb last van mijn ogen (en al te lang achter de computer gezeten...), dus ik heb niet alles terug gelezen. Ik wilde jullie alleen maar even ONWIJS VEEL PLEZIER MORGEN wensen! Ik hoop morgenavod hier te lezen hoe het is geweest! Dikke knuf!
eeey Leo de leeuw! ik vind het zooooooooo jammer meid,dat je er morgen niet bij kan zijn hopelijk de volgende x wel **KNUFFF**