Ik ga meteen kijken! De mijn estaan bijna llemaal nu op de maartmamahyves! Nog 2 minuutjes.... Meiden ik mis jullie nu alweer Ben ik de enige geweest met ene videocamera of waren er meer? Ik zie dat ik die ook op hyves kan uploaden....doe ik straks!
ja ik mis jullie ook al weer haha de tijd ging veeeeel te snel ... en boja ik heb je ff de foto's via hyves al verstuurd !
He meiden Wij zijn er ook weer.Net Bryan de fles gegeven en die ligt nu lekker te spelen in de box.Danielle en Sven waren erg moe en die sliepen in de auto. Ik vond het ook super gezellig en hoop dat er weer een meeting komt en dat er nog meer dames komen.
Ja meiden, ik heb ze gezien! Leuk hoor! Die groepsfoto's zijn ook leuk! Emma, heb er van jou een gejat om op mijn hyves te zetten! Was echt gezellig meiden!
zoooooooooooooooooow mijn foto's staan en in mijn album en op de maartmama's site ! kunnen jullie maar kiezen
groot gelijk meid ! en het was idd echt leuk ! en wist niet dat je om de hoek woont hahaha leuk hoor ! toch ff nadenken waar ik je van ken ....
Hebben we al nieuws van Mpje eigenlijk, is die al ongi of heeft ze al een test gedaan? Ben zo benieuwd!