@ zuurtje... ja dat doen wij nu ook... Heb in huis nog even wat schoongemaakt.. maar verder doe ik op alleen nog koken na helemaal niets meer! Pfff hoop dat het snel weer een keer mooi weer is!
Jadyn jij hoort 's nachts mama door te laten slapen. hoe ik dat doe(even toespraak van ynse) ik drink 's avonds mijn laatste melk, laat een goede boer. mama legt me in bed en geeft me mijn tutje. Daarna ga ik tegen mijn hand aan liggen en doe mijn ogen dicht. vervolgens doe ik mijn ogen terug open de volgende dag tegen 9à 9.30u.
Hier ook nog een thuisblijver.. Hopen dat we nog foto's te zien krijgen maar denk het wel he! Verder alles goed hiero weinig nieuws.. T'word idd erg warm van de week.. Ach ja we zullen zien..
Goedemiddag! Ben erg benieuwd hoe het bij de meeting is/was! Ik kom straks ook even kijken of er foto's zijn
@MJ: Knuf voor jou en Jadyn Hier verder ook een bankhangdagje. Manlief is naar de Red-Bull Air Race en Fenne en ik zijn allebei nog in pyjama Heerlijk
Hier ook een achterblijver. Ben benieuwd naar de foto's meiden. Hoop de volgende keer ook mee te kunnen. Onze oudste is een beetje ziekjes. Koorts en aan de diarree. Verder wel vrolijk. Hopelijk snel weer over. Yannick doet het goed. Buurt vollop en de tandjespijn lijkt nu zo goed als over te zijn. Ben ze nu ook aan het poetsen hahaha. laat ie gelukkig goed toe. Moet nog tot woensdag werken. Zelfstandig werken gaat gelukkig goed. Knuf voor jou en Jadyn MJ. Lekker hoor meiden een pyjamadagje
het was SUPER ! kei lieve mooie leuke schattige kids en super gave mooie stroere papa's en mama's ! helemaal toppie ! ik ga eerst ff tim eten geven en dan kom ik weer gezellig terug !
Ik heb de foto opgeslagen, kan ik jullie eens wat beter bekijken. nu alleen nog rarara wie is wie? Nona en jou kan ik denk ik er wel uithalen