Jammer. Nogmaals heel veel plezier morgen! @Wenneke, jullie een fijne doop toegewenst. Maak er een mooie dag van!
Emma: laat ik nou toch stijl vergeten zijn om Brownie te maken maargoed we hebben een goed alternatief!
Ha ha Nona, mijn vrienden noemen me allemaal Leo... daar gaat je originaliteit! Volgende keer hoop ik er gewoon bij te zijn. Maar deze keer ga ik lekker genieten van jullie verhalen morgen! Welterusten..
Maken jullie wel een mooie groepsfoto om hier te showen! Lijkt me trouwens ook wel leuk om te zien hoe bepakt en bezakt iedereen is hi hi...
haha Tinusje, heb alle spullen bijna ingepakt maar ben bang dat ik een aanhanger moet gaan regelen haha haha haha
hahaha ik ben heel relaxed... paps heeft de kinderwagen bak in de auto gedaan en ik neem Alysha mee in demaxicosi...... paps heeft ook een bal erin gedaan voor de groten en een "jeuk aan de ballen" spel hahaha wete ik veel hoe je sjeu de boel schrijft verder extra setje kleding en eten en haar tutteldoek..... hahaha dat was t .... nix bijzonders dus
jawellllll reageerde ealleen ff niet,,geluid stond uit hahaha was met mn vriendin aan t smssen,die van de foto
Ja die spulletjes nemen wij ook mee, ook eigenlijk niets bijzonders. Zit nog wel te twijfelen of ik haar wipstoel mee neem Jeuk aan de ballen spel haha haha haha haahahahhahaha Jeux de boules of zo haha haha haha haha hoe is het met je vriendin en de kleine? gaat alles goed? Is ze thuis?
ik neem geen wipstoel mee hoor! weet niet eens of daar plaats voor is en ach in de maxi kunnen ze ook wel zitten toch ja gewoon thuis,.... de "kleine" woog 4035.... dikke 8 ponder! gewledig! is zij is heel lang en dun.... heeft 8 hechtingen,maar verder is ze zooooo trots! tot morgen meis!
Ja dat is zo.. In de maxicosi kunnen ze ook zitten. gaat Alysha morgen nog aan de fruit en groentehapjes? zooooooo dat is een groot kind (vergeleken bij Demi) Ik ben blij dat alles goed gaat met ze! Me ex-collega zijn vrouw is van de week bevallen. Het kind woog 4975 gram en het kind was zowat 54 cm........ pfffff....... niet normaal. tot morgen
hahaha is dat die rubriek van die buren die zo veel lawaai maken met de sex ! haha nou dit was eenmalig hoor hihi en ehhhhh ik heb nog een kind in huis he whaahaha hmmm maar eh lief dat je aan me dacht ...... of niet ......?
zo das ook een beste joekel dan! nee morgen geen fruit of groente...... hahah hou t leker makkelijk... misshcien als we thuis zijn nog wat,maar heb dr de hele week op de bloemkool na nix gegeven...... haha ik ga ff msnnen nog en dan slapen! kussss