Hoi Meiden, Ik wil degene die WEL naar de meeting gaan morgen heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier wensen! ! !
@Pooh, Ik heb Dalillah anderhalve week een berichtje gestuurd via hyves, maar heb niets van haar gehoord meer...Jammer! @Emma, haha is goed hoor. Heb je Tim al worteltjes gegeven of niet? Wij gebruiken altijd als we Demi een potje groente geven een gewone slap met daarover heen of een hydrofielluier of een slab waar je de groente zo van af kan vegen zeg maar.... Je krijgt het gigantisch slecht uit de kleertjes als je er op morst. Goede tip van Tim zijn schoonmama he haha..... Maar dat is een goede tip van jou voor als je op vakantie gaat zo'n ding voor op je dak! Ik zou ook niet 1 2 3 weten hoe we de spullen mee moeten nemen straks! ff met mannetje over hebben @MamaNona, haha jullie met twee auto's... Alle 4 de kiddies gaan mee zeker? Hoe was de lasagna? heb je nog een stukje voor Divi overgehouden haha Gefeliciteerd meid met je vriendin! Super! gaat alles goed met mama en kind? haha grappenmaker met je Redone haha..... Zit je zomaar mijn copyright weg te geven? Heb je de spoeling nog in je haar gedaan? En je stiefdochtertje? Staat het leuk? @Redone, Gaat jouw mannetje nog mee morgen? @Miekje, Wel goed van Julen dat hij alles op heeft gedronken zeg! We geven hem morgen met z'n allen een dikke knuf! @Nathalie, Leuke foto's weer! @Wenneke, Veel plezier morgen! Hoe is het afgelopen met de peetoom? Mijn mannetje is ook een stille. Maar zoekt dan wel contact met anderen. Hij is dan weer anders als ik hoor... Ik kijk eerst altijd goed de kat uit de boom. Nou volgens mij heb ik alles voor morgen. Morgenochtend nog de laatste dingen in de tas en rijden maar. Ik heb er harstikke zin in. Hopelijk slaapt Demi morgen nog een beetje. Ze heeft vandaag namelijk geen minuut geslapen. Ze is na de fles van half 6 als een blok in slaap gevallen. En slaapt nu nog en laat haar lekker liggen. Geef wel iets later haar fles. Nu nog even een paar draaien was draaien, dan hoef ik dat morgen ook niet meer te doen. Tjonge jonge, eind van de middag gingen we ff boodschappen doen. Zitten we in me auto, zit er weer een heel mierennest in, gadverdamme! Weer bij de benzine pomp de auto uitgestofzuigd en heb bij de supermarkt gelijk 4 doosjes mierenlokdozen meegenomen en gelijk in me auto gezet. Vind het toch zo goor. Had gelijk overal de kriebels. bah.....
Eva, ontzettend leuke foto's! Nathalie , knappe mannen hoor! Nona, super zeg. dat heb je snel gedaan. 1 auto verkopen en er twee voor weer halen! En Ford Fiesta is een super auto. Heb ik zelf jaren plezer van gehad.
Meiden ik ga afsluiten voor vandaag. Ik wens iedereen die naar de meeting gaat morgen veel plezier. Slaap lekker iedereen.
Fijne dag meis... geniet er van! Maar heb ik iets gemist en ben je weer aan het werk? Sorry kan het de laatste dagen niet bij houden vandaar dat ik het niet weet
SAAI! het duurde zo ontzettend lang voor het weer tijd was om naar huis te gaan. Maar verder wel goed hoor.