Ja, ik ook! Leuke foto emma! Nog meer foto's foto's foto's! Het was erg gezellie, ik ben blij dat ik nog gekomen ben. De baby's zijn in het echt nog leuker! De mama's (en papa's natuurlijk ook) zijn ook leuk hoor! Ik vond het echt tof! x Nathalie
@Emma29, En jij dacht dat wij de eerste die thuis zouden zijn haha haha @MamaNona, Alles goed gegaan onderweg? Bedankt voor je sms dat de mistlicht aan stond! Mannetje had ff verkeerde knopje ingedrukt, mislicht ipv achterruitverwarming haha haha Meis ik wil je wel een compliment geven hoor, wat is Manana (ik krijg dat ~ niet op de letter) een lieverd zeg, zo behulpzaam! En je andere kiddies ook meis, echt! Zet jij die foto's ook op hyves, alsjeblieft? Meiden ik vond het ook helemaal super om jullie in het echie te zien! Het was echt gezellig zeg! Dit gaan we snel een keer over doen. Op 't strand of zo haha haha...... Mannetje zit nu Demi de fles te geven. Ach meissie ga jij maar ff bijbeppen met die meiden haha lieffie he? Ik ga ff foto's op de pc zetten en op hyves zodat jullie ze er af kunnen halen!
Oooh ik zie het al daar kun je er veel tegelijkertijd uploaden Ik ben er ongeveer 30 aan het uploaden!
ik heb bij mezelf ff een map gemaakt met de maartmama's ! kunnen jullie zo in kijken haha hij is bijna klaar zal ik ze ook nog ff opvoeren bij de maartmama's hyves of is dat niet nodig ? wat is de bedoeling ?
Ik heb ook een filmpje..zal straks even kijken of die online ergens kan! Nu eerst even sam eten geven! De foto's zijn aan het uploaden ondertussen...ik heb ze gewoon bij de maartmamashyves gedaan of moet het ergens anders?
Halloooooooo! Wij zijn ook thuis! Vond het heel gezellig, jammer dat het niet langer kon duren! Volgend jaar weer?