hahahah ik was ook al aan ht kijken maar heb t snel weer dicht gedaan! mn shoppingbag zat al weer 60 euro vol! hahaha andere x maar
Hey meiden, Daar was ook ik weer.. was meteen doorgereden naar mijn ouders, manlief is toch aan t werk, dus kon ik mooi daar mee-eten.. mmmm Ga alles ff teruglezen.. Ben iig erg blij dat Julen zich opperbest heeft vermaakt! En dat ie zoveel lieve/leuke vriendjes en vriendinnetjes heeft!
Oja.. zit ik me net te bedenken.. DIVI, sorry dat ik jou Zuurtje noemde, hahaha. heb jullie mooi door elkaar gehaald ..
Ik ben die met die kikkers aan het bestellen, maar weet iemand of je ook kunt bestellen en laten afleveren in een winkel en betaal je dan verzendkosten? Dan kan ik het nl mijn mama op laten halen
Volgens mij kun je ze laten bezorgen bij een afhaalpunt. Zat ook te kijken naar de kikkershirt, met die korte mouwtjes over lange mouwtjes. Besloot dat het te jongensachtig was. (Moet toch wat verzinnen, om te kunnen deleten . Alsof Teigetje meisjesachtig is . Maar ik ben zo gek op Teigetje. Die gaat ze lekker vaak dragen . En wil sowieso wt stoerdere kleertjes voor haar nu ze wat groter wordt
Hey Zuurtje, hoe kun je in je samenvatting nu vergeten dat wij een pyjamadagje hebben gehouden? Bijna net zo leuk als een meeting
Ja, ehhh.. geen idee eigenlijk. We hadden t over jullie op de hoogte houden en toen zei ik dus tegen DIVI dat ik haar nummer had, ivm buddy systeem, maar nee, ik heb t nummer van jou Zuurtje, hahahahaha.. Bedacht ik me natuurlijk in de auto op de terugweg.