kikkershirt heb ik ook al. ik kan best even online gaan shoppen denk ik. grootste gedeelte valt toch af, want dat hebben we al
Kijk nu al uit naar de volgende meeting.. Had nog nooit zoiets gedaan. Uberhaupt nooit echt op een forum gezeten en daadwerkelijk dagelijks kletsen.. En dan ook nog eens meeten met elkaar. Maar was erg leuk! Over een jaartje zitten we alweer in de speeltuin met de kleine kids, hahahahaha..
Helleu meiden! Zo te lezen was de meeting leuk! Ik ga even fotootjes loeren nu! (Nona, krijg je nog centjes van deze kant?)
@ Boja: meid ook weer veilig thuis... Ja, ik zag jullie wel rijden, hahaahha.. Zat mooi achter jullie op de terugweg, tot op de snelweg, toen reed ik jullie weer voorbij.. Alleen ik ging ik richting Utrecht/Hilversum en jullie reden toen rechtdoor.. hihi..
Erg he, ik heb een vriendin van mij met de grond gelijk gemaakt toen zij dit soort dingen deed.... en kijk mij nu... ik blijk het hartstikke leuk te vinden hahaha!
Hihi, erg he. Ze heeft me ook streng toegesproken nadat ze van haar stoel viel toen ik opbiechtte een meeting te hebben vandaag....
hahahaha, idd had het bijna te laat in de gaten dat ik daar eraf moest, hihi.. Was ook niet echt praktisch van me om helemaal links te gaan rijden om vervolgens 4 banen naar rechts te moeten .. hahahaha
Wic, nog een dikke knuff van deze kant. Las dat het je even te veel is op dit moment. Meis doe het zo veel mogelijk rustig aan en denk aan jezelf!
Hahaha, heel herkenbaar.. al vind ik dit wel wat anders dat bijvoorbeeld daten met een persoon die je via het net hebt opgeduikeld.. Een 'vriendin' van mij heeft toen flink de gevolgen daarvan kunnen incaseren (bedreiging, uiteindelijk niet meer thuis durven zijn etc)
@ maranka: tnx meis. Kweet niet wat het is, misschien wel ijzertekort ofzo, zo ontzettend moe, ben ook al tijdje duizelig bij opstaan en veel hoofdpijn.
ook dat is iets wat ik altijd veroordeelde (als ik een mening ergens over heb, ben ik daar vrij lastig vanaf te brengen haha), heb ik zelf ook nooit gedaan, maar ken gelukkig ook gevallen waarbij het heel goed is gegaan. maar zou daar veel huiveriger voor zijn dan wanneer iedereen een beebje bij zich heeft haha. Is alles uiteindelijk goed gekomen met die 'vriendin'?