NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en ik wou het nog zeggen daarstraks ...............
Zooo ja echt! Niet normaal! Ook geboren met de keizersnede........ Ik neem wel ff wat mee qua groente en fruit. Eens ff kijken of ze wil. Had vanmorgen gemengd fruit gegeven, zo dat vond ze lekker! Maar geen groente vandaag..... Komt morgen wel weer....... Hoe vond Alysha de bloemkool? Is goed meis! Slaap lekker voor straks en tot morgen liefs xxx
hihi nou hier staat ook alles al klaar ! ben geen ochtendmens dan kan ik nog niet denken ! volgensmij heb jij dat ook he ! haha volgensmij slapen de kids daarom ook zo lang !
zo ik ga lekker ff wijntje uitdrinken visite is net weg en wil morgen fris en fruitig zijn hihi tot morgen op locatie denk niet dat ik er in de ochtend nog ben ! en de rest morgen een fijne en rustige dag
ach misschein neem ik het ook wel mee,ik kijk wel.... de bloemkool wa sgeen succes,maar dat kwam denk ik omdat ze heeeeeeel moe was..... beer om fruitmee te nemen, anders worden ze gek van potjes warm maken
Heb jij dat ding klaar staan op je auto? Die bak? haha haha Nee ik ben totaal geen ochtend mens, echt niet! Rustig wakker worden, ff wat eten en er moet helemaal niemand tegen me praten haha haha.... En denken kan ik al helemaal niet hha haha.. Daarom slapen Tim en Demi gewoon ook lekker uit anders zijn de mama's niet te genieten haha.... Meiden Divi gaat lekker slapen. Tot morgen Voor diegene die naar de meeting gaan, goed uitkijken onderweg he! Ik zie jullie maar graag heelhuids aankomen! slaap lekker liefs Divi
OWJAAA ik neem mn fototoestel ook mee en zal ik anders de camera ook meenemen,dan film ik alles even en maak er een youtube maartmama2008hyvesfilm van..... sorry ik draaf de wei uit.......
Ja joh kunnen Demi en Alysha samen lekker kliederen haha haha beer om fruit mee te nemen? Wat bedoel je daar mee? Tot morgen En uit kijken he? xxx